Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.04. 15:04 Gritty goose

Ez aztán a stílus....

....csak pár levélváltás, és ....hm....kiakasztott.

Azért mert jól néz ki, azért mert fiatal, azért, mert eddig minden csajt megkapott, miért hiszi azt, hogy ez a norma?!
- Van MSN-ed, ott mást is láthatsz.
- Nem, nincs. Csak a webes felületről tudnék belépni.
- Aha. De akkor ott a cam sem megy
- Valóban! De munkahelyen nem is lenne szerencsés.
(...fél óra csend...)
- Akkor most ennyi? - érdeklődöm nála.
választ már nem kapok....másnap belép, jön a válasz:
- találkozunk?leszopsz?
- most, hogy ilyen kedvesen, bájosan, tiszteletteljesen megkérdezted, válaszom: NEM
Úgy kitöröltem a címét is, ahogy csak kell.

Igen, ma harapok.
Tegnap este haraptam.
Kezdek kissé hisztis pitchává válni. Talán még is igaza van a kedvesemnek, hogy a télapó előtti napokban elviselhetetlen vagyok?!
Az angolon ültem és azt éreztem, hogy amit mond a tanárkám érthető, befogadható, nincs semmivel sem gond, de mikor beszél és beszélni kellene blokkol az agyam. Már azokat a szavakat sem ismerem fel, amit eddig tudtam magabiztosan.
Azt érzem, hogy szépen elkezdtem egy szobába bepakolni, az elején még módszeresen...majd mikor folyamatosan jöttek az új dobozok már nem volt időm a helyére tenni, vagy helyet keresni neki, hanem ahol szabadhelyet találtam letettem és most már lassan nem tudom az ajtót kinyitni és nem tudok egy lépést sem tenni, mert moccanni sem tudok a sok doboztol.
A tudásomat, mint szép mutatós kártyavárként elkezdtem építeni, és tegnap azt éreztem, hogy kezd a torony meginogni, most meg kellene támasztani, ismételni, gyakorolni, az alaptartó pilléreket megerősíteni és nem tovább folytatni az építkezést, mert az hamarosan egy fuvallattól (is) össze fog dőlni.
Ez a gondolat, és érzet nagyon nyomaszt.
Tegnap volt egy mondat....és megzavarodtam, kiakadtam, mit keres ott a mondat közepén a BE szócska. Szegény tanárkám magyarázta, de én már agyban pánikoltam.
Majd most neki kezdek és készítek egy táblázatot, amit próbált megértetni velem, ha megértettem, akkor a táblázat jó lesz, hanem, akkor érteni fogja mit nem értek.:-)
Legalábbis remélem.:-)))

Ehhhh....most minden szar, még a szar is.

Kalaposomnak meg sok a dolga...

Aghhh.....síkitok!!!!!!!!!!!

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr242638707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Walmer 2011.02.04. 15:23:08

az msn partnered egy igazi régivágású úriember lehetett:-DD

angolhoz. az tök természetes, hogy kezdőként, mikor használni kell a frissen megszerzett tudásod, gondok vannak. mindeki így van vele. megoldás: gyakorolni. a legjobb az lenne, ha tudnál beszélni valakivel angolul. de ha nem lehet, akkor hallgass a neten angol beszédet. akár gyerekdalokat, vagy egyszerű párbeszédeket. vegyél dvd-ket és nézd őket felirattal. ilyenkor sokat tud segíteni. persze a beszédet ez sajnos nem nagyon helyettesíti, de legalább hozzászoksz egy kicsit az élőszóhoz.

Gritty goose 2011.02.04. 15:32:26

@Walmer: Jaaaa....Mr.Utazó volt az angol levelezőtársam, de elcsesztem.:-)

Mindjárt adok fel hirdetést....angol alapfok közepén járó csajszi beszélgetőtársat keres.

Hm...végül is, ha Chantinak táncpartnert keresünk, akkor nekem meg lehetne csacsogótársat.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.04. 18:30:19

@Csak_egy_lány: Chanti szívesen cseveg veled angolul, ha akarod... :)))
Van hozzá némi kis közöm. ;)
És mondtam már, hogy bátran kérdezz ezügyben (is) - ez a másik végzettségem, tudod. Igaz, hogy visszavonultam, de csak nem feledtem el mindent még. :D

díva naíva 2011.02.05. 09:18:38

én is beszállok az angol levelezésbe, ha gondolod, de ha mindenképp pasit keresel, chaten találsz jó néhány külföldit :)

Gritty goose 2011.02.05. 19:44:17

@Enchantée: @díva naíva: Jujjjj ....nagyon szépen köszönöm.
Maradnék akkor a sorrendnél. :-)

Díva egyébként neked most a közép vagy a felsőfokú nem sikerült?

díva naíva 2011.02.05. 20:02:31

@Csak_egy_lány: BEC higher business english-nél tartunk, elvileg anyanyelvi szintre kell felfejlődni 3 év alatt, a középfok felvételi követelmény volt ...

Ifigenie 2011.02.06. 10:45:18

Te! Nem gondolkoztál még azon, hogy írsz valami összefoglaló tudományos disszertációt valami hasonló címmel, hogy: "hogyan találkoztam hülyébbnél hülyébb hapsikkal!"? :-)
süti beállítások módosítása