Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2010.10.13. 13:37 Gritty goose

Valami érdekes, valami más....

....egy kis erotikus élmény.

Minap nézelődtem, egyelőre szeretőre nem sikerült szert tennem, így másban is gondolkoznék.
Rátaláltam a Jóni-masszázsra.
Hogy mi is ez pontosan?
Na egy kis meghatározás:
http://masszazsinfo.com/html/jonimasszazs1

Na igen, ez a masszázs fajta nem a prűdek és erkölcscsőszök masszázsa.
De nagyon érdekelne.
Az ember lánya, ha már kicsit kényeztetésre vágyik, akkor az legyen komplex. :-)

Nem, sajnos otthon nem kapom meg, sem ilyen hosszas kényeztetést, sem a szexualitást.
Tulajdonképpen innen indult az egész, ezért keveredtem a net bizonyos bugyraiba, és ezt a blogot is így kezdtem el írni.
Párom édes, imádnivaló, imád, és társként maximálisan jó partner. Emberileg semmi gondom vele, de mint férfi/társ azzal már annál több.
Egy szóval jellemezhetném: aszexuális. De ez nagyon leegyszerűsített és megnyugtató válasz lenne. Ez egy kis legyintés egy kis szösszenetre. De sajnos egy kapcsolatban a szexualitás nem szösszenet, és a problémákat nem lehet egy kézlegyintéssel letudni. Én sem tenném. Nem is tettem.
Pár éven keresztül próbáltam szép szavakkal, kedvesen, csendesen, majd erőteljesebben, aztán cinikusan, majd idegileg kiborulva sírva, később toporzékolva, aztán belefásultan könyörögni, hogy tegyünk valamit, vagy tegyen valamit, azért, hogy a libidója visszatérjen. Ha nem az a baj, hogy engem nem kíván, hanem mást sem, ha nem az a baj, hogy a magas vérnyomásos gyógyszere ilyen hatással van rá. Ha nem az a baj, hogy szervi okai vannak....akkor csakis lelki eredetű lehet, melyet meg kellene beszélnünk, vagy ha velem nem hajlandó akkor egy szexológussal.
De jelen pillanatig már 3 év után is csak ott tartunk, hogy a körzeti dokijával beszélt, hogy nem-e a gyógyszer a hibás, de a doki nemleges válasz után kék pirulát írt fel neki. Nem mondta neki, hogy ezen már túl vagyunk, ha agyban nincs ott, akkor én a fejem tetejére is állhatok, neki a pirula sem fog segíteni.
Nem is váltotta ki a receptet, csak később visszament és mondta nem lett jobb. Doki rákkérdezett, hogy mi lehet a baj, gondolkozott már? Igen, de nem tud rájönni. És beszélgettünk már mi otthon róla? Nem!
(kiakadtam, hogy mi az hogy nem, mikor 3 éve ezen rágom magam)
Hát akkor menjen haza és beszélgessen velem erről. És itt le is lett tudva az össze probléma.
Nos, ezek után én még elmentem egy pszicho/szexológushoz, de addig míg én 10 ülésen voltam, addig Ő összesen 3-an és abból az egyik velem volt egy páros foglalkozás, és egy pedig az utolsó, elköszönő, összegző ülés volt. Nem tudom mit lehetett összegezni, mikor tulajdonképpen csak 1, azaz egy ülésen volt, ahol egyedül volt és beszélgethettek. Mint kiderült akkor sem a szexuális problémánkról, hanem általánosan.
Egyébként meg a végén az jött ki, hogy bennem van a hiba, mert türelmetlen vagyok és rosszul kommunikálom le a dolgokat.
Remek!
Lehet, hogy rosszul kommunikálom le a dolgokat....de az elmúlt 3 évben azt hiszem már mindent megpróbáltam....de a tettlegesség kulcsa az Ő kezében van. Vagy változtat, vagy nem lesz semmi közöttünk.
ÉN kezdeményeztem eleget, és visszautasítást kaptam. Nem próbálkozom már többször.

Nos, röviden ennyi a MI történetünk.

Most ott állok, hogy nem akarom ott hagyni, de nekem szükségem van a testi örömökre is. És ha Ő képtelen megadni és nem is törekszik rá, akkor én nem fogom így leélni a további éveimet. 37 éves vagyok, fiatal, életerős, szexuális energiáim túltengnek, nekem ezt le kell vezetnem.
Szeretőt keresek.
Még nem találtam meg a megfelelőt.

Most akkor jóni masszőrt keresek. Bár nem tudom, hogy ott találok-e megfelelőt?
Mert, hogy vannak elképzeléseim:
- legyen helye, ahol fogad, mert nekem nincs, ahova jöhet.
- legyen vonzó keze, mert azzal érint és kényeztet.
- ne legyen túl drága, mert az állásom bizonytalan, így a keresetem is véges.
- jó lenne, ha azért valami vonzó lenne benne, a külsejében, hisz csak egy intim masszázsra megyek hozzá.
Túl nagy elképzelés?
Lehet....majd idővel felébredek, hogy bilibe lóg a kezem.:-)))))))))))

 

UPDATE: megkérek minden olvasómat, aki "szakmabeli", hogy a posztomat ne ingyenreklámnak tekintse. Minden ilyen kommentet szó nélkül törlök. Köszönöm.

Ja...és átírtam a bejegyzés címét, mert még mindig nagyon sokan keresnek rá(m). 2011.07.20.

17 komment · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr872368596

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Jóni masszázs 2010.10.14. 10:12:01

Pszichológusi diplomám az nincs - nem mondom hogy sajnos -, de nem gondolnám, hogy egy nő számára kielégítő megoldás lehet adott esetben a szerető tartása. Hiszen mint tudjuk, állítólag a nő többet vár a szextől, mint csupán a szervek találkozását és k...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyelvmester2 2010.10.19. 10:52:41

Kedves "csakegylány"), ugyanabban a cipőben járunk (aszexuális partner...), csak én a másik nemhez tartozom. Az álmaimban véget nem érő kényeztetések szerepeltek, kézzel, szájjal, nyelvvel (mármint hogy én csinálnám ezeket), de olymértékig nincs rá igény, hogy az kétségbeejtő...

UMan 2010.10.19. 13:06:17

Azt hiszem én nem pszichológiai oldalról közelíteném meg, hanem inkább tapasztalati oldalról. Az írás azért fogott meg, mert én is hasonlóan érzem magam a feleségem miatt néha, bár azért ennyire nem súlyos a helyzet mint itt. Amit elhatároztam, hogy teszek a helyzet javítására, az épp ennek a post-nak a tárgya. Úgy gondoltam, először magam oldalán keresem a tennivalókat, mit tudok én tenni, hogy jobb legyen a helyzet köztünk. Ne „nyomjam őt” agyon a szex igényemmel, mégis „legyen” . Legyen neki jó először és az akkor majd visszahat rám.
Szóval elhatároztam, hogy megtanulom a Jóni masszázst, amihez be is szereztem a szükséges könyvet és DVD-t. http://bookline.hu/product/home!execute.action?id=79853&type=22&_v=Riedl_Michaela_Joni_masszazs_Ajandek_magyar_nyelvu_DVD_vel_
Nagy érdeklődéssel végig olvastam a „tananyagot” és néztem végig a DVD-t. Bár ott nő nyújtja nőnek az élményt …
Aztán mire készen álltam, hogy kezdetét vegye a gyakorlat is, a köztünk lévő kommunikáció olyan hullámvölgybe érkezett, hogy nagyon nem aktuális most ez a téma. Bennem azonban tovább folytatódott a gondolat – immáron elszakadva a feleségem személyétől, és ott tartok, egyre jobban beleélem magam, hogy kimagasló örömökben részesítek valakit, aki nagyon vágyik pont erre. Csak úgy, a másik ember öröméért. Mentesen a direkt szextől, de tele a manualitáson keresztül nyújtható távlatokkal.
Örömmel olvastam itt, hogy a hónapok óta dédelgetett gondolataimban elképzeltem, az nem csupán elszabadult férfifantázia, hanem esetenként a női oldalról is megfogalmazott vagy éppen kikiabált vágy. Gyorsan végigfutottam az elképzelt „feltétel listát”, mi is fontos egy nőnek ilyenkor. Az elképzelés a realitások talaján mozog ... alszol még??? :-)

Anti12 2010.10.20. 08:50:39

Megértem a hölgy problémáját. Én férfiként, otthoni szexuális életünk hiányoságainak pótlására járok időnként erotikus masszázsra. Nagyon szívesen bevállalom, hogy a T. Hölggyel kisegítsük egymást.

Xulirt 2010.10.20. 11:46:58

Sajnos minél mélyebben vagy a problémában, annál nehezebb beszélni róla. Tudom milyen elkeserítő érzés megtenni bármit, ami az eszedbe jut és erre mindössze egy halvány, próbálkozásnak csak nagy jóindulattal nevezhető reakciót kapni. Hiába szeretsz valakit mindenkinél jobban, ha a testiség nem működik rengeteg szenvedésben lehet részed.

Emoll 2010.10.26. 17:05:55

Ébredj! ...és nincs bili! Gyakorlott masszőr vagyok, megfelelő hellyel, kézzel, tapasztalattal... és ami a legfontosabb: tisztelettel!
Próbáld ki! Nő leszel!

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.10.26. 18:03:50

hű, mennyi jelentkező! és lesz/lett ebből valami??
lécci, lécci írd meg nekem valahogy!! :D

Emoll 2010.11.01. 14:41:46

@devadel: Ha Szentendre nincs túl messze, kérd el a Cs1L-től az email címemet!

anna75 2011.03.10. 08:41:38

Sziasztok, szeretnék megosztani Veletek olyan élményemet amit még senkinek, csak a páromnak mondtam el, de véletlenül ide tévedtem és itt úgy tűnik őszintén leírhatom amit gondolok és amit átéltem. Hátha valakit elindít egy olyan úton, mint amilyenen engem is, hálás vagyok a sorsnak és az internetnek, hogy ma már sokkal boldogabb és elégedett vagyok. A szex egy nagyon fontos dolog, talán az egyik legfontosabb az életben, de egy kapcsolatban biztosan. Vannak persze egyedi, kivételes kapcsolatok, mint pl. Faludi első házassága, ahol annyira imádták egymást, hogy nem volt gond, hogy a felesége betegsége miatt nem volt köztük semmi,de a szellemi kapcsolatuk annál erősebb volt. Bár ahogy tudom Faludi nem vetette meg az élet örömeit, de ez nem érdekes, csodás verseket írt...Szóval, úgy egy-másfél éve nézelődtem a neten és találtam egy jóni masszázzsal foglalkozó oldalt, illetve ahol erről írtak a csajok egymásnak, "ki ismeri a jóni masszázst", címmel. Ott olvasgattam és nagyon felkeltette az érdeklődésem, én is megvettem a könyvet és a dvd-t, de tudjátok, egész más nézni, olvasni és átélni. Írogattam ennek-annak, kértem infót és tapasztalatokat, mi is ennek az értelme, miért jó és hol lehet megtapasztalni anélkül, hogy olyan dologba keverednél amibe nem akarsz. Nekem is van 5 éve párom akivel nagyon jól meg vagyunk de a szex kicsit ellaposodott, a sok meló és hát úgy gondoltam, hogy szeretnék ezen változtatni és a párommal beszélgettünk ugyan róla, de nem volt sok időnk erre. Kaptam olyan e-mail-eket ahol a hölgyek jártak már női és férfi masszőrnél is és kipróbáltak mindent amit csak találtak, igen, valóban vágyunk egy olyan élményre ami még sosem volt és ha nem lehet a párunkkal akkor valahol máshol keresgéljük. Ezzel nem csak a férfiak vannak így, de hangsúlyoznám, hogy a páromat szeretem és nem szándékoztam és szándékozom megcsalni. Elolvastam a tapasztalatokat, aki hölgyhöz ment azt éreztem nyerőnek, a férfi masszőrök majdnem mindegyike felajánlott más szolgáltatást is és ez nem volt szimpi. Volt olyan aki már több mint egy éve keresgélt és gondolkozott mit tegyen, bátorságot gyűjtött és elment egy hölgyhöz akiről talált valahol egy véleményt, az élményről be is számolt, sajnos nem tudom már, hogy hol olvastam, de azt hiszem a novagyok.hu-n. A jóni masszázst testmasszázs előzte meg, aztán a jóni masszázs, a hölgy ápolt és kedves volt, csodás finom kezekkel egy Óbudai barátságos kis lakásban. Hozzá kell tegyem, hogy azóta már tudom, hogy mit élt át az illető mert én is felkerestem az említett masszőzt, elkértem e-mail-ben a tel.számot, van oldala is, ott is jók voltak a benyomásaim, de erról Ti győződjetek meg magatok. Nem tudom hány karakter fér ide, ezért már csak a lényeget írom le, nem tudom leírni milyen csodás élmény volt, ha valaki olvasta a könyvet, akkor tudja, hogy miért jó a jóni masszázs, de csak az tudja igazán aki ki is próbálta. Én párszor voltam, 5-6 alkalommal, a páromnak nem mondtam, nem tudtam mit szólna hozzá és volt bennem egy olyan érzés is, hogy ez most csakis rólam szól és kiélvezem egyedül, majd megosztom vele amikor eljön az ideje. Így is történt, a masszázsok után úgy éreztem mintha más ember lennék és másik világba kerültem volna, nagyon szégyenlős vagyok, így már azt is nagy dolognak érzem, hogy elmentem a hölgyhöz. Azóta a párommal masszírozzuk egymást itthon, nem olyan gyakran, de klasszisokkal jobb a kapcsolatunk és bár először furcsa volt számára, hogy nekem egy hölgy okozott olyan élményt amit még soha senki, de tudjátok nem az volt a lényeg, hogy kitől kapod, hanem hogy hogyan kapod, persze nekem fontos volt, hogy biztonságban érezhessem magam. Szóval a szeretetteljes hozzáállás az ami a fontos ebben, a gyengédség és a türelem, az odafigyelés, én ezt kaptam a masszázstól és bátran mondhatom, még ha néha kétségeim is voltak, hogy jó úton járok-e, mindig kiderült számomra, hogy igen, jó úton járok. Rájöttem mennyire érzékeny vagyok olyan helyeken is amiről nem is tudtam és bátrabb vagyok ha beszélgetünk a szexről. Most érzem igazán nőnek magam és enélkül biztos vagyok benne, hogy nem jutottam volna el ide. Mindenkinek ajánlom a könyvet, azóta a Lingam masszázsról is megjelent könyv, nekem az is meg van...:-))) Ha valakit érdekel szívesen elküldöm a masszőz hölgy számát és a web-címét, annahorvath75@gmail.com, mindenkinek szép napot kívánok, legyetek bátrak és tudjátok, hogy ha azt akarod, hogy valami másképp legyen az életedben akkor változtass és keresd amíg meg nem találod, mert megtalálod, az tuti...Üdv. Anna

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.03.10. 15:46:52

@anna75: hűha! azért lehetnél óvatosabb a neveddel... amúgy mit mondjak, nem ment el tőle a kedvem :)

anna75 2011.03.10. 20:23:26

Kis kócos, édi vagy, hogy így aggódsz, de az Anna csak a második nevem amit viszont nem használok...pusz!

stonefree 2011.05.21. 21:20:10

Melegen ajánlom mindenki figyelmébe az alábbi könyvet:
Vidal-Graf, Ajanta és Serge: Térjünk a lényegre! (Intim párbeszéd a párkapcsolati szexről)

Saját tapasztalatim szerint egy jól működő párkapcsolathoz két ember kell és ha ebben a másik fél nem közreműködő akkor halott ügy..
Ha esetleg jó terapeutára lenne szükség, ami valljuk be elég ritka manapság, akkor tőlem lehet kapni elérhetőséget: stonefree@vipmail.hu

Gritty goose 2011.05.23. 08:23:47

@stonefree: Köszi a könyvajánlót.
Meg a terapeuta lehetőséget, de ugye tudod, hogy a "kezeléshez" is két ember kell...ahogy előtte írtad a jó párkapcsolattal kapcsolatban.

stonefree 2011.05.23. 16:29:20

Ja igen és látom ebben a férjed nem közreműködő.
Saját tapasztalat, hogy kell az őszinteség. Ha jó, ha rossz ez a másiknak. Talán el kéne mondanod mindent ami belül van. Kezdetnek pl. mindent amit leírtál ebben a cikkben. Azzal lehetne eredményt elérni. Persze nem könnyű, de igazi eredményt csak a félelmeinken keresztül tudunk elérni.
Egy ilyen őszinteség hatására mi így kerültünk közel egymáshoz a párommal. ..és azóta együtt járunk jóni masszőzhöz. ;)

Gritty goose 2011.05.24. 08:42:24

@stonefree: Már sokszor, sokat beszéltem...azt hiszem, túl sokat is.
Mindig őszinte voltam, akkor is, ha azt éreztem, hogy talán ez kemény és kegyetlen.
Hogy ez javított, vagy rontott a helyzetén, ezt csak Ő tudja megmondani, a lényegen nem változtatott.:-((((

Az igazi áttörés az lenne, ha saját magával képes lenne őszinte lenni és be tudná látni, ez nem csak az én problémám, hanem az Ővé is. De Őt "elvileg" nem zavarja, nem nyomasztja, ez CSAK az én problémám, így Ő miért is törekedne a megoldására?

stonefree 2011.05.24. 12:22:09

Érdekes olvasni, hogy sosem írsz úgy, hogy "mi". Minden csak "én" meg "ő".
Amíg magával nem őszinte addig nem fog felnőni. Egyszerűen nem vállalja a felelősséget amit egy felnőtt férfinak fel kell vállalnia.
Az viszont a TE felelősséged, hogy egy felnőtt férfival élsz EGYÜTT vagy továbbra is KITARTASZ egy nagyra nőtt gyerek mellett.

Gritty goose 2011.05.24. 13:41:28

@stonefree: Jogos a meglátásod.
Ennek több oka is van.
1. Azt hiszem, mert Ő sem a MI problémánknak kezeli ezt a helyzetet, hanem csak az enyimének. ÉN csinálok belőle gondot, Ő meg lenne így is, nagyon jól, ebben a kapcsolatban.
2. Egyéb más miatt...ezt inkább privátban részletezem, ha érdekel.

Havasiné Judit 2021.04.08. 11:59:19

Kedves Csak1lany!

Itt jártál már? : intimazs.hu/
süti beállítások módosítása