Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2017.11.19. 20:31 Gritty Goose

Kis figyelmesség...

...az életben, és az egyébként is mosolygós napod, még csodálatosabbá válik.

Az úgy volt hogy...:-)

Elmentem vásárolni a kínai piacra. Kellett ez is, meg az is.
Aztán van ott egy jó kis kozmetikai, drogériás boltocska, ott mindent lehet kapni jó árban.
Én pedig belibbentem, hát ha találok valami olcsó, de jó hidratáló krémet, mert hát...kezd fogyni, hisz naponta maszatolom magamra, ha már a korban benne vagyok és az apró barázdák kezdenek árkokká válni.:-)

Nézem egyik nagyobb kiszerelésben van, mint a másik, árban nem is rossz, de ha tudnám melyik is kellene nekem?!
Mellém lép egy hölgy és tudatos mozdulattal lekapja az általam előbb visszapakolt tégelyt.
Merészen odaszóltam neki, hogy már elnézést, de ismeri a terméket? Jó?
Rám néz mosolyog, és elmondja, hogy igen, szereti, igaz, főleg masszírozáshoz használja, mert kozmetikus, de nyugodtan vegyem meg, csak mindig kicsit tégelybe tegyem ki és azt nyitogassam, mert a nagy igen hamar beszáradna, ha minden nap nyitogatnám.
Nyúlok a krémért, mikor szól...várjon! 
Rám néz, szemügyre veszi a bőrömet és közli, hogy a kisebb kiszerelésű egy másik krémet nyugodtan ajánlja nekem, az nem csak hidratál, de bőr, sejtmegújító. Nincs benne kőolaj, így bátran kenhetem reggel és este.
Nézem a várható hatást és tényleg speciálisabb, nekem valóbb.
Mosolygok és nagyon hálás vagyok érte, hogy szakemberként tanácsot ad, minden érdek nélkül.

Jelzem neki, hogy igazán rendes volt Tőle és feldobta a napomat.
Igazán nincs mit, a tanács nem kerül semmibe.
Nevetek, de sokan gondolkodhatnának így a világon, mennyivel előrébb lennénk.

Ragyogó tekintettel, hónom alatt a krémmel lelkesen távozok a boltból, mint aki kincset talált.:-)

Mennyire nem kell sok, hogy csodás napom legyen!:-)
(de lehet, hogy előtte való napok történései miatt voltam ennyire kis kiegyensúlyozott és alap boldogság hormonom így is az egekben volt/van?!) 

Szólj hozzá!

Címkék: öröm hangulatom élményeim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr4813329839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása