Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.08.12. 12:29 Gritty goose

Hehehee...mondtam én, hogy ...

....menjenek az édesanyjukba!!!!!!!:-)))))))
És akkor ne utáljam Őket!??????????????

Törlésem még várólistán van, de már csak pár nap és sehol sem leszek a rendszerükben (legalábbis nagyon REMÉLEM!).
Ez is milyen már, hogy 14 napot várnom kell, hogy végleges törlésre kerüljek. De ha véletlen az automatikus bejelentkezést választotta valaha valaki, akkor balga lélek míg erre rá nem jön, folyamatosan belépked, ha FB-s linkre kattint. Ergo, csak egyszer lépj be, máris megszakadt a törlési procedúra....kezdheted elölről a 14 napot.
Na, én nem voltam balga, de nem is megyek a közelébe sem!:-))))

Ez meg milyen, emlékszem, agresszíven mindig feljött belépéskor, hogy a telefonszámomat adjam meg, mert alacsony a biztonsági szintem.
Hát, hülye azért nem vagyok, eszembe sem volt megadni! Se neki, sem másnak (mint tudjuk)!

Mióta a törlést kérelmeztem már 3 ember nézett rám nagy bambán és kérdezett vissza, hogy DE HÁT MIÉRT?!
Ne kérdezz baromságot...majd rájössz apám, ha kinőssssz a függőségedből!
Biztonsági beállítás ide, meg oda.
Sem támadási felületet nem akarok másnak adni, hogy: de hát Te is ott vagy! Lófütyit, van ott a rosseb.
Sem nem vagyok kíváncsi az "ismerőseim" baromságaira.
Ami nekem szól, azt meg ne legyen lusta, írja meg nekem...igen, NEKEM...személyesen, a privát postaládámba.
A többi szeméttel meg traktálják a többi ráérős, kényelmes barátikat.

Heheheee....már csak röhögök.:-))))))))))))

13 komment

Címkék: hangulatom véleményem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr13148346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

id.chriss 2011.08.12. 13:38:41

Ez is egy vélemény. El kell fogadjuk...

Csillaggyermek 2011.08.12. 13:55:47

Nem vagyok, nem is voltam sosem fent a f@szbúkon. (aztán jár a szám, mert iwiw-en fent vagyok, de mentségemre, nagyon ritkán használom ... vagy tízszer ritkábban, mint szeretkezem:D)

Gritty goose 2011.08.12. 14:51:55

@Csillaggyermek: Pedig az sem sűrű....mint tudjuk!:-)))

(Bocs...tudom, ezzel nem kellene poénkodni, de magas volt a labda.)

@id.chriss: Bezony-bezony.:-)))
Mondj egy olyan érvet, ami mellette szól?

id.chriss 2011.08.12. 14:56:41

Van benne jó és rossz is. Nem tagadom. De ahol adatokkal dolgoznak ott előfordul csúnyaság. Nézd meg a hülye fidesz céduláit. Neved címed minden rajta volt a cetlin és egy kedves azonosító is.

Események megosztások...
Kiteszed és nem kell körlevelet küldeni... :-))))

Gritty goose 2011.08.12. 15:17:17

@id.chriss: Mondom én, hogy a LUSTÁK oldala!:-))))))))))

Semmilyen cédulákat nem töltögetek...és kéretik az én blogomban a politikát nagyon messzire elkerülni!!!!
TÖRÖLNI FOGOM egyébként!
Köszönöm!

id.chriss 2011.08.12. 15:31:40

Lustaság fél egészség...tetszik ismerni?

Csak példaként hoztam fel...ez jutott eszembe. Ami érinthetett téged is engem is.
Nem akartam politizálni.

Gritty goose 2011.08.12. 15:35:15

@id.chriss: Ismerem, néha gyakorlom is, de ebben az esetben gyűlölöm!
Arról ne is beszéljek, hogy nem feltétlen vagyok minden "szemétre" kíváncsi. Esemény....az illetőnek lehet, hogy az, sőt...néhány barátjának az, de nekem nem. Ha meg letiltom, akkor az esetleges fontosat sem fogom látni....így kénytelen lennék elviselni a többit is. Kell a fenének.
Ha akar valaki valamit tőlem, majd megtalál.:-)))

Egyéb más pozitívuma, ami CSAK neki, és csak ott van?!
(megjegyzem, körlevelet a mail postafiókból is lehet küldeni, és ott nem halásszák és gyűjtik az adataidat)

id.chriss 2011.08.12. 15:39:26

Igaz. Aki keres talál...

Neked nem jött be...
Én pl. a szemetet gyorsan szelektálom.

Szerinte ha pirosat mondok akkor is kéket mondanál rá, hisz nem jött be neked az egész.

Majdnem mindenhol gyűjtik az adatokat...

Gritty goose 2011.08.12. 15:52:50

@id.chriss: Heheeee..lehet.
De pontosan ezért kérdezlek, hogy megértsem...akinek bejön, mi jön be?
Mitől jobb, mint más?
Miért ennyire ez a nagy ragaszkodás, és függőség hozzá?
Miért látom én másként, mint Ti?
Ti mit láttok benne, amit én (mondjuk) képtelen voltam észrevenni?

id.chriss 2011.08.15. 09:10:26

@Gritty goose: Írtam, de neked az nem tetszett...
Mindenkinek más ami bejön...

Szép is lenne mind ugyan azt szeretnénk...

Gritty goose 2011.08.15. 09:21:38

@id.chriss: :-))))
Tehát, akkor leszögezhetjük, hogy neked az "események" funkció, az, ami tetszik! Ezen kívül nincs nagyon más, amiben több, jobb, vonzóbb?!

OK!

Nekem nem tetszett a válaszod?
Ez nem tetszés kérdése....:-))))

id.chriss 2011.08.15. 09:25:06

Ez egy közösségi oldal...
Az iwiw kifakul ez meg...események megosztások...a chat...

Nem is a válasz, hanem ami benne volt...a tartalom a facebook-kal kapcsolatban.

Csillaggyermek 2011.08.18. 10:31:17

Annyit tennék még talán hozzá itt, hogy az a személyiségem aki most ide ír, az semelyik részét nem is tudná használni a közösségi oldalaknak.
süti beállítások módosítása