Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.05.03. 13:12 Gritty goose

Az idő mindig, mindent...

...megold! Szokták mondani és kezdem látni, hogy nem csak közhely, hanem igaz.

Tegnap reggel le mondtam az interjú lehetőséget, mert akár ego akartam volna lenni, akár nem, nem tudtam volna elmenni. Max. ha más időpontot kérek, de az már rossz kezdés. Inkább betegségre hivatkozva megköszöntem. Végül is igaz, csak nem én vagyok a beteg, hanem a kolléganőm, aki miatt nem tudok menni. De ezt nem részleteztem.
Ezek után meetingen kiderült, hogy a 2 tulajdonosból csak az egyik akar megszabadulni a cégtől, a másiknak láthatóan tervei vannak.
Már azon is gondolkodnia kell főnökanyunak, hogy visszamegyünk 8 órába, vagy visszavesz egy elküldött embert?
Aztán egyéb számunkra kedvező változás is említésre került a pénteki tárgyalásukon. A héten folytatják az egyeztetést, a "hogyan tovább" helyzetet.

Astrológusom hívott, hogy jövő héten tudnánk találkozni. Idén igen csak el vagyunk csúszva az idei solárom megvitatásával. Annyit kérdezett, hogy a párkapcsolatom hogy áll? Mert Ő úgy látja, hogy lépni fogok, ill. lépnem kell, mert ha nem lépek, a sors meglépi, ill. a párom és akkor már viszont kedvezőtlenek lesznek a dolgok. Ha lépek, akkor minden támogatást kapni fogok, saját fészeknek is ott a jele az idei évemben.
Munka ügyben meg ne aggódjak, semmi változás, semmi negatív hatás nincs az évemben, ott minden rendben lesz és jól mennek a dolgok.

Hm....tegnap párom közölte, hogy napközben azon volt, hogy este szeretkezünk. Ehhez képest mikor hazaért, ingerült és feszült volt. Majd én félre vonultam és utánam jött, beszélgettünk...ekkor közölte ezt. Hm...nos ez már az a helyzet, mikor nem beszélni kell róla, hanem tenni. Majd kiment NCIS-t nézni, én meg mást néztem, mikor nekem vége lett a műsornak, közölte, hogy még megnézi mi lesz a másik adón attól függően jön vagy marad. Mondtam is, akkor hogy akart Ő ma szeretkezni?
Már nem mérgelődöm, csak mosolygok rajta.
Ha én akarok valamit, és ennyit tennék a dolgokért, amennyit Ő, soha, sehova nem jutnék és nem is érnék el semmit.

De a gondok felhői gyülekeznek.
Nem elég, hogy kettőnk között feszültség csak növekszik....ill. kimondta, Ő megint kezdi jól érezni magát, mert megint kedves vagyok és nem ridegen közlekedek a lakásban (bár nem tettem semmit!), tehát akkor csak én érzékelem, hogy a feszültség ott van közöttünk. De az ott van és most neki jönnek a gondok, ma kapott egy telefont, ami egyáltalán nem hozott jó híreket. Aggódhat, idegeskedhet és tehetetlenül nézheti a dolgokat.

Hát ennyit a kapcsolatunk megmentéséről.

4 komment

Címkék: csalódás véleményem kedvesem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr422874335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.05.03. 13:29:32

Lassan már gondolatolvasónak kéne lenned a pároddal kapcsolatban, és letámadnod/megerőszakolnod, ha neki éppen gondolatban kedve jön egy kis ungi-bungihoz. Te, lehet, hogy mazochista, és azt várja, mikor kötözöd ki őt? ;) Vagy, mint a gyerekeknél: tévémegvonás egy hétig.

Gritty goose 2011.05.03. 13:41:08

@Enchantée: Ez az 1 hét tévémegvonás jó ötlet...nekem...neki már nem annyira, szerintem!:-)))))))

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.05.03. 13:55:51

@Gritty goose: örülök, hogy munkaügyben kedvezőek a fejlemények!
de ami szexügyben megy nálatok, az ... nem akarlak megbántani, inkább nem használok jelzőket. mondjuk az írásaid alapján nem te vagy a hunyó, nem téged bántanálak vele. szóval tényleg nem értem. van az úgy, hogy haragszomrád van, meg elhidegülés, vagy éppen akut stresszhelyzet. de ha minden szép és jó és mégsincs szex, akkor nem tudom mire gondoljak. ha egyszerűen ennyire eltérőek az igények, akor az sohasem fog megváltozni... és amikor együtt vagytok, akkor működik a dolog rendesen?

Gritty goose 2011.05.03. 15:53:00

@éniskócos: Tudom, hogy katasztrófa, sőt...egyszerűen vicc kategória.:-(((((

Annyira működik, amennyire működhet egy ritkán használt puska. Döcögve, hol hamar, hol egyáltalán nem sül el. De van, hogy teljesen tökéletes! Nem lehet általánosítani.
süti beállítások módosítása