Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.10. 12:02 Gritty goose

Bizalmatlanság a masszőr iránt.

Mr.FB-vel azóta is levelezgetünk....igen...Ő a masszőr!:-)...és nem értem, nem érti.

Alapvetőleg teljesen normális reakciónak vettem volna, ha az élményem után, a kíváncsi és várakozó állásponton lévő hölgyek privátban megkerestek volna, hogy ki is pontosan Mr.FB.!?
De meglepő módon nem volt érdeklődés, megkeresés.

Azt gondolom, hogy több a masszőz a neten, mint korrekt masszőr!
Ha az ember lánya neki áll keresni, elég elszomorító arányokat lát.

Mr.FB. elérhetősége eddig ismerősi körökben forgott, nem volt szüksége új "kuncsaftokra".
De egy jól megszokott vendégkör is egy idő után elkopik, mindig kell a vérfrissítés.
Gondolom én! :-)
Nos Mr.FB. lehet, hogy egy okos, jó marketing vénával megáldott emberke is egyben!?:-))) Lehet, nem véletlen nekem tett ajánlatot.:-))))

Ezek mellett persze Ő éli az életét és keresi leendő masszírozási alanyait.:-))))
Így helyes.
Csak úgy tűnik nekem, hogy kevesen lépik át a bizalmatlansági határaikat, még ha vágynának is egy kényeztető masszázsra.

Elgondolkoztam ez által....lehet én voltam a nagy kivétel?!
Vagy nagyon bevállalós voltam?
Vagy nagyon kíváncsi?
Esetleg nagyon vágytam efajta kényeztetésre?
Vagy ma még a hölgyek körében nem közismert, közkedvelt a Jóni?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr112438167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása