Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2015.01.11. 20:28 Gritty goose

Kicsit elmaradtam...

...már megint a naplóírással. :-)

Én már csak ilyen notórius elmaradó leszek.:-)

Az elmúlt egy hónapban sikerült megkapnom a lakás kulcsát és végre elmondhatom most már, hogy vettem egy lakást. :-)
Nem tudom milyen rég óta vágyom már arra, hogy legyen egy sajátom, ahol én vagyok az "úr". Ahol nem kell meghunyászkodnom, ahol nem érzem azt, hogy alkalmazkodnom kell, mert egyébként kitehetik a szűröm.

Az ünnepek alatt nem tudtunk semmihez sem kezdeni, de most hétfőtől ezerrel elkezdődött a lakás felújítása.
Kezdődött azzal, hogy a csempe mindenhol le lett verve és a nagy szoba ajtaja ki lett vágva és arrébb lett rakva 60 cm-el. Nos, azóta finom apró vörös por lepte el a lakás minden zegét és zugát.
Nem tudom, hogy ez valaha is eltűnik-e? Biztosan, de most még nem tudom elképzelni. :-)
Kedden jött a vizes és elkezdte a vezetékeket kivágni, levágni, átvésni és rombolás folytatódott.
Szerdán a vizes már lassan de biztosan már "építkezett", miközben a villany vezetékezése miatt további vésések történtek.
Csütörtökön a fürdőben már vakolt a burkoló, mert a vizes délben levonult, a dolgát egyelőre elvégezte, majd még visszajön, mikor a konyhabútor be lesz állítva és a csapokat be kell kötnie.

A bejárati ajtót még szilveszter előtti napon megrendeltem, azt január végén hozzák.
Az erkély ajtót és ablakot nem állt szándékomban kicserélni, egyszerűen a büdzsébe már nem fért bele, de anyukám rám szólt, hogy márpedig azt most tessék kicserélni, míg a lakás szét van bombázva.
Így a hetem nem csak agyalással, hanem keresgetéssel is telt. Minél több ajánlat befutott annál jobban kétségbe estem, mert már elbizonytalanodtam. Olyan cégeket kerestem, akik már dolgoztak valahol. Nem sok ilyet találtam, de ahogy néztem a terméküket, vagy az ablak profilja, vagy a vasalat nem volt a legszimpatikusabb, így első körben kiestek a rostán. Maradt még így is 2-3 cég, de nem ment a választás. Na erre én még csavartam egyet és egy szakmai fórumon is bekérdeztem, onnan is kaptam 2 elég jó ajánlatot. A logikám már akkor úgy alakult, hogy ha ismeretlenek, akkor legalább egy fórumon évek óta tevékenykedőben bíznék és adnám előre oda a végösszeg 50%-át megrendeléskor, mint a neten csak simán kiválasztott idegennek.
Kijött a két fórumos cég is a helyszíni felmérésre és kaptam 2 jó ajánlatot. Tegnap már 3-ra szűkült a kőr.
Ebből kettő a fórumos és egy pedig anyukám által talált bemutatóterem.
Az ár szempontjából az egyik fórumos nyert, de ha a szimpátiát és a bizodalmamat veszem, akkor is neki drukkoltam. :-)
Szóval meg van az ablak is, holnap megkapom a megrendelőt és az is megy az útján.

Most azon kell iparkodnunk, hogy szombat reggelre a vésések, vezetékezések meglegyenek, mert jön a festő és glettel, vakol. Festeni majd csak a nyílászáró behelyezése után fog tudni...így Ő nagyon fog csúszni, de miattunk.

A burkolóm ma este jelezte, holnap nem tud jönni, de kedden folytatja a munkáját. Falat húz, megcsinálja az üvegtégla alapját a zuhanynál. Ugyan nincs csúszásban és még bőven van ideje, de most kicsit le lettem lombozva, szeretnék már túl lenni a burkoláson is, hogy lássam, miként is fog kinézni az, amit a fejemben lemodelleztem.
Na meg már szép tiszta lakásban szeretnék lépkedni és nem ebben a porban, mocsokban. Hiába sepreget maga után, és még mi is mikor felmegyünk, az a finom por, az finom por, ha felkavarod, utána leszáll és ismét ott van, pedig nem kellene.
Már kinéztem, Bauhaus az én barátom, ipari porszívót jó áron lehet náluk bérelni. :-)

Csak már tartanánk ott. :-) :-) :-)

2 komment

Címkék: lakás hétköznapok


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr527062373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

D1255 2015.01.25. 14:25:58

Kitartas, nyoma se lesz a felujitasnak. Minden csodas otthon hasonlo haborus korulmenyek kozt szuletik.
süti beállítások módosítása