Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.10.27. 21:25 Gritty goose

4 nap pihenés...

...egy szavam sem lehet.:-)

Tudom, hogy aktívabban is tölthettük volna, mások talán irigykednének rám, ha tudnák ... tulajdonképpen nem csináltam semmit, de semmit a 4 napos hosszú hétvégén. :-)

Talán egy kicsit vágytam szombaton valami mozgalmasra. Főleg, hogy sikerült a napocskának 2 napos esős, bórús felhős ég alól kibújnia.
Nem volt tervbe véve semmi. Aztán meglepetésemre megcsörrent a telefonom, az Eladó hívott, hogy jönnek a lakáshoz, ha gondolom átugorhatok a fontos (kimaradt) részleteket lemérni.
Persze, hogy gondoltuk, mert a tervezéshez, a rajzoláshoz kellenek a centik is. Mert, hogy ismerősöm 2 házzal arrébb ugyanilyen lakásban lakik, és már kiderült, hogy bizonyos helyek, nem annyi nála, mint nálam. A mosógépet viszont a nála 58,5 cm-es lukba tenném, de honnan veszem azt a hiányzó 1,5 cm-t?!
Nos kiderült, nála hiányzik, nálam meg 61 cm az a luk. :-)
Az ablak meg 78 cm-re nyílik, így simán mehet a 80 cm-es tusolótálca, az ablakot bármikor bárhogyan moshatom és sarkig nyithatom. :-)
Az ajtót viszont tényleg át kell tenni. De a köztes ajtót nem falazhatom le/be, max. eltakarhatom, de ott kell beköltöztetni a csibét. Jön egy újabb feladat: miként rendezem be és tüntetem el a szemek elől a közös ajtót, amit nem szándékozok használni. Vannak már ötletek.
IKEÁ-ban láttam lapfüggönyt, az 3 méter hosszú, sajnos a szélességére nem emlékszem, félek keskenyebb, mint az ajtó. Na majd utána járok.
To do list csak gyűlik, csak gyűlik. :-)

Viszont körbenéztem ágy, gardróbszekrény, konyhabútor szempontjából. Egyedi ágyat kell gyártatnom, akkor járok a legjobban. Szekrény várat magára...van a lakásban beépített, egyelőre az lesz használva.
Konyha? Hm...azt hiszem megtervezzük, legyártatjuk és összeszereljük, ahogy pár éve tettük kedvesemnél. :-)

Viszont kacagtam és majd felrobbantam.
Csibének jeleztem, jó lenne, ha jönne velünk most már a színek és a parketta választása miatt.
Igencsak flegma volt és halogató. Neki mindegy, fogalma sincs milyet szeretne, és tulajdonképpen neki egy világos parketta tökéletes lesz. Egy valami, ami kell, az a falra festett virágzó japán cseresznyefa.
Remek, gondoltam magamban.
Aztán sikerült elcipelnünk a Bauhausba és a Praktikerbe.
Mire kijöttünk a két áruházból a világosból indulva átment az egészen wenge színvilágig. Az első lendület után rájött, hogy nem is képes választani, a flegmasága eredménytelen, mert annyi van, ami tetszik, hogy kénytelen volt odafigyelni és belelendülni a dolgokba.
Lakásba érve meg a fantáziája meglódult, de ragaszkodott a kézzel festéshez. Ami azt gondolom, hogy kissé nagy falat egy tapasztalatlan lakásfelújítónak.
Ma már tudjuk, hogy a neten vannak fantasztikus falmatricákat gyártó cégek. Egyszerűbb, gyorsabb, szebb és talán olcsóbb is. Ezt csak egyszer veszed meg, alatta 1x kened fel a festéket és nem kell újra alapozni és újra formát festeni, ha elrontod a mintát. :-)

Szóval nem csináltam semmit, de agyilag elfáradtam. :-)

Szólj hozzá!

Címkék: lakás hétköznapok élményeim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr326839077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása