Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2017.10.31. 22:34 Gritty Goose

Elégia...

...mely fogalom, érzés...történés...és egy tökéletes film címe.

Az elégia: "nem a friss benyomásokból közvetlenül fakadó érzelmek, hanem a visszaidézett benyomások, lelki szemlélődés, a visszaemlékezésből fakadó, azaz válasz érzelmek nyernek kifejezést."

Valahogy megfogott, magával ragadott a gondolat.
Néztem a filmet és kattogott az agyam.
Pár hete még azon agyaltam, hogy el kell köszönnöm, le kell zárnom...nem tehetem meg vele, hogy az idejét rabolom.
De rájöttem, ez az Ő döntése (is), hogy még találkozgatunk. Ha pedig neki jó, akkor nem én fogom eldönteni, mikor legyen vége.

És jött ez a film, mely pont erről szól.
Lehet rettegni, pánikolni, hogy meddig tart? Hogy jön egy fiatal és elrabolja a szívét, aztán csak a hűlt helye marad...
Na igen, csak míg erre gondolok, képtelen vagyok megélni a pillanatot.
Nem én döntök, nem is rajtam áll vagy bukik a dolog.
De addig élvezem.:-)
Nem utólag, nem merengve nosztalgikus hangulatomban...

Nem!
Ott és akkor élem meg az érzést, a perceket.:-)

Főleg...HA ...HAGYJA!:-)

Szólj hozzá!

Címkék: öröm gondolataim szerető hangulatom Mr.Böngyöri


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr413121810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása