Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.07.26. 16:47 Gritty goose

Pozitúrák...

....melyek elég érdekesek. Sajnos nem mindegyik másolható ki, így csak kicsit tudtam szemezgetni.
Ezeket el sem tudom képzelni, miként lehetne megvalósítani:

Azt hiszem a partnernek olyan erős izomzatának és állóképességének kell lennie, amit nem tudok elképzelni egy partneremről sem.

 

 

 

 

Nos...itt nem tudom milyen nagy és rugalmas, vagy éppen fél puha állapot kell, hogy a férfi élvezze, hogy lefelé hajlik?! El nem tudom képzelni, hogy ezt élvezni is képes egy pasi is.

 

 

 

 

 

És amiket el tudnék képzelni....hmmmm....:-)))) :

Imádnám. De még eddig...:-( 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos az alkatom és az állóképességem nem engedi.:-( 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ebben azért volt részem, de bizonyos centi felett lehetséges.:-(

 

 

 

 

39 komment

Címkék: szex


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr783101361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.26. 20:59:51

1. Nem tudom, nem néz ki túl bizalomgerjesztőnek...
2. Ez inkább a férfinek megterhelő, de van benne valami plusz, egy kis spiritusz, akár még jó is lehet!
3. Ez fincsi, nagyon! :)
4. Ha esetleg falnak támasztanak, akkor máris kevesebb állóképességgel meg is lehet oldani, és hmmmm...
5. A tuti befutó az itteniek közül. Hogy ezt miért nem szereti sok férfi, amikor annnyira, de annnnnyira jó tud lenni!!!

Gritty goose 2011.07.27. 08:23:49

@Enchantée: 4. orgazmus közben képtelen vagyok tartani is magam és élvezni.
5. Talán azért nem szeretik, mert átlagos vagy annál kicsit kisebb mérettel (pl. az én nagy "kerek" fenekem esetében) nem nagyon férnek a hüvelyhez. Ezért írtam, bizonyos centi felett.... :-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.27. 08:31:13

@Gritty goose: A 4. nem feltétlenül az én orgazmusomról szólna, de attól még fincsi lenne. :)
5. Exet kivéve csupa átlagos mérettel csináltam ilyet. Szeretőnek talán az átlag aljánál volt a mérete, mégis egik legemlékezetesebb eset volt vele így. :)
Ha jó szorosra zárod a lábad, akkor ingerel a legjobban... ;)

Gritty goose 2011.07.27. 08:38:38

@Enchantée: "Ha jó szorosra zárod a lábad, akkor ingerel a legjobban"
Én ezt nagyon jól tudom...:-)))) Ezért imádnám.:-))))

4. Hm...igaz, de gyarló és önző perszóna vagyok, rögtön magamra is gondolok.:-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.27. 08:44:13

@Gritty goose: Na, kész vagyok korán reggel!!! :DDD
Imádnám, igen, ez a jó megfogalmazás... :S De erőltetni semmit nem lehet... Basszus, szerintem minden este ki kéne tenned a párod elé 1 képet mondjuk az ágyatokba, amihez a legjobban lenne kedved akkor éppen. :))) Hátha "venné a lapot".
Én csak a nyálamat csorgatom...

Én meg talán azért tartok itt, ahol, mert igyekszem önzetlen lenni, és ez néha visszaüt, mert minél önzetlenebb az ember, annál inkább az lesz a természetes, és akkor én már el is felejtődöm a történetben...

Gritty goose 2011.07.27. 08:52:55

@Enchantée: Mondom én, hogy szemlélet váltás kell neked.:-))))

Elsőre kölcsönös, vagy csak én, utána bármi lehet, de nem fordítva.:-)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.27. 08:58:45

@Gritty goose: Szerintem csak megfelelő partner kéne ehhez, aki ugyanígy látná fontosnak, ahogy Te írod... Tudod, az elején legtöbben így kezdik, aztán ez úgy "elfelejtődik" idővel, pedig ha egy nő túlvan egy orgazmuson, onnantól kezdve sokkal könnyebben kezelhető, mint ha X időt akármilyen formában is együtt van a pasival, orgazmus nélkül. És könnyebben jön a többi orgazmus is, ami inspirálja a pasit is, és öngerjesztő kör beindul, mert alapvetően önzetlen lennék, vagy mi, szóval...

Gritty goose 2011.07.27. 09:28:15

@Enchantée: Szóval....sajnálom, hogy ilyen kreténekkel hozott téged eddig össze a sors.
Vagy én lennék túl domináns, és nem "engedek" ebből? Hm...nem tudom.

Kop-kop-kop...gyorsan.:-)))

Csillaggyermek 2011.07.27. 14:02:06

Csókoltatok minen hölgyet!

Legyen egy vélemény a másik oldalról is. Írhatnám, hogy a pnci másik oldaláról :)

1: nem kell ehhez olyan sok izomerő, végül is a férfi karja végig nyújtva lesz. Kicsi has és deltoid kell hozzá. Nem lehet olyan fárasztó, mint amilyennek látszik. Mindezek ellenére szerintem kölcsönösen alacsony az élvezeti értéke.
2: Áh, erre tényleg nem tudom én sem ki képes férfi, hogy jó legyen neki. Két elképzelésem van mindenesetre: vagy teafilterezik, azaz a zsacsit lógatja be, vagy egy kétfejű műalkalmatosság másik felét fogadja be önmaga is. Lényeg, hogy nekem ez semelyik módon nem menne :)
3: Ez finom lehet. Jó mozgásteret biztosít. De az a rajzból is látszik, hogy úgy egy 60 cm magas ágy kell hozzá.
4: NEm csak falnál vagty a semminél, asztal szélénél is lehet ezt csinálni, és a nő olyankor a popsiját fel tudja félig tenni. Asztal sarkánál nem szabad (mint más hasonlót sem!)
5: ehhez nem kell semmit sem hozzáfűzni. :D maximum annyit, hogy ha a férfi alulról fogja meg a nő vállait, akkor lehet karral is segíteni.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.27. 14:38:15

@Csillaggyermek: A 3.-nál az a 60 centi magas ágy leírás nagyon tetszett. Netán mérnökember? Vagy méricskélte már korábban az alsó lábszárának hosszát? :)))
Az asztal sarkát elképzelni is rossssssssz. :S

Csillaggyermek 2011.07.27. 16:54:01

@Enchantée: tipp volt, de ezután le fogom mérni. De hogy még mérnökösebb legyen, majd miliméterben adom meg :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.27. 21:29:00

@Csillaggyermek: Ejnye, no! Hogyhogy nem incsben? Micsoda slendriánság! ;)))

Kimmel 2011.07.27. 21:37:29

Hali!
Bocs hogy beleugatok, de a legfelső póznak pl értelmét sem látom kimondottan. Nem vagyok maradi, sok pozitúrát próbáltam már ki de a legfelsőnek értelmét nem látom egyszerűen. Kicsit úgy érzem magam amikor ránézek, mint amikor (bocs nagyonnagyon zeneb.zi vagyok) egy jó banda 19. albumát adja ki és már nem tudnak újjal előrukkolni, és egy régi számukat tekerik meg. A második valahogy taszít, olyan érzés fog el, hogy á-á ezt nemkéne:D
A következő három valóban egész jól néz ki.
Mégegyszer bocsi, hogy idetolakodtam.

Kimmel

Gritty goose 2011.07.28. 08:37:13

@Csillaggyermek: "le fogom mérni"
Na erre én is kíváncsi leszek.:-))) ;-P

@Kimmel:
Na viccelj már! Miért kérsz elnézést?!
Nem zárt klub a blogom!
Elsőre írt véleményed egy kicsit azért lep meg, mert, ha megnézzük az Illatos kertet és a Kámaszutrát, na ott is vannak olyan pózok, amikre sok mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy értelmes és élvezhető.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.28. 10:06:21

@Gritty goose: Ne légy már ennyire pesszimista! Igenis a Kedves kapható lesz erre a pózra, és Gyermek centivel a kezében fogja a csúcsra juttatni őt és magát is!:DDD
Amúgy meg lehet modellezni is...

Kimmel 2011.07.28. 11:18:23

Csak annyit mondok, hogy pont olyannak tűnik így ránézésre, mintha valaki nagyon újat akart volna alkotni, de nem volt semmi innovatív ötlete és csak úgy randomra "elforgatta" volna a partnerét... Nem az erőnléti része zavar, hanem az "irány"... ez így nem stimmel :D
Nem azt mondom vannak pózok amik elsőre hülyeségnek tűnnek de kipróbáltam és jó, pl hanyattfeküdve dettó hanyatt rajtam a lány és úgy... Az se tűnik elsőre egy nagy ötletnek, de megvalósítható és vannak előnyei. Ennek viszont nem látom előnyét csak fantáziátlanságát :P Vagy épp túl fantáziadús számomra, nem tudom eldönteni...
Dehát valakinek biztos jó, ki vagyok én hogy leszóljam, csak a privát véleményem, hogy engem nem hoz lázba. :P
"Keep it up" tetszik a blogod.

Gritty goose 2011.07.28. 11:41:22

@Kimmel: Aranyos vagy, köszi a dicséretet...na meg, hogy az angol tudásomat Te is csiszolod.:-)

Ezek a pózok egy játék része, más kérdés, hogy inspiráló, és megvalósítható vagy sem. Én is a lehetetlen kategóriába tettem.:-)

Kimmel 2011.07.28. 11:51:27

Kissé haldoklik a blog.hu szervere, de sebaj.
Feljegyeztem a szürkeállományba a blogod címét, visszajáró szellem leszek aki ide-oda kommentelget majd ;)
És ugyanakkor szívesen lát(ná)lak saját blogomon is, most indítottam, éshát tudhatod milyen jól esik egy kis visszajelzés :P
És amúgy kell az ilyen póz is ahhoz, hogy a sokkal jobbakat becsülni tudd :P

Csillaggyermek 2011.07.28. 12:49:19

@Enchantée: Persze elfelejtettem, de egyedül fogom lemérni a lábamat :) Ágy és pár nélkül.
Repülőgép modellezni például? :))

Amúgy az elsőhöz még valami eszembe jutott. Ott elvileg tud csak a nő is mozogni, nem?

A kettes póz meg az, hogy ha a férfi szemben lenne, rögtön barátságosabb lenne és a látvány is szebb lenne. :))))

Gritty goose 2011.07.28. 12:57:50

@Csillaggyermek: Ehhhh...maga a lába hosszát akart lemérni?
Na szééépppp...én meg másra gondoltam.:-(
;-))))))

Akkor már nem is érdekel. ;-PPPPP

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.07.28. 13:48:21

@Csillaggyermek: Hát elég baj az, hogy egyedül tervezed mindezt véghezvinni! Igazán bevonhatnád a párodat, valami jó kis indokkal, mondjuk Brit tudósok felfedezéséhez kell, vagy egy igen jelentős kísérlet részeként. :))) Szerepjáték... Légy a tudós, ki mindent lemér, megvizsgál alaposan, mélyrehatóan! Azt már csak élvezné. ;))))
@Gritty goose: Végeredményben a lábhosszról van szó, igen, de mennyivel élvezetesebb, ha kellemessel van egybekötve. :)))

Csillaggyermek 2011.07.28. 16:43:43

@Gritty goose: amire maga gondol azt amúgy sem centiben szokták mérni, hanem hüvej(k)ben :)

@Enchantée: az életemhez képest ez egy sci-fi film alaptörténete :)

Csillaggyermek 2011.07.29. 09:56:29

Jelentem, lemértem, 90 cm a lábam. Szóval az ágynak cca 80 cm magasnak kell lennie, ha levonom a levonandót és hozzáadom a hozzáadandót :D

Gritty goose 2011.07.29. 11:35:19

@Csillaggyermek: Elvesztem a számok világában.:-)))))
Mondja inkább hüvej(k)ben.:-)))

Csillaggyermek 2011.07.29. 16:17:22

Négy láb, egy hüvely(k), egy rúd, egy orgia(tudta, hogy ez is régies hosszmértékegység? (a többi is amit írtam) Hiába no, olvasott embernek párja nincs! (már csak azért is, mert rájön, hogy milyen hejesírási hibát írt eddig))

Gritty goose 2011.07.29. 16:22:06

@Csillaggyermek: Szeretnék régies hosszmértékegységekben számolni...de nagyon!:-)))

id.chriss 2011.08.11. 10:19:27

:-)))))

Azért jobb azt mondani, hogy 16 centi mint hogy 6 és fél hüvelyk...Vagy fél láb...bár ezek nem régiesek csak...nálunk más van.

id.chriss 2011.08.11. 10:20:07

angol hüvelyk (2,54 cm)
bányahüvelyk
bécsi hüvelyk (2,63 cm)
erdélyi hüvelyk
erődítményhüvelyk
királyi hüvelyk (2,60 cm)
mérnöki hüvelyk
pozsonyi hüvelyk

Magyar már nincs is... :-)

Gritty goose 2011.08.11. 13:57:53

@id.chriss: Hm...azért valljuk be....fél láb...nem hangzik rosszul.:-)))))))))

id.chriss 2011.08.11. 14:28:58

@Gritty goose: Fél láb?
Az az...csak 16 centi... :-)))
Na jó az már jó. ;-)

Csillaggyermek 2011.08.11. 14:45:03

@id.chriss: mert nem mindegy itt sem melyik láb. A velencei fél láb az 17,4 cm.

id.chriss 2011.08.11. 14:58:40

@Csillaggyermek: 1 centin kár összeveszni... :-))))

Csillaggyermek 2011.08.11. 15:01:14

@id.chriss: így igaz. De 2.54 centin már érdemes :D

id.chriss 2011.08.11. 15:06:46

Az meg egy hüvelyk már...

Csillaggyermek 2011.08.11. 16:35:34

@id.chriss: Egen .... ez akart lenni a poén :)

Gritty goose 2011.08.12. 09:05:01

@id.chriss: @Csillaggyermek: Ehhhhh...férfiak, férfiak.:-))))
16 cm vagy 17,4 cm?!
Nem mindegy??
Nekem mind1, csak lenne már...akár 15 cm is jó, csak vastag és kitartó legyen.:-)))))

id.chriss 2011.08.12. 09:46:45

Éppen ezért az 1 centin felesleges összeveszni. A 2,54 az már...lehet sorsdöntő a még jó vagy már húzd kijjebb... :-)

Fél láb - fél hüvelyk...királyiban persze... :-)))

Csillaggyermek 2011.08.12. 11:12:37

@id.chriss: Elmagyarázom a viccet inkább. Az egy hüvely(k)en, úgy értve, hogy egy nőn érdemes már összeveszni. :))

A húzd kijjebb meg nem olyan dráma, csak kizökkenti kicsit az embert. Jobban oda kell figyelni, hogy ne menjen olyan mélyre.

id.chriss 2011.08.12. 11:25:53

@Csillaggyermek: Szerintem egy nőn se érdemes összeveszni... :-))))

A viccet meg értettem...

Hát jobb bent mint kint illetve kijjebb...
süti beállítások módosítása