Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2018.03.08. 20:25 Gritty Goose

Nőnap...

...minden évben van, de idén érdekesen alakult.

Valahogy megállapíthatom, hogy idén csak az gondolt rám és köszöntött fel, aki akar tőlem valamit.

A munkahelyem felső vezetősége, na ná, hogy azt akarja, hogy jól érezzem magam, eme napon is, kaptam egy szál tulipánt.
Egyik kollégám, na ná, hogy azt szeretné, hogy változatlanul kedvesen, segítőkészen álljak a rendelkezésére, mikor neki szüksége van rám.
És egy volt osztálytárs, aki már karácsonykor Ausztriából kocsiba ült, hogy éjfélkor még találkozzunk, mert éppen kanos volt a drága. Mivel az én kis "kedvesem" Mr. Böngyöri, mint aki megérezte úgy írt rám azon az estén, így éjféli randi lefújva és a vágy továbbra is fenntartva. Nos, Ő ma gondolt rám, virtuális virágot kaptam több ezer kilométer távolságából.

Hát ennyi!

Ennyire vagyok, voltam idén NŐ!

Szólj hozzá!

Címkék: illúzió csalódás hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr8013725574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása