Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.10.27. 12:50 Gritty goose

Terézanya lennék!? ....

...ÁÁÁáááá nem hiszem. :-)

Kaptam pár sort, mely megfogott és elgondolkoztatott:
"Amúgy az eddig általad leírtakból nekem az jött le, hogy hihetetlenül sok energiát, munkát, érzelmet pakolsz bele ebbe a kapcsolatba. Kijönne belőle 3 Terézanya. és ez most nem cicnizmus, vagy rossz értelemben vett irónia. Nagyon tisztellek érte. én soha nem tudnám utánad csinálni."

Előre szeretném leszögezni, nem akarnám magam öntömjénezni, talán ezért is itt fejteném ki ezzel kapcsolatosan a gondolataimat.

Nem vagyok Terézanya, sem áldozati bárány, max. egy gyarló ember.
Gyarló, mert:
- szeretem, ha szerethetek.
- szeretem, ha szeretnek.
- szeretem, ha bízhatok a páromban (és nem feltétlen szexuális értelemben!).
- szeretem, ha békesség, nyugalom, meghittség van körülöttem.
- szeretem, ha a lányom kiegyensúlyozott légkörben, szeretetben nevelkedik.
- szeretem, ha hozzám ér.
- szeretem, a látványát.
- szeretem, ha egyenrangú partnerként kezelnek.

Látszat ellenére nem vagyok annyira nyugodt....inkább mint egy kis alvó vulkán olyan vagyok. Pezsgek, mocorgok....ha baj van, akkor dünnyögök, jelzem, hogy véges a türelmem, aztán elkezdek "tüzet okádni".
Igen, néha akkor felégetek, összetiprok olyan dolgokat, melyet nem kellene. De akkor már a láva magával sodor.

Tény, hogy a tűrőképpességem lehet az átlaghoz képest jobb, empatikusabb vagyok. De nem ostorozom magam, hogy jobban bírjam a kínt.:-))))

Azt gondolom, az ember életében eljön egy pont, kinek előbb, kinek később, mikor rájön, hogy mik azok a dolgok, amik fontosak az életében?! Mik azok, amiket már nem akar újból megélni, próbálkozni.
Megéli/érti azt, hogy nincs tökéletes!!!!!!!!!!!
Nincs jobbat, vagy rosszabbat...van MÁS!!
Valamiben lehet, hogy jobb, de valamiben rosszabb, gyengébb...MÁSABB!

És ez nem stucc politika, hogy inkább elméleteket gyártok és a homokba dugom a fejem, hogy ne kelljen a problémával szembesülni, foglalkozni.
Foglalkozom én vele, talán túl sokat is.:-)

Csak mindig felteszem azt a kérdést: akarom én ezt a férfit?????!!!!!

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr472402689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emoll 2010.10.29. 21:26:42

Valóban! Az utolsó mondat a kulcs!

Vizsgáld meg!
Szerintem egy párkapcsolat fenntarthatóságát 5 szempont szerint vizsgálhatjuk.

Az első az ami a puttonyban van. A cselekedetek amiket tettünk, vagy nem tettünk idáig egymásért, egymás ellen. Ez az ami megváltoztathatatlan. ami mindig ott lesz már a zsákban. A ló és rossz! A kölcsönösség, mert igyekszünk kiegyenlíteni. Nem akarunk adósok maradni. Pro-kontra. de aki nem képes erre az frusztrált lesz.

A második a kommunikáció! Így zusammen! A beszélgetéseink gyakorisága minősége, tartalma, formája... s.t.b. A szó éles fegyver és maradandó sérüléseket okozhat, s ezek bele kerülnek a fentebb emlegetett zsákba.

A harmadik a párkapcsolati szexualitás. Ez "egyedül nem megy", Az eltérő beállítottság, elfojtást generál. Aki többet szeretne, az lemondásban van, aki kevesebbet annak (ha tud róla)lelkiismeret furdalása, bűntudata, esetleg féltékenység költözik a szívébe.
Aztán eltelik 20-30 év és rájössz, de nagy marha voltál.... De akkor már...

A negyedik a család, tágabban is. A közös gyerekért vállalt felelősség nagyon erős összetartozás érzést alakít ki (jó esetben), ami feledteti esetleg a többi pont árnyait. De felnő a gyerek és saját útját kezdi járni, ami biztosan más lesz mint ahogy azt te most elképzeled. De a rokonok is komoly befolyásoló tényezők, szeretetük vagy utálatuk az évek alatt szintén növelik a zsák tartalmát. A vér nem válik vízzé mondja a közmondás. A vérségi kapcsolat erős és nagy jelentőséggel bír.

Az ötödik fő elem, hangsúlyozom, szerintem, a társadalomban elfoglalt hely. A pár tagjainak munkájuk, karrierjük, jövedelemszerzési képességük, sikerességük. Köszönhetően Rotschildéknak, akik a egyenjogúsági maszlagot, lenyomták nők torkán, és finanszírozták az" emancipációs mozgalmat, csak azért, hogy több adófizető legyen.... ( most már látod ugye mekkora baromság volt) De ma ez a tényező a kapcsolat tartósságában, fenn tarthatóságában.

Szóval! Végezz el egy párkapcsolati tesztet. A felsorolt 5 szempont szerint sorban vizsgáld meg a kapcsolatodat. Légy objektív! Aztán osztályozd, mondjuk 1-től 5-ig. A számokat add össze és oszd el öttel. Máris kész a bizonyítvány! :-)
További javaslat! Töltsd ki ugyan ezt Az öt évvel korábbi állapot alapján. Van-e változás, magasabb, vagy alacsonyabb az osztályzat? Aztán még megcsinálhatod a feltételezett jövőről is. Szerinted milyen irányba változnak az egyes pontok. és a végeredmény a tendenciát fogja mutatni.
Különösen érdekes beszélgetést szülhet, ha pároddal is elvégezteted ezt a tesztet.... ...és összehasonlítod a sajátoddal!

A kulcs a kezedben a válaszhoz: "Csak mindig felteszem azt a kérdést: akarom én ezt a férfit?????!!!!!! " :-)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.10.30. 08:07:23

@Emoll: azt a hétszázát!! vajon mi a foglalkozásod?? :)

megcsináltam: 4,3,2,5,4=18/5=>3.6
ez a 2.5 felett van, tehát maradok :)

leírod te is, csak1lány?

Gritty goose 2010.10.31. 23:00:19

@éniskócos: Nem tudom osztályozni....mert a mi életük úgy látom kicsit speciálisabb! Eltér ettől.
Első három még csak csak....
Szóval a cselekedetek...szexen kívül 4-es.
Szavak, kommunikáció....ma már csak 3-as.
Szexualitás....ma már csak 1-es.
Család?!
Na itt megállt a tudományom. Mert azt gondolom, hogy a mi kis hármas fogatunk tökéletesen működik....azon kívül még van 2 fő tényező, de hozzájuk inkább alkalmazkodni kell, mint befolyásolna...és ennyi. Sem Ő, sem én nem hagyjuk direktben az életünkben aktívan részt venni a rokonokat. De ettől még nem mondhatom, hogy 5-ös, inkább azt mondom, ami nincs, nem minősíthető.
Társadalmi elhelyezkedés?!
Hm...ez megint nem olyan befolyásoló tényező....kapcsolatunkban legalábbis.
Speciális háztartás vezetésünk van...ha lehet így fogalmazni. Ezért erre sem tudom ráhúzni a normatív skála szerint az osztályzatot.
Bár....nekünk így jó, akkor mondhatom 5-ös!?

Emoll 2010.11.01. 12:36:45

@éniskócos: itt most hivatásos masszőrként és "jóni szakértőként" vagyok....
Gratulálok a teszt eredményhez, de azért ha a pár évvel ez előttit is megcsinálod és ott 5,4,3,5,5 jön ki akkor mielőbb meg kell keresni a hanyatlás okait, és amíg 3-ason áll a kommunikációtok, meg is tudjátok beszélni a pároddal! Érdemes vele is elvégeztetni, és közösen összevetni, elemezni. Saját példámmal szolgálhatok. 6 évig tartó kapcsolatomnak idén nyáron lett vége. De már másfél éve tudtam, hogy nincs kiút. A teszteket én is ő is elvégeztük. Nálunk 3. pont vitte a többit a hátán, aztán egyszer csak az is elkezdett csökkenni a többi kölcsönhatása miatt.

Emoll 2010.11.01. 13:16:39

@Csak_egy_lány: Mindenki élete nagyon speciális! De örülök, hogy végig gondoltad a tesztet és le is írtad.
Pár gondolat, vegyük sorjában:

A cselekedetek 4-ese rendkívül értékes. Ezek a bizonyosságok. Azt mondunk amit akarunk, de a múltat már nem változtathatjuk meg!

'...kommunikáció....ma már csak 3-as." a ma már csak miatt problémás. Képzeld el, mikor nyugdíjasok lesztek! ...és már csak 2-es a kommunikáció. A "szép" kort olyan emberrel KELL élned akivel nem tudsz, nincs mit beszélned. Van egy barátom, aki ebben a cipőben
jár, ha teheti menekül otthonról és mindennapossá váltak a veszekedések.

A szexre adott 1-es, szerintem túl kemény, leértékelt osztályzat. Inkább csak kettes esetleg kettes alá. Egy egyesnek legyen az bármelyik pont buktató ereje van. Itt nem év ismétlés, hanem elcsapás az eredménye, persze lehet választani a megaláztatást és egy életre szóló mindennapi gyötrődést is... Hidd el!

A család pontot teljesen jó értékelted, ha tökéletesen működik akkor ötös.

Az utolsó pont is Ok! Ha nektek! és nem csak neked így jó akkor ötös! Ismerősömnek, a felesége jogász, pontosabban bíró és komoly karriert futott be. A srácnak viszont nincs felsőfokú végzettsége, és fizikai munkát végez most is. Ő lett az 'anya", 30 másodperc alatt vasal ki egy xxl-es pólót. Iszik! Cukros, és még csak 54 éves...

Gritty goose 2010.11.01. 19:50:20

@Emoll: Kicsit kiegészíteném.
A kommunikáció azért MÁR CSAK 3-as, mert a szexualitásunk befolyásolja.
Nálunk érdekes módon nem a kommunikáció hanyatlásával romlott meg a házaséletünk, hanem fordítva. Nagyon sok párnál így működik, a sok vita kihat a testiségre. Nálunk meg a testiség már romlott, míg mi még teljesen jókat tudtunk beszélgetni, a problémáról beszéltem/ünk. Miután sokadszorra is türelmesen kezeltem a szexuális problémát, sajnos a kommunikációnkból már nem voltam képes kihagyni a feszültséget, így az is romlott. Ma már ez miatt kevesebbet beszélgetünk komolyabb, mélyebb témákról, inkább marad a felületes csevej.

5-ös pont meg mind a kettőnknek így jó, Ő sem és én sem akarnék mást....az általános megszokott felállást.
süti beállítások módosítása