Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2017.10.08. 11:46 Gritty Goose

Beáztam...

...nem, nem eláztam, bár volt erre is példa pár héttel ezelőtt, de most BEáztam.:-(

Nem, nem esett az eső, csak simán elindult a fűtés.
Hogy most miért és hogyan, arra senki nem tud nekem választ adni, de a tény, az tény:
A plafonomból csepegett a víz.

Elsőre azt hittem csőtörés, de pár órás idegeskedés, telefonhívás, szentségelés a bőgés határán, Balatonfüredről végre kocsiba ülés és megérkezett a felettem "lakó" a kulcsával, akkor derült ki, hogy a fűtés rendszerünk kiegyenlítő tartályának a tetejéről lecsöpögő pára nem a megfelelő helyre csöppen le. Mert neki az lenne a dolga, hogy a tartályba csepegjen, ha vízszintesen lenne a tartály, de ez a ház, még az aljzat tekintetében sem felel meg a követelményeknek és lejt. Na náááá, hogy a fizika és a gravitáció így győz és a csepp nem lecsöppen, hanem elindul a lejtés felé. Ezzel kicselezve a kötelességszerű útját. A tartály teteje meg se nem menetes, se nem tömített, csak simán ráhelyezett kupak, így az oldalán lefolyik a tartályon a vízcsepp, le a padlóra és a lejtés miatt a sarokba, ahol viszont egy fűtéscső mentén le is érkezett hozzám.

Ha nem vagyok itthon, ha lenne ott a sarokban már (az eredeti tervek szerint) beépített gardrób szekrény, akkor nem tudom meddig csepegett volna?
Így viszont szerencsére talán fél órát voltam a konyhában, mikor szobába lépve megpillantottam a foltot és a csepegő vízcseppet.
Így is még 3 órát ázott a mennyezett és mint másnap kiderült újabb hullám érkezett, addigra már odafent mindenhol 3 cm-es víz állt.
Azt hittem kitérek a hitemből...de az nincs, így ez nem ment könnyen :-) ...a 2 éve szépen felújított lakásom ázik, és tehetetlen vagyok.
Végül a Főtáv másodszorra is kijött és amit éjjel rosszul csináltak meg, azt elvégezték, de jelezték, ez még mindig ideiglenes.
Látom, én látom! :-) Mert így nem maradhat, hisz így nincs fűtés a házban.
Ezt hol tagadták, hol elismerték...miért kell már megeeeeen szőke nőnek nézni?!
Ha megfogom azt a csövet és hideg, éjjel kinti 9 fokban és nappal kinti 14 fokban, akkor az azt jelenti számomra, nincs fűtés, magyarázhat nekem bármelyik pasi arról, hogy a kinti léghőmérséklet és a cső hőfoka, meg a szervezetem 37 testhőmérséklete...az a cső, akkor is hideg.
Hülyére akartak venni. 
Még akkor is, mikor tudtam, hogy rosszul volt beállítva a víz hőmérséklete, elkezdte magyarázni, hogy 32 fok, az 32 fok...és folyamatosan arra van beállítva. Mikor meguntam a magyarázkodását és leiskolázását, akkor jeleztem félórája állították be erre a fokra és egészen 24 órája csak 24 fokon volt...akkor hebegett habogott, ezzel a ténnyel már nem tudott mit kezdeni. Elköszöntem, megköszöntem, hogy fél óráig próbálta magyarázni a bizonyítványát és próbált szőke nőnek nézni. Nem kellene!
Inkább ezt az energiát fektesse abba, hogy mihamarabb végleges megoldással zárják le a csöpögést és indítsák el a fűtést.
Érdekes, ezek után máris 1 hét helyett, másnap csörgött a telefonom, hogy akkor jönnének szigetelni a tartályt.
Szigetelni?
Kinyomták szilikonnal! :-( :-O
Pénteken óránként szaladgáltam fel, hogy ellenőrizzem, valóban nem csöpög, majd meguntam, szombaton vettem egy ugyanolyan szilikont és teljesen kinyomtam a réseket. Ha Őket nem zavarja, hogy elvileg hermetikusan lezárták a tartályt, mondván van légtelenítő szelep, akkor legyen tényleg tökéletesen lezárva, semmi rés ne legyen, mert nem akarok egy frászban élni, mikor jelenik meg a plafonomon ismét a vízcsepp!?

Tudtam én, hogy nem egyszerű a szilikon kinyomása a kinyomóval, hisz már cseréltem a mosogatóm környékén a szilikont, de ez a kurva ragasztó, tömítő szilikonnal megküzdöttem.:-) :-(
A tenyerem tegnap óta fáj, az ujjaimat alig bírom behajlítani. Szilikon a ruhámon, nyakamon, tenyeremen, mindenhol ott van, volt.

És ezek után még neki álltam purhabozni is a gyerek szobájának az ablak párkány alatti rést, meg a klíma kivezető csöveinél a kinti rést. A büdös bogarak maradjanak csak kint. Idebent már szépen begletteltem, lecsiszoltam, lefestettem, mintha festés előtt lett volna felszerelve a beltéri egység és a kábelezése. De kint még csúnya volt, így kapott egy kis purhabot.
Na ná, hogy nőből vagyok és az ablak alatti kis maszatolásnál ahol több hab ment és ahol kevesebb automatikusan odanyúltam, hogy szét kenjem...kesztyű és minden nélkül.
A kezem csupa purhab lett, amit reflex szerűen két kezem összedörzsölésével próbáltam elkenni...sikerült is, de ettől nem megszabadultam a habtól, hanem nagyobb felületen kentem össze magam.
Ha valaki már kente össze magát először szilikonnal, majd purhabbal, akkor tudhatja, hogy ennél nagyobb ragadványt nem is kenhet a kezére, mely sem szappanos meleg vízzel nem akar lejönni, sem ecettel. Pedig azt gondoltam, ha a szilikont ecetes, mosogatószeres vízzel spriccelve jól elegyengethető, akkor a kezemről is biztosan lejön. 
Tévedtem.
Ott álltam a fürdőben forróvíz alatt tartva a kezemet, fényes, habos, fehér ragacsos mázzal a kezemen, amiről csak úgy pergett le a vízcsepp, mintha vízlepergetővel kezeltem volna le a tenyeremet.
Kínomban próbáltam nevetni, de nem ment, csak potyogott a könnyem, hogy ennyire nem lehetek szerencsétlen.
Bármihez nyúlok ragadok.
Csaptelepet kenem össze, törölközőbe nem törölhetem a kezem...wc papír ráragad, már papír foszlányos a kezem, mintha hámlana...remek, akkor most mi a faszt csináljak?
Egyáltalán, ez most mar? Mérgező?
Mi a fene lesz a bőrömmel?
De most mindegy is, hogy szedem le?????
Lassan indulnom kellene, de így nem mehetek, hisz hozzá sem tudok semmihez sem nyúlni, nem hogy öltözni...
És jött az ötlet...hígító! 
Az talán van a szerszámos szekrényemben, aha, csak azt valahogy ki kellene feszegetni.
Sikerült, és tényleg van nitrohígító.:-)
Körmöm ide, meg oda...most ezzel próbálkozunk, max. újra telepítem a körmeimet.:-)
Zselém és lámpám még van, max. most időm nem lesz rendben tenni indulás előtt.
És láss csodát...a hígító a körmeimet fennhagyta, de a ragacsos masszát jól lehozta.:-)
Vastagon krémezve feküdtem az ágyon és visítva röhögtem magamon!:-)

A purhab szépen betömte a rést, a tartály nem csöpög...bár még ma felmegyek ellenőrizni...és a tenyeremről sem jött le a bőr!:-)

Boldogság!:-)

Most már csak a biztosító jöjjön és mondjon nekem egy szép 30.000 Ft feletti összeget és én maximálisan meg leszek vele elégedve.
Sajnos pasi...most vagy szőkére fog venni, vagy nagyon készségesen vastagon fog fogni a ceruzája. 
Hm...majd meglátjuk, ha mutatós példány, esetleg bájosan rebegtetem a pilláimat, hogy kora reggel majd jobb kedvre derülve azon legyen, én is maximálisan meg legyek vele elégedve.:-)

Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok hangulatom élményeim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr1812939401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása