Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.08.31. 13:41 Gritty goose

Lemerültem...

...miután 10.00-kor be kellett ülni egy prezentációra, mely kiderült végig angol nyelvű és egy programról szól. Szakszavak, na meg hallás után értsd meg, mit is mondanak valahol több 1000 km-el arrébb.

Volt, mikor meglepően jól értettem, volt, mikor sírni tudtam volna, hogy egy szót sem értek az egészből.
De ott ültem, mit is akarok én?
Tavaly decemberben még azt sem hittem volna, hogy megértek egy mondatot, ami nem arról szól, hogy hol lakom és mi a nevem?!
Na de rá kellett jöjjek, hogy messze vagyok én még attól, hogy hallás után megértsek valamit is. Mikor a new-boss beszélt és kérdezett a vonal másik végén lévő embertől, akkor még csak-csak jól éreztem magam, szájról jobban olvasok.:-))))

De 2 óra tömény volt nekem, leszívta az összes energiámat. Már alig bírtam összpontosítani.:-(((

4 komment

Címkék: hétköznapok


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr193193029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

id.chriss 2011.08.31. 16:04:50

Lehetett volna még ennél is rosszabb, ha mondjuk egy csodálatos indiai angolt hallasz vagy németet vagy oroszt.
Azok az igazán szépek...

id.chriss 2011.08.31. 16:18:07

A lengyel nem gáz. Úgy beszélnek mint mi...szarul. :-)))))
A többit nem hallottam még. Jah...olaszok???? :-)))))))))))))))
Meg a skótok is elég furák... :-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.09.01. 09:52:44

Akkor mégis csak van fejlődés!!! :)))

@id.chriss: Bizony, néhány náció igen érdekesen beszéli a nemzetközi nyelvet. :))))

Gritty goose 2011.09.01. 10:20:43

@Enchantée: new-boss által úgy néz ki, lesz is.
Kérdés csak, hogy nekünk régieknek ez jó vagy lapát?!
süti beállítások módosítása