Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.20. 14:33 Gritty goose

Energia vesztetten...

...itt ülök, és csak nézek ki a fejemből, s talán ha bőgnék, az jót tenne.

Mr.G. ma nem dobott fel!:-(((((
Azt érzem, csak a maradék energiámat vitte el!
Nem szokott ilyen lenni velem, de talán most nagyobb szükségem lett volna a bókjára, a szeme csillogására, a vibráló tekintetére, mint máskor, de elmaradt.

Pedig tudom, hogy nem hagyom hidegen...tulajdonképpen utólag sms-ben meg is küldte, nagyon dögös voltam és nagyon tetszettem most is neki, de ez MOST kevés volt, több kellett volna!
Arra vágytam, hogy merüljön el a dekoltázsom látványába, hogy játsszon a szavakkal, hogy csipkelődjön, hogy kétértelmű megjegyzéseket tegyen, mint máskor, hogy nézzen rám, és lássam a szemeiben, hogy legszívesebben ott az asztaltetején a magáévá tenne.
De csak azt láttam, hogy fáradt, hogy alig várja, hogy a héten vége legyen a munkának és erre az évre letudja a mókuskereket.
Mesélt, sztorizott, véleményeket különböztettünk, kinevetett, okított, és megpróbált meggyőzni, hogy jobb lenne nekem, ha a dolgokat néha másként nézném.
Biztos igaza van, de ha nincs rálátása a dolgokra, és amíg azt gondolja, hogy elfogult vagyok, mikor vázolom a tényeket, akkor nehéz vele megértetni, hogy nem elfogultság, hanem ez a tény, és ebben keressen, vagy találjon jót is!
Nem az a baj, hogy nem értett most meg, és valahogy nem hangolódott ma rám, hanem, hogy fel sem dobott.
Máskor pezsgek, élek, virulok, ha vele találkozom, most csak egy kipipált feladatnak éreztem magam.

Le vagyok törve, mint a bili füle.
(remek, mindig ez a bili, hol bele lóg a kezem, hol levagyok törve, mint a füle...de az fix, a biliről van szó!)

10 komment

Címkék: mr.g.


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr622527964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2010.12.22. 23:26:19

Talán megérezte rajtad ezt:

"Nem akarom Őt, még ha Ő kapható is lenne bármikor egy kis félrelépésre."

Ezek után kevésbé értem a méltatlankodást.

Gritty goose 2010.12.23. 09:40:13

@Bohumil Stejskal:
Nőből vagyok!:-))))
Így nem feltétlen van logika a reakcióim között.:-)))

Persze, igazad van, de eddig nem zavarta, hogy fizikálisan megtartom azt az 1 lépés távolságot, Ő akkor is oda volt értem. :-)

Bohumil Stejskal 2010.12.23. 14:24:23

@Csak_egy_lány: Szerintem nem nagyon lehet elválasztani a kettőt, és különben sem hiheted el, hogy a végtelenségig kibírja csak lelkileg.

Gritty goose 2010.12.23. 14:44:05

@Bohumil Stejskal: Jajjjj...de kis kötekedős maga!:-P

Szexuálisan már nem vonz, csak jól esik, hogy valakire (még!) hatással vagyok.
Ennyi....ezt nem kell túl ragozni.
Persze, ha én egyszerűen fogom fel, akkor az Ő reakcióján (ill. elmaradásán) sem kell tovább agyaljak, mint 2 másodperc.:-)

Értem Éééénnn....annyira nem vagyok ám szőke!:-)

Bohumil Stejskal 2010.12.23. 14:57:20

@Csak_egy_lány: Hohó! Eddig nem volt szó arról, hogy valamikor még vonzott. S mitől múlt el a vonzalom, talán csak nem attól, hogy nem mertél lépni? Vagy ő nem mert lépni?

Mégis tovább agyalsz, mint két másodperc, hogyan is fogod fel vajon, szöszi?:)

Gritty goose 2010.12.23. 15:16:16

@Bohumil Stejskal:
Sejtettem, hogy behúzlak titeket a csőbe, és ez most ki is derült.
Elvétettem a neveket, a sok kódolás közben, már én magam sem emlékeztem, ki kivel harcol.
Szóval, mindjárt javítom is.
Mr.X.-ként a legelején egy netes ismerőst neveztem, és így igazad van.
Viszont, van egy Mr.G. aki az exem, és róla írtam, csak Mr.X-ként emlegettem most elég sokszor.
Elcsesztem....mondom, hogy szőke vagyok!:-))))

Na ha nem volt ez most világos....akkor Mr.G.-vel találkoztam, és Ő vágyik rám azóta is, hogy szakított velem.
Ha visszakeresed, akkor olvasható, hogy évekig vonzódtam hozzá....:-)

Szaladok és javítom a nevet!

Gritty goose 2010.12.23. 15:23:17

@Bohumil Stejskal:
Na itt van:
csak1lany.blog.hu/2010/10/19/az_exek_jelenlete

Itt olvashatsz róla!:-)

És mindent kijavítottam.:-)

Bohumil Stejskal 2010.12.23. 15:39:15

@Csak_egy_lány: No így már értek mindent:)
Vagyis nem:)

Gritty goose 2010.12.23. 15:48:04

@Bohumil Stejskal: Na mondja, mit nem ért, segítek!:-)

Bohumil Stejskal 2010.12.23. 22:04:26

@Csak_egy_lány: Szinte semmit sem értek :) (Ez jó hosszú segítség lesz)
süti beállítások módosítása