Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.04.26. 16:47 Gritty goose

Álláskeresésem eredménytelensége...

....szinte már lesújtóan hat rám.
Tudom én, hogy nem vagyok egyedül, rengetegen szenvednek attól, hogy vagy már nincs állásuk, vagy ha van is, hiába keresnek, nem találnak.

Ettől én még nem vagyok feldobva!

Szinte hihetetlen, hogy mennyire nincs is hirdetés, ha meg van, akkor tuti önéletrajz hegyek önti el a HR-s asztalát. Abból a sok pályázóból igen hamar találnak 5-10 max. 20 jelentkezőt, akit be is hívnak 2-3 körre. Aztán majd kihullik a férgese, az önéletrajz tupírozók és a hazudozók, de még mindig ott marad 1-2 alkalmasnak tűnő jelentkező.
Az már más kérdés, hogy a fizetésigények is döntő fontosságú volt a szelektálásnál. Ma már annyira lenyomták a munkavállalók az igényeket, hogy a munkáltatok lassan nettó 100.000 Ft feletti igényt kapásból iktatják a kerek irattárba. Én meg azt gondolom, hogy a magára is valamit is adó és magabiztos, igényes, és képzett, vagy rátermett, tapasztalt munkavállaló ne adja magát bagóért, adja magát az, aki ennyire alábecsüli magát. Ha meg az kell a munkáltatónak, akkor az egye is meg azt a "szart", amit választott. Mert bizony idővel kiderül, hogy a nagyon kezdő, nagyon alacsony igényekkel bíró alkalmazottak teljesítőképessége olyan is.
Nem, most nem akarom leminősíteni senkit és senki munkáját, sem képességeit nem akartam szidni, de tapasztalat. Olcsó húsnak híg a leve.
De hiába vagyok én ezzel tisztában, a munkáltatók akkor is az olcsóbbat és a lehető legjobbat keresik. Márpedig ilyen szerintem olyan ritka, mint a fehér holló.

Igen, én tudom a buktatóimat, és az előnyeimet, de vajon Ők is tudják?!
Amíg az ember egy száraz, rövid önéletrajzzal próbálja eladni magát, mert ez a követelmény, addig elég nehéz erről bárkit is meggyőzni. Nem a papírt kell nézni, hanem az egyéniséget, a képességeket, az akarást, a munkához való viszonyulást.

Na mindegy.
Figyelek, keresek, küldök, pályázok....és várok! 
Várom a csodát, na meg a sült galambot, de nagyon nem akar jönni, berepülni.

És most még nyári diákmunkát is találnom kellene.:-)))
Remek.

5 komment

Címkék: illúzió munkahely


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr522857071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ifigenie 2011.04.27. 10:10:01

átérzek...hasonlóan vagyok.
Igazad van...
Remélem, nem sokáig kell várnod a sült galambot, és az olyan is lesz, amilyet szerettél volna.

Gritty goose 2011.04.27. 13:12:29

@Ifigenie: Úgy legyen!:-))))

Meg neked is!:-)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.04.27. 15:58:09

csajok, itt az ideje, hogy vállalkozást nyissunk! én életvezetési tanácsadó (coach) szeretnék lenni, 15-40 ezer forintos óradíjjal. társultok? ha összerakjuk a tapasztalatainkat, szerintem hasznosak lehetünk :D

Gritty goose 2011.04.28. 09:29:57

@éniskócos: Rendben.
Szívesen vállalok lelki segély szolgálatot és program szervezést!:-)))

Ifigenie 2011.04.28. 10:56:12

@éniskócos: én már most az vagyok (coach), csak éppen ingyen teszem, nem 15-40 ezerért, max egy kávéért cserébe :-))
És melyik tapasztalatainkra gondoltál? :-)
süti beállítások módosítása