Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.08. 10:57 Gritty goose

Hétvége, na meg a nyitott házasság!

Tegnap felmerült a szerdai Dr. House epizód, és a nyitott házasság.

Elmondtam, amit már itt is leírtam, hogy az a mondat, nagyon megfogott.
Párom közölte, hogy nincs az a férfi, aki bevállalná a nyitott házasságot, és Ő bizony nem is lenne rá képes. De a megcsalást sem fogadja el, és ha én megtenném a kapcsolatunknak annyi.
Néztem rá, és nem tudtam, most nevessek vagy sírjak, vagy a kezem ügyébe eső tárgyat a fejéhez vagy a földhöz vágjam????!

Nagyon megbántott ezekkel a szavakkal.
Pont Ő, Ő mondja ezt, aki éveken keresztül meresztette a valagát és nem tett annak az érdekében, hogy a szexuális életünk helyre billenjen?!
Pont Ő, aki tisztában van vele, hogy nekem nagyon fontos a szex, jobban mint neki, és még is a szeretett teljes hűséges, türelmes feleség szerepében tündököltem éveken keresztül!?
Pont Ő, akinek elmondtam már sokszor, hogy a megcsaláshoz két ember kell, aki hagyja és aki megteszi, mert elhanyagolják.
Hogy merészel ilyen pálcát törni felettem?????????????????????!
Hogy képzeli, hogy még mindig sarokban tart és most már azt mondom, ez a lehető legnagyobb zsarolás.
Tudja, jól, hogy nekem szükségletem van, tudja jól, hogy Ő nem adja meg nekem...és ezek után most még MINDIG elvárja a hűséget?!

Kiakadtam.

Elmondtam neki, hogy az a legrosszabb és a vérlázítóbb az egészben. Nem tesz semmit még is elvár!!!!!!!!!!!!
Elvárja, hogy mosolyogjak az egészhez...ahhoz, hogy már megint 2 hete nem volt semmi és a kezdeti 3 napos csoda után, megint nincs semmi.
Mosolyogjak ahhoz, hogy nem kíván, de ne is álmodozzak arról, hogy másnál keressem az érzéki gyönyört.

A szex ugyanolyan szükséglet, mint az étkezés, levegővétel vagy az alvás.
Ő megtagadja és megtiltja tőlem az egyik alapvető szükségletet.....mit képzel, mit vár tőlem?
Mi lenne, ha mostantól akkor ehet vagy alhat, ha nekem volt szex??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!

Nagy csend!!!!!!!!!
Majd jön egy gyenge válasz:
Hát igen, neki változnia kell, nekem meg kevesebbet kellene problémáznom?
Kevesebbet....nekem...problémázni?
Tehát, problémázás a szükségleteim kielégítése iránti vágy?????!
Felvilágosítottam, hogy ha neki ez problémázás, akkor az egészből nem ért semmit.
De nem kell neki értenie .....tényleg nem kell neki semmit, de semmit tennie, megértenie, átlátnia, megváltoztatnia, csak ne vegyen levegőt 10 percig!
(akkor talán megérti)

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr952433078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

notC 2010.11.08. 13:36:50

ki fog dobni... Rendesen küzdessz érte!
S hogy ez jó vagy rossz, csupán nézőpont kérdése. Szerintem Neked jó, ő meg bánni fogja egy életen át. Bár az is lehet, hogy nem.

Gritty goose 2010.11.08. 14:45:30

@notC: Küzdök a kidobásért vagy a kapcsolatért?
Mert nem mindegy.

szociologus 2010.11.09. 11:41:57

Miért dobná ki? Hm? Szegény lány kapar utána, ha más nem ez jó érzés lehet a férjnek.

szociologus 2010.11.09. 11:44:13

Az meg, hogy Lány felvetette, hogy neki szüksége van a szexre és esetleg ezt máshol is megtalálhatja... Szerintem a férjnek el sem jutott az ingerküszöbéig.

Mint ahogy a megcsalás felvetésénél is csak a társadalmi normák visszabüfögéséig jutott. Megnézném az elveit, ha Lány tényleg félrekcsintgatna.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.09. 17:56:58

húha. de most tényleg. jól értem, hogy 3 évig egyáltalán nem volt szex? vagy csak kevés. de mennyi ez a kevés? tudom, eltérő igények és egyetlen szám sem jelent semmi különöset, egyszerűen nagyon kíváncsi vagyok. mert nálunk is van ilyen probléma.

szociologus 2010.11.09. 19:37:41

Azért az sokat elmond, hogy "már megint két hete nem volt semmi"

Gritty goose 2010.11.10. 08:28:56

@éniskócos: Rosszul érted, azt nem mondhatom, hogy 3 évig nem volt szex.
De az jelent valamit, hogy az idei évben meg akarom számolni, hogy hányszor is voltunk együtt, akkor pontosan elég egy kezem!?
Jézusom, még leírni is szörnyű!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

szociologus 2010.11.10. 11:10:45

@Csak_egy_lány: Végülis még csak november közepe van... :-Z

Meg lehet kérdezni, hogy amikor van szex, akkor milyen? Hogy kezdődik, ki kezdeményez, mennyire van ott közben, mennyire tudjátok elengedni magatokat stb...?

notC 2010.11.10. 13:19:13

@Csak_egy_lány: Emberünk egyrészt birtokol (biztos meg van rá az oka), másrészt viszont közömbös irántad. Annyit nyújt, amennyi ahhoz kell, hogy ne hagyd ott. Vagy még annyit sem. Sajnos az ilyen férfiak (helye lenne az emberkertben) minimális energiabefektetés mellett akarnak minél többet kapni (na nem szexet, ahhoz lusták), ellenben a problémás lelkület, a lázadozó hajlam, a követelődzés fárasztja őket. Az ismeretségi körömben lévő hasonló kvatilású férfiak hamar néznek kevésbé problémás nő után.
Amúgy érdekes ez a szexmentesség: ő mivel magyarázza? Nem a kifogások, hanem a lelkület a fontos. Pl. élvezi a veled töltött pásztorórát? Látvány, érzés, érzelem, élmény? Vagy kötelesség, amelyből elege lett? Akárhogy is, de ha egy párkapcsolatban elfogy a szexuális lendület, annak vagy szervi oka van, vagy a pár valamely tagja nem igazán tud férfiként/nőként felnézni a másikra.
süti beállítások módosítása