Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.07. 16:12 Gritty goose

Megmondták a tutit...

...most már tudom, kit kell keresnem: kommunikáció szakos szeretőt.

Jött a képe, ehhh...tetszik...de van még rejtegetni valója, látom én, szeretném azt is.
Az még jobban tetszik.
1-2 levélváltás, majd eltűnik.
Másnap levelet kapok...összesen egy kérdés.
Válasz megy, kifejtem, érthetően.
Levél jön, megint 1 db mondat, mely kérdés.
Válasz ment, kérdés is van benne, remélve, már 1 mondatnál többre is képes.
Tévedtem, egy összetett mondat jött, nem több. Kérdés most elmaradt.
Elfáradtam, beleuntam, nem inspirált.
Eltelt egy hét, majd ismét összeakadtak a szálaink az éterben.
Ismét mail, firtatja, hogy nem látta az arcom. Igaza van, azt csak utolsó pillanatban.
Köti az ebet a karóhoz, beismerem, igaza van. Fair játék, az fair játék.
Elküldök egy régi, távoli, érdekes pózban lévő képet...na ha arról felismer valaki az utcán, gratulálni fogok neki...megnyugszik, dicsér ezerrel.
De még mindig leragadt az egy, összetett mondatoknál.
Jelzem neki, hogy talán bővebb mondatoknak jobban örülnék.
Erre megint jön egy levél: - OK, akkor vmikor talizzunk. Mikor érsz rá?
Válaszom:
- Nos ....őszinte leszek. Nekem ez a fajta levélváltás baromira kevés, hogy én találkozni akarjak. Biztos ez bejön sok csajnak, nekem nem. Hiába tetszel, nekem kell, hogy kommunikálni is tudjunk.
Felvilágosított, hülyén gondolkozom:

- Ha csak az ezt a levelet megnézed, akkor nem értem, hogy a probléma a kommunikációval. Ha sex partner keresel, akkor ne várd, hogy menyasszonynak kijáró udvarlásban legyen részed. Ha ennyire fontos a kommunikáció, akkor azt ne a neten keresed, hanem az elte bölcsész szakán.

Szerintem mi nem illünk össze, további sok sikert a kommunikáció szakos, titkos sexpartner keresésben. :-)))

Szerintem sem illünk össze, Ő lukat akar, én meg NŐ vagyok! :-))
Miért gondolja némely pasi, hogy azért mert egy nő nincs kielégítve, attól még bárkivel, bárhol, bárhogyan elmegy?! Nekem kell, hogy beszélgetni is tudjak vele, előtte és utána is. Az durva lehet, ha a kémia dolgozik, de egy ép kéz láb mondatot nem tudunk váltani. Nem azt akarom, hogy hetekig udvaroljon, de legyen meg valami értelmi vonzódás is, érezzem, hogy jól érzem magam vele addig, míg eljutunk az ágyig.

Hogy ezt miért gondolja olyan nagyon különleges dolognak, nem értem.

Félek, az ágyban is ennyire figyel csak oda a nőre. Csak kibe-kibe és kész, majd megkérdezi, neked is jó volt édes?!

12 komment

Címkék: jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr1002644651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.07. 17:56:34

Hmmm, azért nálam is vannak hasonlók. :)
A kalandorok viszont ehhez nagyon értenek, hogyan lehet mézesmázos szavakkal a lelkedhez férkőzni, hogy a tested is megnyíljon. Ettől is isten ments, mert miután megkapott, már repül is tovább...
Valahol a középúton kell(ene) lennie a megfelelő embernek, szerintem.

Bohumil Stejskal 2011.02.07. 23:40:36

S ha még azt is tudta volna, hogy egy órákra kell, amiből normál esetben 50 percet végigkeféltek, hogy a maradék 5 percben+5perc öltözés alatt beszélgessetek, be is íratott volna kommunikáció szakra.

Walmer 2011.02.08. 08:09:45

@Bohumil Stejskal: ha egy órából 50 percet végig tudnék kefélni...
na az qrva jó lenne.

Gritty goose 2011.02.08. 08:27:28

@Bohumil Stejskal: Te neked ez nagyon szemet szúr, belső konfliktusod van ettől?!
Erezd már el magad, ne rágódj ezen a 60 percen!:-)))))

kozgaztanar 2011.02.08. 10:11:23

mi van a 60 perccel? lemaradtam, valaki okítson ki! :)

@Csak_egy_lány: nem értek teljesen egyet Veled, ha szimpi volt picit, akkor miért nem mentetek csetre (msn vagy akármi)? Az pörgősebb, mint a mail-váltás. Aztán meg a találkozzunk szerintem nem = azzal, hogy dugjunk.
Kávé, süti, aztán ha megsimizi a lelked, akkor next time simizhet máshol is, nem? :)

Gritty goose 2011.02.08. 12:01:57

@kozgaztanar: Szerinted a mail zavarta meg, hogy képtelen volt ennél többet írni? Egyébként meg a lehetőség adott volt, csak félek tőle a nagy vadászatban a chat-re nem lett volna ideje, ezért maradt a levélnél.:-)))

Nem mondtam, hogy szimpi, csak, hogy a külső jegyei tetszenek, a szimpiséghez a kommunikáció is kell, ami meg elmaradt.
Nem találkozom olyannal, akivel nem tudok értelmes 3 mondatot váltani...1x elvétettem, levél, chat, tökéletes volt, de a telefon elmaradt, találkoztunk és kínlódás volt az a 20 perc míg megittuk a teánkat. Ha nem kérdeztem, akkor néma csend volt, a részéről csak a csillogó szem volt meg, de intellektuálisan nem találtuk meg a hangot.
Éreztél már ilyet, én a világból ki tudnék ilyenkor szaladni.
Ettől a tapasztalástól erre is figyelek.
Mondhatjátok, hogy rosszul teszem, nekem ez is egy fontos szűrő!

notC 2011.02.08. 14:05:50

@Csak_egy_lány: a tanárúrral értek egyet... Ha a lehetőséget sem adod meg, mert annyira pici rést hagysz a kereső-kutató-elfoglalt pasiknak, akkor ők sosem fogják tudni leírni, illetve kimondani azt az egy mondatot, ami (szerinted) ahhoz kellene, hogy elinduljatok az ágy felé. Eleve ez a "cset-net-sms" kommunikációs pótlék gyakorlatilag alkalmatlan bármilyen kommunikációra is. Leginkább félreértésekre, megnemértésekre ad okot.
Azt gondolom, hogy egy pillantás a metrón, netán egy személyes randi ezer megabájtnyi plan-text-nél is többet ér. Kell-nem kell, egy pillanat alatt eldönthető, az összes többi már csak a körítés.
ui: szexelni!!! és nem sexelni.

aJeti 2011.02.08. 14:14:53

@notC: bingó. a szívemből szóltál.

tök olyan, innen nézve, mintha meggondoltad volna magad. vagy csak eleged van? nem is tudom.

Gritty goose 2011.02.08. 15:22:30

@kozgaztanar: @notC: @aJeti:
Most nem tudom ragozni, részletezni fogom még ma!

Gritty goose 2011.02.08. 17:04:18

@drej: Egyre jobb!:-))))))) Gőgös, egoista....skizo.
süti beállítások módosítása