Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.21. 16:19 Gritty goose

És a viharfelhők közelednek....

....mondtam én, hogy nem sokáig tart ez a csendes állapot.:-(

Ma főnökanyum ideült hozzám, tulajdonképpen nem is tudom, együttérzést akart, vagy meghallgatást, vagy ötletelést, vagy szörnyülködést a részemről?!
Mindenesetre rá kellett jönnie, hogy csak Ő az az egyetlen egy ember a cégnél, aki eddig hitt valamiben, remélt valamit, bízott abban, hogy lesz, vagy jön valami csoda, ami megment minket a süllyedéstől. De most rá kellett jönnie, hogy álmokat kergetett.
De most már olyan szinten vészesen süllyed a hajó, hogy félő hónap elején a kirúgottak még megkapják a fizetésüket, de, hogy mi nem, már az is biztos. Nem mondom, hogy ingyen fogunk dolgozni, csak csúsztatva fogjuk megkapni a fizunkat.
Ő pedig ezt nem hitte, egészen péntekig. Én meg csak mosolyogtam és közöltem, nem véletlen mondtam a kirúgások napján, hogy a nyári beosztásról még ne beszéljünk, mert szerintem addig már nem húzzuk.
Nem hitt nekem, nem vett komolyan, bízott a tulajdonosokban...nem tudom mit hitt.

Nem tudom, hogyan lesz tovább?!
Ő meg végkép nem tudja.:-(

6 komment

Címkék: főnökanyu


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr732677327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.02.22. 08:35:02

itt az ideje, hogy nekiláss komolyan munkát keresni...

Gritty goose 2011.02.22. 08:49:19

@díva naíva: Na jaaa...csak az angol tudásom még sehol nincs.:-(
Ráadásul jelen helyzetben interjúkra sem tudok elmenni, mert nincs aki helyettesítsen.
Éreztem én, hogy jobb lett volna nekem mennem, mint maradni.

díva naíva 2011.02.22. 09:02:22

@Gritty goose: Akkor nem helyettesít senki, a túlzott lojalitásért nem adnak kenyeret-tejet...

Gritty goose 2011.02.22. 09:18:14

@díva naíva: Tudom, de én ilyen barom vagyok! Meg fogom szívni, én is érzem, látom, érzékelem.....

szociologus 2011.02.22. 10:41:13

Azért az is egy érdekes helyzet lehet, amikor a főnökség nem látja át a cég helyzetét...

Én rosszabbat sejtek, átlátja, csak sz@rik arra, hogy elmondja nektek. Gusztustalan világban élünk.

Walmer 2011.02.22. 12:59:54

@szociologus:
"Azért az is egy érdekes helyzet lehet, amikor a főnökség nem látja át a cég helyzetét...

Én rosszabbat sejtek, átlátja, csak sz@rik arra, hogy elmondja "

agree
süti beállítások módosítása