Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2018.01.12. 10:53 Gritty Goose

Főtávnak köszönhetően ismét beáztam...

...annak ellenére, hogy azt hittem októberben lezárult a Főtávval a kálvária.

Tévedtem!
Mint oly sokszor...

Tegnap este arra jöttem haza, hogy már csöpög a mennyezetből a víz.
Az addigi jó kedvem tova szállt és a pánik, kétségbe esés jött a helyére.
Mikor lesz ennek vége???
Most akkor hol a kulcs?
Hívtam a lakót, a lakás kulcsot elvitte már a házban lakó rokontól, vagy még nála van?
Nem vette fel!
Hívtam a közösképviselőt, hogy ismét ázok, kellene a folyosó rácsának a kulcsa.
Mivel már nem lakik a házban, hívta a tisztségviselőt, hogy hozza fel a kulcsot.
Visszahívott a lakó, hogy nincs nála a kulcs, menjek le a rokonhoz, nála van.
Este 20.30!
Megyek, csengetek...csend...csengetek...csend!
Az nem lehet, hogy ne tudjak bejutni a helységbe, mert akkor egész éjszaka még jobban fogok ázni.
Nyomom a csengőt...végre hallom a másik oldalon valami matatást.
Kinyitja, szabadkozom, de amint meghallja, hogy ázom, segítőkész lesz és már nyújtja a kulcsot. Öltözik és jön!
Jön a rács kulcs, de kiderül az a kulcs nem az a kulcs, ami kellene az a másik tisztségviselőnél van, aki meg kórházba került.
Ott állok, hogy a kezemben a lakás kulcsa, de a rácshoz nincs semmink...a Főtáv hiába jön, nem lesz elzárva semmi, én pedig ázok, ki tudja meddig???!
Már nem is érdekel...lassan már kacagok kínomban a pániktól.
Jön egy ötlet, hívjuk a lift szerelőket, nekik van a rácshoz kulcs, hisz a lift akna is ott van.
Jaaa...csak nem tudnak kiérni max. hajnalban.
De nyomjuk meg a liftben a "pánik gombot", akkor a multi alarmosok 10 percen belül kint lesznek és kinyitják a rácsot.
Időnk sincs gondolkodni a Főtáv emberei megérkeznek, én pedig már feladtam.
Ott van a felmentősereg, de nem tudnak bejutni.
Ha nem lett volna a lelkem a fellegekben előtte még 1 órája, most biztos zokogva omlottam volna össze.
Néztem rájuk és 10 percet kértem az életükből.
Megnyomtam pánikolva a pánik gombot!
Már nem érdekelt, hogy a liftben álldogálok és apró lukakon keresztül egy női hang megszólal.
Zagyván elmagyaráztam, nincs gond, csak ázok és a kulcs kellene, de azonnal.
Biztos érezte, hogy ez a nő bajban van, mert igen megnyugtatóan kezdett el hozzám beszélni. Mondtam nekem a kulcs kell! Megértette, nem akadékoskodott, közölte azonnal indulnak a kulccsal a kezükben, 5 percet kér.
Tényleg annyit kellett várni...és a rács kitárult előttünk, akadályok legyőzve!

Főtávosok maguk is meglepődtek a történeten, hogy mi is volt októberben és miként is lett "megoldva" a probléma. Néztek rám boci szemekkel és nem hittek a fülüknek.
Mondtam, hogy én akkor már ellenkeztem és akadékoskodtam, mert nem hittem el, hogy ez a megoldás a problémára. Bólogattak.
Jeleztem én most ezzel nem vagyok előrébb, ettől még most triplán ázik a lakásom, mert most még több víz érkezett le hozzám!
Ügyeletesek, jegyzőkönyvezték a problémát, elhárították a veszélyt, de ettől még nincs megoldva, csak kezelve lett a tünet.

Itt állok, hogy megint igazam lett, ha elzárják, nem lesz fűtés!
Váltig állították, de lesz!
A hőmérőre nézve, látom, hogy igazam lett.... 18,5 fok van a lakásban, teljesen kinyitott szelepekkel.
Egy szabadnap ugrott, bunda zokni, bunda melegítő nadrág, polár pulóver és kettő takaró mellett még el is vagyok, csak ne kelljen kibújni az ágyból!

Mondja meg nekem valaki, ebben az országban miért nem lehet valamit tisztességesen megcsinálni/szerelni, miért kell mindig, mindent sufni tuningolni?
A költségek?
Szerintem ez most mindenkinek drágább, mintha elsőre szakszerűen, korrektül meg lett volna csinálva.
Szaladgál az ügyelet, majd most a normál szerelők, nekünk ismét telefon hegyek, a biztosító ismét fizethet...és nincs vége, nem látom a végét! :-(

Most adjam el a lakásom és költözzek máshova?
Nem tudom melyik a jobb, egy Főtávos kiegyenlítő tartály veszélye, vagy egy rendszeresen eláztató felső szomszéd?

Szólj hozzá!

Címkék: lakás hétköznapok gondolataim csalódás hangulatom élményeim kérdéseim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr4113568419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása