Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.31. 15:01 Gritty goose

Nyaralás....first minute akciók...

...szoktam élni a lehetőséggel.

Tavaly ilyenkor már rég be volt fizetve a nyaralásunk előlege.
Idén, még azt sem tudom, megyünk-e nyaralni. Ha igen, akkor meg hova és miből?
Nem szeretem az ilyen állapotokat.
Igenis szükségem van az egy évben egyszeri kikapcsolódásra és elutazásra. El a világ elől, a magyar felvágós, primitív, túl egyszerűen kedvesen tolakodó turistáktól.
Ilyen helyet hol a fenében találok itthon?
Ami vízparti, ami mégis csendes, de nem kihalt.
Jaaa...és a munkahelyi munkálatokat nézve, ugye főszezonban kell mennünk...ergo, olcsónak is kellene lennie.
Egy kis magánnyaraló, vízparti telek lenne jó. Ahaaa....az árakat nézve felejtős vállalkozás. Lehet, marad a horvát tengerpart?!
Kérdés, a párom bevállalja?
Mondjuk a Krk sziget nem lenne rossz.:-)))
Ébresztő, bilibe lóg a kezem.:-(

Ti szoktatok ilyen korán a nyaralással foglalkozni?

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr502627982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walmer 2011.01.31. 15:15:50

francia polinéziához mit szólnál? csendes, messze van, tuti nem találkozol magyar turistákkal:-)

Gritty goose 2011.01.31. 15:18:20

@Walmer: Ha finanszírozod az utat, benne vagyok!:-)))

Walmer 2011.01.31. 15:20:03

@Csak_egy_lány: majd a következő életünkben, tudod...

Gritty goose 2011.01.31. 15:35:20

@Walmer: Jajjj...tényleg, el is felejtettem, addig sorban állok.:-))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.31. 15:36:39

Én idén max. pár nap Balatont fogok tudni esetleg összehozni, úgyhogy engem nem érintenek ezek a gondolatok...
De ha lenne rávaló, akkor igen, ilyenkor már terveznék vadul. :)

Gritty goose 2011.01.31. 15:42:37

@Enchantée: És mit terveznél? Hova mennél szívesen?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.31. 15:47:57

@Csak_egy_lány: Óh, én nem vagyok nagyravágyó: vízpart és meleg legyen, a többit megoldom. Bár álmomban azért eljutok egzotikus helyekre. :) Két éve kifogtuk kicsimmel a Balcsinál az egy hét esőt - miután odafele koccantam. Egész nap hattyúkat etettünk, sétáltunk, délután olvastam neki, meg NatGeot néztünk a szobában. Egy 5,5 éves gyerekkel fergeteges volt! Persze hazafelé megdöglöttünk az autóban a 40 fokban...
Görögország tetszett, máshol még nem jártam hasonlóan kellemes, nekem való klímában. De kis hazánkban is van sok szép hely elrejtve, ebben biztos vagyok! :)))

Gritty goose 2011.01.31. 16:17:09

@Enchantée: Na hát ez az!
Itthon annyira lutri, hogy a befizetett kemény pénzedért tudsz napozni, vagy bőrig ázol?
Kint nincs ilyen, bármikor mész élvezheted az ott töltött napokat.:-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.31. 17:46:17

@Csak_egy_lány: Csak kintre nem fogok kettesben elindulni gyerekkel...ahhoz még kicsi, én meg nagyon szőke. ;)))

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.02. 08:35:17

foglalkozunk bizony! egyelőre csak elméletben... de min mindig saját magunk oldjuk meg nem fizetünk be sehová. de már megint annyi mindentől függ... ha nem függene, akkor Franciaország, ezúttal az óceánparton...
süti beállítások módosítása