Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.08.26. 09:58 Gritty goose

BKV-s pozitív...

..élményemet nem is meséltem. Most ugrott csak be, gondolom, azért mert kissé lehűlt az iroda és az ébredező libidóm most kissé ficánkol.

Nem csak büdös csövessel volt élményem a minap.
Igaz, az meghatározóbb volt, mint a kellemes.

Ülök a végállomáson, kombinó hűvösségéből már éppen kezdek felmelegedni és a zárt villamos fülke fülledt melege a bőrömre izzadtság cseppeket csalt, mikor felszáll egy egyszerűnek tűnő 25 év körüli fiúcska/férfi. Fiúcska, mert tanga papucs, sort és egy kis lenge izomatléta volt rajta, arc alig szőrös...férfi, mert határozott megjelenése volt az öltözete ellenére, váll izmain látszott, hogy valamiféle sportot űz, de nem a kokszos testépítést. Mellkasa csupasz, de gusztusosan izmos. Bőre ízlésesen barna, nem szoli által barnult és nem is gyárilag ilyen.
Körbenézett, majd velem szemben átlósan leült. Gondoltam, hogy a mellettem lévő két fiatal lány jobban érdekli, de tévedtem, mögéjük foglalt helyet. Ennek köszönhetően csak én láttam, a lányok nem.
Félszemmel láttam, amint helyezkedik és atlétáját maga előtt lengeti, remélte kis hűvöset keverhet maga körül. Majd a mellkasára hajtva a textilt az alhasától kezdve a bordájáig a barna, finoman izmos hasa láthatóvá vált.
Nem tudtam nem észrevenni. Az ilyen hasakat imádom. Nagyon pici szőr a köldök alatt vagy felett, de nem szélesedik és nem sűrűsödik, a többi rész meg selymesen csupasz.
Melyik az a nő, aki nem nézte volna meg?
Nem tudom, hogy észrevette, érdekelte-e hogy megszemlélem, de nagyon kellemes látvány volt.
Aztán elém beült egy közel velem egy korú nő, de a lestrapáltabb fajtából, aki aztán nem is titkolta csodálatát, annyira nézte, hogy már nekem volt kellemetlen. A férfi észrevette, a nő elkezdte a nyakát simogatni,mellyel azt érte el, hogy a férfi visszahajtotta az atlétát és ezzel le is zárta az ingyen mozi lehetőségét.

Mosolyogtam, hogy na igen, azért vannak még kellemes élmények is a BKV-n.:-))
(bár az ilyen elég ritka)

9 komment

Címkék: illúzió


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr863181424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

id.chriss 2011.08.26. 10:13:02

Bezzeg ha én csinálnám... :-))))))

Gritty goose 2011.08.26. 10:20:49

@id.chriss: Ha ilyen a pocód, csak nyugodtan....hanem, akkor meg ne csodálkozz, ha nem kapsz elismerő tekinteteket...TŐLEM!
Másnak attól még lehet nagyon izgató a látványod!

id.chriss 2011.08.26. 11:44:11

@Enchantée: Csík az nincs. Van egy nagy kocka. :-))))
Nah jó nem nagy csak...De alatta kemény és kockás...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.08.26. 11:45:18

@id.chriss: Szóval akkor olyan, mint az enyém...csak valószínűleg szőrösebb... ;)))

id.chriss 2011.08.26. 11:46:24

@Enchantée: Szőrösebb? Ez olyan mint ha a tied is az lenne... :-))))

Picit szőrös...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.08.26. 11:48:31

@id.chriss: Vannak pihéim, mivel nem borotválom a hasam. :)

Picit?!? ;))))

id.chriss 2011.08.26. 11:51:56

@Enchantée: Az elfér...
Én sem. :-DDDDDDDD

Ez picit. A nagyon ennél durvább.
süti beállítások módosítása