Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.06.07. 13:02 Gritty goose

01:05 Úgy látszik még mindig tanulnom kell...

...az elengedést. :-)

Tegnap este felhívtam az exet....lassan nevet kellene találni neki, mert a kedvS már nem helyén való, hisz már csak ex, 8 hónapja.
Szóval felhívtam, mert a gyereknek is csak FB chatben volt képes megírni, hogy valakivel megismerkedett, de Őt legalább biztosította arról, hogy minden rendben és nem fogja hanyagolni, számíthat rá.
Ezt én még nem tudom, de a háromnapos hússzó hétvégének nem akartam úgy neki menni, hogy üres a hűtő, na meg a kételyeim, kétségeim feszítettek, most akkor mi van?!

Igen, lezárult egy fejezet...már talpra állt és más fogja megkapni a figyelmét, rajongását.
Ezt akartam, csak ez most hirtelen jött, nem volt átmenet.
2 hete még azt akarta menjünk együtt nyaralni...és én még el is gondolkoztam rajta, autóval lecsúszni a Horvát tengerpartra...és most meg már van valaki, aki miatt elfelejtette a gyerek névnapját, aki miatt lehet nem számíthatok már rá?!
Na mindegy gondoltam gyorsan megkérdezem tőle, hogy esetleg egy szombat reggeli befér-e még az életébe, mielőtt még esetleg a lánnyal találkozik és a 3 napot együtt töltik?!
20.30-kor azt gondolom, hogy még bőven tévét néz, csörgettem.
Mikor felvette nem tudtam semmit sem kivenni a hangjából...egy kurta "szia" nem mondott semmit.
Kedvességet magamra erőltetve: - szia! nem zavarok!? :-)
Némi tétovázás...- de, most egy kicsit.
Abban a pillanatban átfutott sok minden a fejemben...és az az érzés vágott gyomrom, hogy vesztettem, a lány nyert..már mindene az Ővé.
Annyit nem kérdezett, hogy baj van, hogy ilyen későn? Vagy tudunk később beszélni?
Végül gyorsan, igaz durcásan annyit nyögtem ki: -Akkor majd hívja, ha alkalmas neked! és levágtam a telefont.

Azóta nem hívott.

És számomra ez sokat jelent...nem vállal fel, meg akar felelni ott, most az sokat jelent számára.

Hát ennyi.

Nem tudom mit tudnék kezdeni azzal, ha most hívna.
Egy újabb Mr.G.-s helyzetbe nem akarok és nem szándékozom belemenni.
Hogy folyamatosan azt bizonygatja, hogy fontos vagyok neki, de nem vállal fel, titokban tartja a barátságunkat, hogy hazugságban élünk, hogy nem számíthatok rá, csak akkor, mikor Ő hagyja!

Ha fontos lennék neki, akkor még ha megis zavartam valamiben Őket, de ahogy tudott volna visszahívott volna, hogy baj van? Miért kerestél?
Ha ezt a lány nem érti meg, vagy nem tudja vele megértetni, az az Ő bajuk!
Én megértettem mikor a kezdetek kezdetén az exe hívta, átment hozzá, segített neki, beszélgettek...mint két barát, mert annak éreztem és ezt erősítette bennem.
Most melyik nincs meg?
Az irántam érzett barátsága, vagy hogy ezt a lánnyal is megakarná értetni?!

 

Szólj hozzá!

Címkék: válság


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr436284750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása