Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.08.25. 08:53 Gritty goose

BKV-s helyzetjelentés...

...persze, csak annak újdonság, aki ritkán, vagy egyáltalán nem közlekedik tömegközlekedéssel.

Nos, én azért szoktam, mégis minden esetben rosszul vagyok a közegtől, a gépjárműpark állapotától, a primitívségtől és a közönytől.
És most még hozzájött a meleg is!
IGEN, mindenhol ez a fránya 34 fok feletti hőség.:-(
Direkt kombinóval mentem, kikerültem a 3-as metró izzasztó kamráját.
A villamoson még csak-csak ment a légkondi, és meglepően a surmók sem akarták az ablakot feltépni, mert az olyan polgárpukkasztó és neki kell a figyelem.
De már a többi közlekedési eszközön a saját levemben fürödtem. Hiába légkondis a busz, hiába döglik meg a sofőr is, ablakok tárva nyitva (naná, hogy szűk és kicsik, hisz nem menetszeles hűtésre tervezték, hanem légkondira), a légkondi meg ha megy is csak szuszog, már fújásra képtelen. Igaz, a sofőr helyében be sem kapcsoltam volna, lehet nem is tette, csak akkor nem tudom mi zörgött a fejünk felett?
Az emberek bágyadtan csak álltak a tűzőnapon a megállóban, már idegeskedni sincs erejük, kitikkadva várják a ritkán érkező eszközt, és remélve, hogy ha már hideg nem is, de árnyék veszi őket körbe a busz belsejében.
Buszra szállva én is csak egy üres székre vágytam, hogy legalább az állás ne okozzon fizikai mozgást, amely által pluszban izzadhatok.
Nem sokáig sikerült élveznem a roskadás élményét...kaptuk egy büdös, koszos potyautast, akinek a szagától a busz hátsó fele perceken belül kiürült, engem meg a hányinger kerülgetett.
Szörnyű, hogy az ilyet kénytelen az ember elviselni, annak ellenére, hogy mindenki tudja, nincs jegye, nem is fog venni soha, és a sok bacit, rühöket meg szépen az ülés szövetjébe telepíti. Mert hát kell nekünk az a kárpitos belső, csak éppen akik ezt kitalálták nem egy ilyen környezetben élnek, nem ültek még bele hugyos székbe, sem szaros kárpitra. Nekem volt szerencsém!:-((((( Mert ugye a mintázat mindent szépen eltakar, és nagyon gyorsan beszív. Azóta még jobban utálom az ilyen utasokat.
Meglepett, hogy egy alig 18 éves fiúcska előre vágtázott a sofőrhöz, mondott neki valamit, mire a következő megállóban a fiúcska visszalépdelt eme büdöskénkhez és udvariasan megkérte, hogy szálljon le, mert zavarja a közeget. Büdöske természetesen nem moccant, nem is szólt egy szót sem. Akkor már jött a sofőr is elölről, láthatta jól, hogy a busz hátsó felében a büdöske és a fiúcskán kívül nincs senki, de a csuklóig tele van a busz, úgy kellett átvergődnie magát a tömegen. Végül pár perces huzavona után a büdöske leszállt, de akkor már több utas vérben forgó szemekkel nézte a jelentet. Volt aki beszólt, hogy el kellene menni dolgozni, meg fürödni.
Azt gondolom, hogy valóban felháborító, hogy mi (jobb esetben mindenki) megvesszük 10.000 Ft-ért a bérletet, ezért kapunk szakadt, lerobbanó, tömegtől roskadó járműveket és akkor még viseljük el, hogy az ilyen orrfacsaró büdös csövesek ingyen és bérmentve közlekedjenek, nyilvános WC-nek használják, meg éjszakai szállónak?!
Mindenesetre sikerült leszállítani és mehettünk tovább.
Nem tudom, hogy mi lett volna, ha nem száll le önszántából!?
Rendőrt hív, mondván nincs jegye?
Vagy lerángatják?
Esetleg Ő nyer, és mégis tovább haladunk?

Hol itt a "nyugati felling", ahová tartani akarunk? Ill. hogy fogjuk elérni, hogy nálunk is meglegyen?

4 komment

Címkék: véleményem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr753178924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

id.chriss 2011.08.25. 09:23:47

Sehogy! Balkán!

Én láttam olyan felső vezetőt aki pisálás után eltette a farkát és ment is ki a mosdóból. Most gondolj bele tárgyalás előtt. Jó napot! XY vagyok és "nem mostam kezet pislás után" bemutatkozását...

ÉS hány ilyen ember lehet a metrón buszon egyében. Utálok utazni. Nem is szoktam. Kocsi meg bicó isteni. Max a saját pöcsömet fogom az meg tök jó érzés... :-))))

De okádni tudok ha kapaszkodnom kell és csak tippelgetek hány faszt pinát fogtam meg? Milyen beteg kapaszkodott itt előttem...

Valahol itt kéne kezdődnie a nyugatnak, hogy kezet mosok. Bár ez a németeknél se szokás.. :-))))

Nem tudom mit lehet tenni. Talán erre nevelni a gyerekeinket. Csak mindig lesz kakukktojás.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.08.25. 15:30:28

csak elolvastam és a rosszullét kerülgetett...

Gritty goose 2011.08.25. 15:34:02

@shhhhhhhhhhhtttt: :-(((
Elhiszem...pedig nem színeztem..ez a mai valós helyzet.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.08.25. 15:58:21

@Gritty goose: ilyenkor eszembe jut mennyire is mázlista vagyok, hogy nem kell tömegközlekednem. Amíg a városban laktam inkább kilométereket gyalogoltam csak ne kelljen felülnöm a buszra. Csakhogy nekem nem kellett NAPONTA megtenni ezt, kéthetente egy kis mozgás meg pont jót tett...
süti beállítások módosítása