Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2017.06.10. 10:39 Gritty Goose

Esküvőn voltam...

...s szerelembe estem.:-)

Az úgy volt, hogy...
Mesélték, hogy szívrabló, hogy egy rossz szava sem lehet rá az embernek, hogy mosolyával elvarázsol.
De mikor megláttam, még ellenálltam...
Csak nem esküvőre való, hogy én bepasizzak, hogy a szívemet odaadjam egy kukacosnak.

Aztán telt az idő és nem sikerült távol tartanom magam a bűvkörétől.
Megtörtént, elvesztem...s mikor hozzáértem és a selymes bőrét éreztem, illatát mélyen beszívtam, s azt éreztem, édes istenem de rég volt...belém hasított egy érzés. 
Ölelni akartam, karomban tartani és egész este az Övé akartam lenni.
Megkapta a figyelmemet, érezhetően jól esett neki, nyugtatólag hatottam rá, ha nem látott, kereste a tekintetem.

Mert bizony rendesen viselkedett és a hangzavar ellenére jókat aludt...a babakocsiban.:-)

Elrabolta a szívem, egy baba illatú, selymes bőrű 5 hónapos kis legény.:-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: hangulatom élményeim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr812585101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása