Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.15. 12:59 Gritty goose

Jövő héten....

....vége az első kurzusnak.

Már megkaptuk, hogy milyen 6 különböző témában lesz "feleltetés". Mondhatni tételt húzunk.
Első három téma még csak-csak....de a másik három, azért mér húzósabb.
Tegnap a gyakorló lapokat töltögettem és teljesen elbizonytalanodtam.:-(
Azt gondolom, hogy jól töltögetem, de akkor mi a ráció benne, semmit nem kell változtatni a megadott szavakkal? Az nem lehet, de akkor meg nem értem.:-((((
Ehhh....teljes pánik tört ki rajtam.:-((((

Muszáj lesz jövő hét csütörtökre összeszedni magam, mert így csak még jobban megkavarom magamat.:-(
Most elkezdhetem kidolgozni a témákat. 10-15 mondat. Ami önmagában nem is olyan sok, de ha az ember agya blokkol, stresszel, akkor a világ leghosszabb percei lesznek, míg kinyögöm őket. Azt érzem, hogy a nyelvtan sokkal jobban a helyén van, mint gondolnám, csak beszélni ne kelljen.:-))) Hallás után érteni, majd csípőből válaszolni rá? Jajjj....nekem ez nem megy.

Na de majd gyakorlok.:-) A lányom meglepően hétvégén odajött és kikérdezett, meg javítgatott, aztán angolul váltottunk pár mondatot. Na majd most nem pár mondatot, hanem párbeszédet és bemutatkozásokat, meg monológot fog hallgatni.:-)

4 komment

Címkék: angol


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr62662742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gritty goose 2011.02.15. 13:47:57

Heheheheeee....thank you!

Walmer 2011.02.15. 21:20:43

nem lett kicsit harry potteres a bogod mottója? Tom denem mond valami ilyesmit a 2. részben, hogy:
Voldemort a múltam, a jelenem, a jövőm.

Gritty goose 2011.02.16. 08:15:56

@Walmer: Passszzz!
És most lehet újabb csalódást okozok neked, de egy részét sem láttam.
Azt hiszem, túl földhöz ragadt vagyok hozzá.
süti beállítások módosítása