Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.08.25. 09:14 Gritty goose

Látogatottságom...

...csökken, de nem most nem is ezt akarnám taglalni.

Eddig a revolver maps-om 2D-ben és 3D-ben mutatott titeket. De most fedeztem fel egy új szolgáltatást (mostanában nem sűrűn nézem, így bocsánatos bűn, ha már régóta van), még pedig a BARS fülecske.
Annyira jó, hogy most már még pontosabban megadja, hogy honnan is olvastok.
Ausztrália - Maroubra
USA - California - azon belül is Mountain View
Belgium - Brüsszel
És aki vezet külföldről: Anglia - Devon - Exeter

Már írtam erről akkor is örültem nektek, és most még jobban, kicsit konkrétabbnak tudlak Titeket.:-)))
Bár, ugye...egyszer írtam, hogy mennyire örülnék, ha tudnám, hol is laktok, de nem kaptam akkor egy levelet sem.:-(
Megértem, sokan csak megfigyelők, titkos olvasók akarnak lenni. Nincs gond.

Most csak mosolygok és örülök a rendszer újdonságának.:-))))

 

UPDATE: még boldogabb vagyok, mert egyik külföldi olvasom jelezte, Ő nem robot!!!!!!!:-))) Üdv. Exeter! :-)))))))))

12 komment

Címkék: öröm hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr253178971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

id.chriss 2011.08.25. 09:17:50

irigykedek... :-)))))

Gritty goose 2011.08.25. 10:04:07

@id.chriss: Jaaa...akkor nem rám, hanem az olvasóimra.:-))))

Meglepett volna ha rám, mert az olvasóim száma átlagban 20 db/nap.
Abból kapásból 5 emberkét be tudok azonosítani.:-)))

id.chriss 2011.08.25. 10:25:36

@Gritty goose: Ha californiában leszel akkor majd rád...

Csillaggyermek 2011.08.25. 13:48:01

Tök nem akarok ünneprontó lenni, de az ilyen külföldi látogatók között lehet több is robot.

Gritty goose 2011.08.25. 14:06:13

@Csillaggyermek: OOOoooohhhh....komolyan?
És rendszeresen visszajön a robot is?
Mert Ők nem egyszeri látogatóim.
(Na ez már nekem is ismeretlen terület.)

Csillaggyermek 2011.08.25. 14:17:00

@Gritty goose: Igen. Például a google-ben is folyamatosan a friss dolgaid bekerülnek. Az bizony egy robot rendszeresen letölti mindig az újra oldalakat, meg az újakat is. Az összes többi keresőnél is így van.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.08.25. 14:25:42

@Csillaggyermek: @Gritty goose: Én több egyszeri látogatásról tudom, melyik ki volt az a világ végéről, nyaralásról esetleg. Pár igen távoli visszatérő "vendégemről" is tudok.
De Csillagnak igaza van, a mi szerverünk is sokáig valami óceán közepi jelet adott ki, mintha onnan nézték volna a blogomat, közben csak én voltam az. és multiknak is lehet érdekes helyen a telephelyük/szerverük, mondjuk Európa közepén. :))) Ha éppen összefutsz egy időben látogatóval, aki kommentel is onnan, úgy könnyebben "le lehet leplezni". ;)))

Amúgy tényleg fogynak az olvasók (no, meg a kommentek), de én ennek örülök is egyrészt (a kommentek csökkenésének nem annyira), mert valószínűleg csak az olvas a továbbiakban, aki tényleg rám kíváncsi, és nem rossz szándékkal jön...

Gritty goose 2011.08.25. 14:35:27

@Csillaggyermek: A letöltésekről tudok, hát látom...29 látogató és 120 letöltés. Egyértelmű.
OK!
Akkor elkönyvelhetem, hogy a külföldi látogató fantom szerver!:-((((

Hüp-hüp....:-((((((
süti beállítások módosítása