Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.01. 09:48 Gritty goose

Szerető, mint fogalom!?

Na, akkor elsődlegesen tisztázni kellene, számomra, mint is jelent ez a szó!

Látom ez kicsit zavart kelt bennetek, kedves olvasóim.
Lássuk csak.

Számomra nem csak fogalom, mert még a párom előtt volt egy ilyen kapcsolatom, igaz nem tartott sokáig, de az "tökéletes" volt, arra, ott, akkor!
Valami ilyesmit keresnék. S mivel volt már benne részem, így azt gondolom, nem álom, nem irreális elképzelés, csak max. nagyon ritka az ilyen pasi.

Hogy milyen is?!
Édes mosolyú, kis csibészes tekintet, fitos fenék, izmos csupasz mellkas, alhason kis édes szőröcske, hosszú izmos comb, ápolt fehér ép fogak. Sajnos a keze nem volt olyan eszméletlenül izgató, de az érintése nagyon finom volt.:-)
Találkozásunk egy chat oldalon történt, rá értem, ráért, egy időben, egy helyen voltunk. Beszélgettünk, éreztem értelmes, és nem rámenős. Érezte, hogy értelmes, kicsit őrült, kicsit laza csaj vagyok.
Tisztáztuk, hogy nem kapcsolatot keresek, és neki meg van barátnője.
Mail címet kért, másnap egy édes pár sorral indította a reggelemet.
Nem vitte túlzásba a válaszokat, sem tartalmilag, sem sűrűsségben. De azt hiszem pontosan így volt jó, ezzel az én kíváncsiságomat, fantáziámat is fokozta.
4 napig, jöttek, mentek a levelek....apró, kedves megjegyzés, vagy egy óvatosan merész kérdés. Képet az első nap küldött, bár kissé titokzatosság is volt benne, mert oldalról, felülről voltak fényképezve. 4. nap már eljutottuk oda, hogy telefonszámot váltottunk és beszéltünk. Nagyon tetszett a hangja és a stílusa. Nem kicsit visszafogott, de még is irányító, férfias. Ezek után beadtam a derekam, legyen, holnap reggel tali.
Megbeszéltük, hogy munka előtt egy közös kávéval nyitjuk a napot.
Másnap időben érkeztem, Ő sehol nem volt. Hívtam, nem vette fel. Vártam 5 percet és távoztam, gondoltam link, gyáva kis geci, aki a net mögött oly bátor, de a valóságban még arra sem képes, hogy lemondja a talit, hazudjon valamit.
Haladtam a munkahelyem felé, mikor megszólalt a telefonom.
Sűrű elnézések közepette magyarázta, hogy elaludt, éjszaka főnök búcsúztatás miatt tovább nyúlt a buli és kidőlt nagyon.
Jeleztem, semmi gond, de ezt most bebukta.
De Ő nagyon röstelli magát. Annyira édesen beszélt és magyarázott, hogy jeleztem, ha 10 percen belül ott tud lenni, ahol, akkor még ihatunk egy kávét.
Ott volt 8 perc múlva.:-))))))
Számomra ez nagyon fontos volt....1. elnézést tudott kérni! 2. nem hablatyolt, őszinte volt. 3. Akarta annyira a dolgot, hogy nem mondta le, hanem félkómásan is hívott. 4. Képes volt fejfájósan összekapnia magát, és igyekezett jóvátenni!
Ezzel után a kávézóban az asztalomhoz egy édes mosolyú, de láthatóan akkor ébredt nyúzott fejű, zavarban lévő férfi lépett oda.
Ha nem így lett volna, talán nem is mosolyodom el, és nem feledem az előző fél óra bosszúságát.
Ez volt az első talink....
Elválásunk után 2 órára már jött egy édes levél, melyben ismét megerősíti, hogy nagyon sajnálja, és hogy még jobban tetszem, mint a képek alapján.
Egy hét múlva tudtunk csak találkozni.
Addig ismét 2 naponta 2-3 levél jött.
Magázódva, játékosan, nem a szexre koncentrálva, csak évődve.
Mikor találkoztunk olyan volt a hangulat a lakásban, mint ha évek óta ismernénk egymást, és időnként összefutunk egy kora reggeli hatalmas szeretkezésre.
Nem kérdezett, nem kérdeztem, úgy volt jó minden, ahogy volt!
Utána a mellkasán pihegtem, hátamat simizte és beszélgettünk. Milyen lesz a napja, a hete, velem mi van.
Majd tusolás, öltözés közben még megölelt, megszeretgetett, nyakamat finoman megcsókolta.
Aztán távozásomkor ismét magához húzott, hosszan átölelt és kinyitotta az ajtót. Nem mondott semmit, nem ígért semmit, de én sem kérdeztem és nem csikartam ki belőle fölösleges mondatokat.
Örültem neki és kész, távoztam.
2 nap múlva jött egy levél, hogy még mindig a mellbimbóm édes ízét érzi a szájában.
Nem írt többet, csak ennyit...és nekem ez éppen elég volt.:-)))
Következő héten nem tudtunk találkozni, és a sors úgy hozta, hogy az azutáni sem volt jó, de 3. héten igen. Addig még jött 4-5 levél, hogy kíván, ment a válasz, hogy vágyom rá. A testére, az általa okozott orgazmusra.
A találkozás, nem volt rosszabb, mint az első, sőt...már nem volt bennünk az első alkalom feszültsége, inkább a vágy izgalma uralta testünket.
Ismét nem feszegettük a jövőt, csak élveztük a jelent.
Távozáskor ugyanúgy, hosszasan átölelt, élvezte érintésem, puhaságom, melegségem és illatom összességét.
Levele ismét csak jó pár nap múlva érkezett. stb.
Aztán jött egyszer egy levél, hogy nem fogunk többet találkozni.
Elfogadtam, és örültem, hogy ennyit is kaptam az élettől.
Majd jött egy újabb levél, hogy nem bírja, vágyik a mellemre, és még egy utolsót szeretne, mert tudja, hogy tovább már nem mehet a kapcsolatunk.
Találkoztunk és hatalmasat szeretkeztünk.
Több levél nem jött.
Egyet küldtem még neki pár hónappal később, érdeklődtem, hogy minden rendben és arra halad az útja, amerre akarta?!
Válasz jött, hogy igen, boldog, bár tudja, hogy a melleimet soha nem tudja feledni, és a vágyakozást igen csak erővel kell leszorítania.

Azóta nem írtam, nem piszkáltam, elengedtem.

Hát nekem ez jelenti a szeretői státuszt.
Ahol meg van azért valahol a lélek, de csak annyira, hogy azt érezzem, hogy RÁM vágyik és nem a szexre, aminek a tárgya (ÉPPEN) én vagyok.

Ezt keresem!
Ez lehetetlen küldetés??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!

23 komment

Címkék: szerető


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr862485339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walmer 2010.12.01. 12:29:45

"Ezt keresem!
Ez lehetetlen küldetés??????????????????!!!!!!!!!!!!!!!"

szerintem igen. már az is nagy szó, hogy egyszer legalább megadatott.

Gritty goose 2010.12.01. 12:34:24

@Walmer: Ehhhh...ne légy már ennyire pesszimista!:-)))))

Walmer 2010.12.01. 13:52:53

@Csak_egy_lány:
Ábrándozás az élet megrontója, mely kancsalul festett egekbe néz:-)

kis-csillag 2010.12.02. 10:38:28

nem lehetetlen, sőt...inkább nőből ritka az ilyen, mint te.
egyszerűen rossz helyen keresel, ha nem találsz.

Gritty goose 2010.12.02. 10:43:27

@kis-csillag: Na tessék!:-)))
De már megint az jön, hogy rossz helyen keresgélek!:-(

kis-csillag 2010.12.02. 13:27:18

@Csak_egy_lány:
én poénból, kíváncsiságból regeltem egy oldalon, kíváncsi voltam, hogy ha a szexet írom be csak és nem akarok senkire rászállni meg örök hűséget esküdni, akkor kapok-e, és milyen leveleket. A valóságnak megfelelő paramétereket adtam meg magamról, meg szexi rucik, meg stb, mindenféle jóságot mellém tettem; meglepett, hogy nagyrészt töknormális leveleket kaptam, de egyikre sem válaszoltam, hiszen csak a levelek száma volt a cél.
szerintem neked is beválna.

Walmer 2010.12.02. 13:30:31

@kis-csillag:
"meglepett, hogy nagyrészt töknormális leveleket kaptam, de egyikre sem válaszoltam, hiszen csak a levelek száma volt a cél."

ez nem biztos hogy szép dolog. lehet, ők egész sok energiát beleöltek abba, hogy rádtaláljanak, meg hogy írjanak egy levelet és valszeg azóta is várják a válaszod.

kis-csillag 2010.12.02. 13:34:48

@Walmer: egyik sem írt újra; miért, ha nem válaszolok 2 napig, gondolhatják azt is, hogy rátaláltam a nekem megfelelőre. azt mégsem várhatják el, hogy 200 választ küldjek ki, hogy bocs, nem mentél át a rostán

Gritty goose 2010.12.02. 13:44:05

@kis-csillag: Tudod, már a férfiak is ismerik a ctrl+c, majd ctrl+v. :-)))))
Első megszólalás általában normális...nagy ritkán van csak idióta kezdeményezés.
A folytatással van gond, amikor már kreatívnak, érdekesnek, türelmesnek és kitartónak kellene lenni.

Gritty goose 2010.12.02. 13:46:25

@Walmer: Én nem hiszem....azt a levelet vélhetőleg egyszer szülte meg, és utána már csak másolgat.

Ha meg egyedi levelet ír mindenkinek, akkor megérdemli.

Volt időszak, mikor én is kezdeményeztem...és rájöttem, jobb egy kedves, rövid, egyedinek tűnő, de sablon levelet szerkeszteni és azt szét küldeni, mint minden esetben személyre szabottan írni.
Első körben nem kell ennyi energiát belefektetni, csak ha válasz jön!

kis-csillag 2010.12.02. 14:01:45

igen, ez így volt: nem nagyon fedeztem fel az embert a rövid levelek mögött, bármelyik szólhatott volna bárkinek, 10%-ánál volt annyi eredetiség, hogy beírta a megszólításba a nicknevem.
tehát annyira ne sajnáljuk azt az energiát :)

(Walmernek még)

Walmer 2010.12.02. 14:02:58

@kis-csillag: @Csak_egy_lány:

na ne már:-) mikor én neten ismerkedtem, minden érdekesnek tűnő lányhoz, egyéni levelet írtam a reglapja alapján (ez lehetett akár csak egy mondat)
soha nem írtam olyanokat, hogy : "szia, tetszik a reglapod, szeretnék veled megismerkedni", stb.)

"egyedinek tűnő, de sablon levelet szerkeszteni "

ez meg egy oximoron:-)
vagy szépirodalom:-)

mivel nők vagytok, nem hiszem, hogy ismeritek azt a férfiúi érzést, mikor reggel dobogó szívvel nyitjátok a levelesládátokat és találjátok benne a ...... nagy semmit.

Walmer 2010.12.02. 14:03:52

@kis-csillag:
" 10%-ánál volt annyi eredetiség, hogy beírta a megszólításba a nicknevem"

ha így volt akkor persze tárgytalan a mondókám.

kis-csillag 2010.12.02. 14:04:25

@Csak_egy_lány:
nem egészen világos, hogy mit keresel.
igen kevés az az ember (és nem csak ffi) aki mindenhol kreatív. te csak az ágy-partnere leszel, elég, ha ott kreatív. vagy ezt már ránézésre is látod rajta? el nem hinnéd, mekkorát tévedsz, ezt a gyakorlat mondatja velem ;)

Gritty goose 2010.12.02. 14:06:04

@Walmer: Most erre mit mondjak!?
Már megint a kivétel erősíti a szabályt?!:-)

Hidd el lehet szép üzenetet szerkeszteni, ami sablon, de a másik oldalon ülő olvasó azt gondolja, neki, csakis neki lett írva.:-) Lehet, erre csak mi Nők vagyunk képesek?!

De, ismerem az érzést.
Mint előbb írtam, volt egy időszakom, mikor nem ültem tétlenül, hanem kezembe vettem sorsomat és felhúztam azt a férfi boxert.:-)))))

Gritty goose 2010.12.02. 14:10:03

@kis-csillag: A "kreativitást" jelen esetben nevezhetném intelligenciának is.
Röviden fogalmaztam. Bocsi!
A legfontosabb, hogy legyen benne ötletesség a beszélgetést más felé is képes legyen vinni és ne csak a szexuális szokásokra korlátozódjon.

kis-csillag 2010.12.02. 14:10:56

@Walmer:
hah, nagyot tévedsz :)
én a Kedvesem pontosan így kanalaztam össze és 3 éve tart a szerelem, a mai napig levelezünk is, 1400-nál tartunk fejenként.
na és persze nagyokat szexelünk is, hetente egyszer, nem virtuálisan.
nem kellett 2 hónap ahhoz, hogy alaposan egymásba bonyolódjunk, pusztán a levelek tartalma elég volt hozzá - és azokban márpedig egy darab erotika sem volt :)

hidd el azt is, hogy én egy darab olyan levelet sem kaptam azon az oldalon, mint amilyet te írtál, írnál a kiválasztottnak. egyetlen ilyet nem írtak, egyetlenből sem jött le az, hogy rólam van szó.

Walmer 2010.12.02. 14:36:04

@kis-csillag:öööö... miben tévedek?
2 hónapig tartott a levélváltás? belőlem 1 hónap alatt simán "kiszerettek" egyszer:-)

kis-csillag 2010.12.02. 15:08:57

@Walmer:
ebben:

mivel nők vagytok, nem hiszem, hogy ismeritek azt a férfiúi érzést, mikor reggel dobogó szívvel nyitjátok a levelesládátokat és találjátok benne a ...... nagy semmit.

az első hónap után kezdtem el figyelni magam, hogy mi az a lázas igyekezet, amivel a gép felé veszem az irányt, ahogy kinyílik a szemem. a második végén már szerelmet vallottam. de a mai napig nagyot dobban a szívem, amikor meglátom a jelzést, hogy üzi jött.

Walmer 2010.12.02. 15:29:21

@kis-csillag: qrva jó érzés, ugye:-)

kozgaztanar 2010.12.02. 15:58:38

ez jó történet. pont.
süti beállítások módosítása