Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2018.01.06. 23:47 Gritty Goose

Évzárás + évkezdés...

...röviden, tömören összefoglalva?!

TÖKÉLETES! :-)

Bővebben?
Hm...nagyon, NAGYON, nagyon jó!

Még bővebben?
Nos, azt hiszem ennyire érzelemben gazdag, kiegyensúlyozott és mosolygós, lebegős nem voltam karácsony, szilveszter szempontjából talán soha. Még ha ez kicsit túlzás, akkor nem soha, de nagyon rég éreztem magam így az ünnepek körül.
Persze, hogyne...nem tagadom, ezt igencsak köszönhetem neki!
Neki, aki engedi, hogy menjek, aki hagyja, hogy adjak, aki nem csak fogad, hanem sokat ad, aki mellett az lehetek aki vagyok, aki ápolja a lelkem, még olyankor is mikor észre sem veszi, aki figyel rám, még akkor is ha nem akarja, aki már mosolyog, még ha nem ehhez van "szokva", aki mentát hozott nekem, mert valamikor kértem, aki új évben először bújt hozzám, aki fogalmam sincs mit művel a testemmel, de őrjítően kielégítő, akivel életemben először jó összebújva kiskifliként aludni...igen, NEKI sok mindent köszönhetek!

Ez által lett a karácsonyom kifejezetten mosolygós, annak ellenére, hogy a lányom kifordult önmagából és észre sem veszi mennyire bántó a lelkemnek a változás(a).

A szilveszter közeledtével igen, mint mindenki, kicsit számot vetettem a 2017. év történéseiről.
Mi változott körülöttem és bennem?
Változott persze:
- lányom elköltözött, aminek köszönhetően megváltozott a kapcsolatunk, volt egy természetes távolodás része, de van egy nyomasztó, érthetetlen darabja is!
- elvesztettünk egy fontos családtagot. Nincs rá szó! Csak csend és könnyes szemek...könnycsepp, ami még egy jó ideig néha arcomon legördül!
- hagytam bizonyos szálakat elkopni, még ha Mr. Néma Levente üde színfoltja is volt időnként ennek az évnek, de ez csak egy röpke különleges utazás volt, s nem több. Hogy általa mit tanultam, vagy mi változott bennem?
Nem mindig kell tudni. 
Max. ahogy kezdődött, úgy végződött, megéltem a választás nyomasztó érzését. Pedig, nem kellett igazán sehova letennem a voksomat. Nem kérte senki! Sőőőt!
- munkában is változás jött, ment...de én maradtam...s általában nem változott semmi...a fizetésem biztosan nem, még ha meg is érdemelném, hisz 5 éves rutin, tudás, tapasztalás ott van bennem.
- érzelmeim változtak... :-) nem tagadom! Gyávaság lenne, ha tagadnám!

Mit értem el, mi az ami jó volt és mi nem?
- elértem, hogy még egyszer kettesben elmehessünk a lányommal nyaralni. Bár akkor még nem tudtam, csak most már...
De egy újabb tétel a bakancslistámon ki lett pipálva. Skopelos megvolt.:-)
- elértem egy nagyon kellemes flow állapotot a lelkemben.
- elértem, de nem mindig tudtam megtartani, így voltak mélyrepüléseim.
- fejemben rendet raktam és napi 9 órában a munkahelyemen már nem stresszelek, nem görcsölök, hanem mosolygósan beosztom az időnket, munkafolyamatainkat. 

Mi az amit kihagytam és bánok, vagy engedem, hogy ne zavarjon a hiánya?
- nem tudom, biztos sok mindent kihagytam, de hagyom, hogy ne zavarjon a hiánya!:-)
- kihagytam egy Garda tavas kiruccanást és egy Krakkói karácsonyi előtti hétvégét...de nem érzem hiányát...jött helyére más élmény, töltekezés, orgazmus!;-)

És szilveszterkor nem fogadkoztam, időm sem volt rá, hogy végig gondoljam ebben az évben mit szeretnék, vagy mit nem?!
Talán hosszú idő után ez az első ilyen újévbe való belépésem, hogy nem meditálok, hogy "Hello új év, mit kezdjek most veled?"
Mivel nem szólt a himnusz, nem volt pár perc csend, hanem a tömeg kurjongatott és örömködött, velük együtt én is, így nem volt alkalmam arról elmélkedni: hogy szeretném, mi lenne jó!?
Egyszerűen csak megéltem a hangulatot, éreztem derekamon a Férfi ölelését, bőrömön ajka perzselését, szemében a mosolyt, mely mosolyra késztetett...és BOLDOG voltam!
Valóban, őszinte meggyőződéssel és igazi érzelmekkel kiabáltam a levegőbe: Boldog új évet! Happy new year!

Azt mondják és évek óta én is vallom, hogy amit az első 3 órában csinálsz, az meghatározza az évedet!
Ahogy az első napodon is vigyázz mit művelsz, mert az is ott lesz jellemzően!
Nos, akkor én nagyon, nagyon szeretve leszek és nagyon, nagyon fogok szeretni.:-)
Vigyázni fognak rám, figyelni fognak rám és követni fogom, bármerre megy...:-) (amíg hagyja!)

Az év kezdés huncut, orgazmusban gazdag, mosolygós, bújós, meghitten beszélgetős, fesztelen másnapos, gyertyafénynél reggelizősen/ebédelős, nem siettetős, nyugodt, töltekezős, őszinte, kontaktálós volt...legyen az évem is ilyen!

Szeretném!!!!
Szeret(t)em!!!! :-) 

 

Szólj hozzá!

Címkék: öröm élményeim Mr.Böngyöri


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr7213555131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása