Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.02. 21:55 Gritty goose

2014.01.23. - 02.01. Ismét kicsit arctalanul...

Muris!:-)

Mikor maximalisan fel vagy tüzelve, mikor minden idegszálad ki van hegyezve és hisztis picsaként viselkedsz!
Na akkor nincs egy telefonszámod sem melyet felhívhatsz: kellesz nekem, holnap szabad vagyok...1 kávé?
Nálad vagy nálam?!

De nincs. Igy jártam!

Abszulute morbid és vicces.

 

Bárki leakasztható a neten, de nekem kell a rajongás érzése.
Igaz, ezt folyamatosan félre értik!
Pedig, ha tudnák.........

 

 

Angyalokkal álmodjak!?


"Férfi és nő: a legnagyobb dráma. Minél férfiasabb a férfi és minél nőiesebb a nő, kapcsolatuk annál feszültebb, izzóbb és gyönyörűbb. De annál megoldhatatlanabb is. Sehol az egoitás nem olyan végzetes, mint a párkapcsolatban. Egymást akarjuk, de nem tudjuk a másikat igazán megkaparintani. Mert önmagunkat nem tudjuk föladni. Saját nemünk újra és újra rákattintja magányunkra a lakatot."

Mikor a nő gyenge, akkor mosolyogsz.
Mikor odaadó és rajongó, menekülsz.
Mikor kemény és betörhetetlen, akkor kemény diónak tartod és energiát nem pocsékolsz.
Hol van a köztes határ, mikor megakarod szerezni mindenáron!?

Nem érdekel, hogy mit mondanak a szavak, kiről beszél és mit, csak kíváncsi vagy rá és még azt is bevállalod, hogy háttérszereplő vagy a beszélgetésben.

Köszönöm!

Azt álmodtam, hogy egy interjúra készülök.
Egy meleg barna HR-s hangja hívott!...


Na jó, ezt még fogalmaznom kell!
Jó éjt!

 

 

Szépségeset!Könnyed, laza reggelt!:-)


Angyalokkal álmodtam.

Fehér tollpihe simogatta a testem az éjszaka!
Ellazított és kényeztetett!

Kellemes nyugalom szállt most rám!

Hmmm, ágyban, párnák közt, elnyúlva kéjes mosollyal az arcomon ébredtem.

Jó reggelt!

 

 

 

Hihetetlen!:-)


Létezik itt érzelmileg igazán független ember!!!!!!?????

Mert​ az, hogy: "Mivel nő vagyok, így nem tudom mit akarok, de fenntartom a jogot hozzá, hogy hisztizzek ha nem kapom meg."
Ez egy dolog!

Naplókat olvasva, leveleket váltva, beszélgetések által azt látom, hogy sokan azért képtelenek megadni a másiknak azt, amire szüksége van, mert el van foglalva a saját érzelmi válságával.
Na náááá, hogy ebből hiszti lesz!

Természetesen, tisztelet a kivételnek.

Vannak, akik kiírják a reglapjukra, vagy ha beszélgetnek elmondják mit is akarnak és mit nem!?
Az ilyenekkel könnyebb mit kezdeni.

 

 

Játék, játék, játék!


Hm...játszunk akkor egy kicsit a tűzzel!
Ma éjfélig a Barrioba biztosan megtalálsz. Vagy holnap délig a Normafánál! )))​)))​

Sok szerencsét!

 

 

Tud mi a jó a salsa bulikban!?


Itt a pasik is csapzottak, csatakosak és izzadtak!
Nem csak a bárpultot támasztva stírölik a csajokat!

Lényeges különbség!

 

 

Élményeim!:-)


Metrón 20.00 után nagyobb az "élet" mint gondolná az ember.
Mikor azon gondolkodom, hogy minek is indultam neki az éjszakának, szoknyában és magassarkúban, otthon a meleg szobában nyugisabb lenne és kényelmesebb?!
Na akkor jó, hogy jön egy 5 fős csapat, akik melléd huppannak le és nem zavarja Őket, hogy 20 percen keresztül fülig érő mosollyal utazol mellettük, mert nem tudsz nem figyelni a mondandójukra.
És ezzel párhuzamosan a másik irányban egy helyeske, de fiatalka észreveszi mosolyodat, szemetek összeakad és annak ellenére, hogy nem tudsz szemezni, most pirulás nélkül működik. Közben gondolatban lelkesen veregeted vállaidat, ügyes vagy D.!
Majd külön ajtónál való leszállás ellenére a peronon egymásba szaladtok...mosoly innen, mosoly onnan, de lányos zavarodban irány a mozgólépcső.


Utolsó​ metró sem volt élménymentes.
Éppen idegeskedsz, hogy a Deákon már 3 perce áll a szerelvény, mert az utolsó és az átszállókat meg kell várni, akkor a pad másik felére leül egy korodbeli átlagos, de szép izmos combú/fenekű pasika.
Mire odajutsz, hogy végállomás addigra a fülében szóló zene szendergésre készteti.
Állsz felette, ajtók pillanatok múlva nyílnak, döntened kell. Ébreszteni kellene!
Nem tudsz mit tenni, finoman hozzáérsz a combjához, bár a legszívesebben nem csak térd felett fognád, hanem eljátszanád vele a "kibírod a 7 fogást?" játékot!
De nem ébred, nem érzékel, megszűnt neki a világ.
Akkor pedig erőteljesebben kell megszorítani a szemet vonzó combot.
Szorítom, simítom kicsit paskolom és ott az eredmény, szemét kinyitja, mosolyom fogadja, automatikusan mosolyra fakad. Mikor fogja a helyzetet zavarba jön és köszönget.
Ott hagyom, mert késésben vagyok, ha sokáig időzöm lehet gyalogolhatok.
Elérem, az elérni valót, lehuppanok a székbe és szembesülök vele, hogy pont arra száll fel Ő is, de nem vesz észre.


Ma csak a családosokat vonzotta a Normafa.
Viszont volt ott jó pár apuka, mely a mutatósabb fajtából való volt.
Jelzés nélküli ösvényre való letérés pontosan azt eredményezi, hogy a kelleténél több kilométert teszel a lábadba, mint egyébként kellett volna.
De nem bántuk.
Csend és nyugalom, néha kutyaugatás, néha madár dallam és a lépteink dobogása.
Lángosozásból​ lett egy 4 órás kirándulás.
A végén közölte nem gondolta volna, nem erre számított, de nem bánta meg.
Hjjaaa kérem, ha valaki velem tervez bármit is, sok "jóra" ne számítson!
Viszont az elkészült fotók is azt bizonyítják, helyén van a lelkem.
Nem sűrűn van, hogy csak a bemozdulás miatt kukázom a képet.
Általában hol a hajam, hol a szemem, hol a mosolyom, hol a szög, hol a tokám, hol....hol...hol...valam​i biztos nem jó!
Most mindegyiken sugárzok, mint Csernobil!

Pálinkás jó estét/reggelt/napot! Vagy mindegy!
Csak érezd jól magad! (a BŐRÖDBEN!)

 

 

Izgató látvány!


Sosem gondoltam volna!
Én aki határozottan ellenzem, sőt...inkább dühít, hogy egy szép testet, kidolgozott izmokat miért kell elcsúfítani(?!) látványilag, most megláttam egy tetoválást, mely nem kicsi és nem is diszkrét és mégis nem engedett tovább lépni.
Néztem a képet és lemerevedtem.
Az első pillanat, hogy "jajjjj már, neki is?!" gondolat tova is lebbent és vonzotta a szemeimet.
Kezem megállt a mozdulatban, képtelen voltam tovább kattintani.
A motívum kihangsúlyozta a vállcsúcsot, mely szépen kidolgozott izmokat láttatott, az ív ami a szegycsont felé haladt az izmos szép mellkasra hívta fel a figyelmet, a mellbimbókra hangsúlyozva a látványt.

Soha nem gondoltam volna, hogy izgatóan tud hatni rám egy ilyen nagy, látványos tetoválás.

Feszegetem a határaimat!

Na ná, hogy nem hagytam szó nélkül!
Valószínű, nem fogja érteni mi ez a nagy "beleszerettem" dolog.
Nem baj, nekem jól esett!!!

 

 

Törpe vagy?


Kaptam a kedves kérdést!
Mit lehet erre válaszolni?

1. Hülye vagy fiam, nem tudsz olvasni?!
2. Igen, és a nagy marhákra gyúrok!
3. Ez egy elvarázsolt reglap, elvarázsolt meséből, várom a hercegem, hogy megcsókoljon!
4. Nyisd ki szemed, csukd be szád! Nem adok bele cukorkát!

Soroljam még?

Mosolygok!
Gaz​dagok a lelki szegények!

 

 

Energiák levezetése!


Van, aki fut.
Van, aki beleveti magát az éjszakába.
Van, aki a lakás tisztára csiszolásával várja a megkönnyebbülést.
Van, aki szeretkezik.
És vagyok én, aki táncol, kirándul, majd kimerülten/lemerülten olvas.

Szeretem Soma Mamagésát, még ha Ő is egy megosztó személyiség.
Kezembe került a Tiszta szex című könyve, melybe belevetettem magam.

Több témát is feszeget, de a szerető téma, mint olyan, megfogott.
Talán, itt rontjuk el:

Vajon a férfiak alapban így vannak kódolva, vagy megtanulták?!

Igen, mi nők függünk, rajongunk és érzelmeket táplálunk (valamilyen szinten!) mert azt gondoljuk az kell, anélkül nem megy.
Pedig, nem vagyok ebben biztos, csak a megfelelő idegen kell hozzá, megfelelő időben.

Barátság extrákkal!
Azt gondolom, hogy sok nő számára ez ideálisabb lenne, mint a klasszikus szeretői szerep.

 

 

Randi etikett?!:-)

Avagy az elme harca az első randin!?
Bocsánatot kérek az olvasóimtól, hogy kicsit elkanyarodom a mesevilágába.
De ez hatalmas!

Nos ezek után a randin gondolkodhatunk, kinek melyik fele jutott a "kezelőpulthoz"?!

 

 

Apa!Apa! Apaaaa...Apaaa....kezdődik!


Villamoson ülve, nem mondom, hogy depisen, de hullaként, pukkancsként néztem ki a fejemből. Pörgött a fejemben a nap történései. (munkahelyi)
Az elmúlt napok magánügyei, lányom csalódottsága, mert 1 hetes flörtölgetés után, a jól sikerült első randi után a srác se szó, se beszéd eltűnik.
Az általam jól ismert szituáció!
És mit mondhatnék?!
Nem lehetek bölcs anya, mert hiteltelenné válnék, én sem tudom a választ, mikor ez a cipő az én lábamat szorítja.

Általános badarságot mormolhatnék:
- minden pasi csak dugni akar
- egyik sem tudja mit is akar igazán
- jobb is, egy kreténnel kevesebbet ismertél meg
- csak kíváncsi volt
- nem tetszhetsz mindenkinek
- ugyan, Te jobb NŐ vagy, mint Ő pasi
- nem érdemel meg
Ehhhh....folytathat​nám a sort.
De nem teszem és nem is mondtam neki, mert minek!?
Még ha így is van, akkor sem fogom a bizalmát venni, nem fogom a kisagyába beleégetni, elég majd ha megtapasztalja.
Csak csendesen annyit mondtam, lépj tovább...ne várd a bűvös 3 napot, mert addig megőszülsz.
Mosolyogj és majd jön másik!

Na de szóval, ott ültem a villamoson, ha már erről kezdtem el mesélni, legyek már hű a témához.
És döbbenve vettem észre kocsányon ülő és bambuló szemeimmel, hogy lassan de biztosan már elkezdett vörösben úszni a város.
Még nincs február és Valentin is még odébb van, de a szívecskék megjelentek a kirakatokban.

Az én keményre edzett lelkem meg kissé megsajdult.
Kiskifli-na​gykifli, kedves szavak és kéz a kézben a havat rugdalva sétálni valahol az elhagyatott erdőben.
Érzékeny, romantikus kis szegletem most éledezik, pedig nagyon, NAGYON nem kellene.
Már megint cicussá kezdek válni, csak nincs kinek dorombolni.

Nekem tetszenek a dekorációk, a bordó, a mély vörös szín.
A szívecskék és a csodás virágköltemények, vagy fonott alakzatok.
Ilyenkor beülnék egy virágbolt sötét sarkába és mikor leoltották a lámpát és mindenki hazament akkor gyönyörködnék a különbnél különb kreációkba.

Kezdődik!​
Nagyon kezdődik!

Csapjatok le, mert nem vagyok normális!

 

 

Jól szopok, csesszétek meg!


Csak azért mert halak vagyok, rák aszcendenssel és mert kosnak jelöltem magam!!!!!!!!!!!

Még egy újabb napló bejegyzést látok eme baromsággal kapcsolatosan, isten bizony világgá futok!

Mi a fene van már itten kérem?!
3 napja csak ez folyik mindenhonnan?!
Jaaa...m​eg az OKJ-s férfiképző!

Lesz valami új is a nap alatt?????!!!!

 

 

Bevetésre készen!


Egy hete már tudom, hogy ma szabin leszek, mert a Távhő emberei mikor jönnek?
13.00-19.00 között! (dolgos ember ilyenkor itthon henyél!?)
Nos, szépen jeleztem is odabent időben, hogy rám ma ne számítsanak!

Viszont, ha szabi és csak a délután az, ami foglalt, akkor a délelőttöt kellemesen ki lehetne használni, lévén üres a lakás.
Egy kis dugulás elhárítás rám is rám fér(ne!).
Mivel múlt héten is volt egy "most azonnal ide nekem az összes férfit!" hullámom, akkor már körbe néztem a potenciális lehetőségek között.
Nyikorogtam is, hogy nincs egy mozdítható, elő "állítható" ember a környezetemben.
Lett! Csak nem gondoltam rá, mert nős, mert nagyon elfoglalt, mert...mert, csak.

Tegnap este egyeztetés, ma akkor készüljek minden jóra és rosszra, mert szét leszek, khm...

Kora reggeli ébredés, irány a zuhany, frissen legyen minden borotválva, hogy sehol semmi se sercenjen.
Hallom jön az üzenet, kiugrok a függöny mögül, nézem az időt, na neeee, máris itt lenne, még a lábammal nem végeztem!
Olvasom és már csak nevetek.
Ügyeleten végezte a reggeli félrelépését!
Csak én nem tudok róla, hogy csessze meg!

Hm...felajzotta​n, csupaszon és bevetésre készen most várom a Távhő embereit. Mert, hogy a 18 fok az 18 fok!

Bizonyára megértik, hogy a frissen szőrtelenített puncim, most nagyon hisztis és fázik!!!!!!

 

 

Mire vágyom!?


Egész napos fejtágítás, 9 óra bezártság után mire is vágyhatnék!?
Szabadságr​a, mozgásra, szavak nélküli csendre!

Hogy mire volt jó ez a mai nap!?
Keressük a választ. Mert mindenki tudta a helyét, a feladatát, mit miért és hogyan csinál?! Max. arra volt jó, hogy szembesült a mi kis csapatunk (azzal, amit egyébként is tudott), hogy nincs igazság. Cégen belül mi vagyunk a legleterheltebbek, de mégis mindig mindent tőlünk várnak el. Mintha a többi részleg életképtelen bagázs lenne.
De hol a határ?! Meddig bírjuk Mi!?
Na mindegy.

Vágyom most egy masszázsra, de már ilyen későn - péntek lévén - nem csörgetem meg a masszőröm, de jövő héten menni akarok hozzá!
Kell nekem az érintése, kell nekem az élmény.

Másik tánciskolát fogok keresni a hétvégén, ez már biztos!
Tehát ez is kell nekem.

És holnapra kell egy hely, ahol legalább lábszárközépig ér a hó és még nincs letaposva! Van érintetlen, szűz havas terület is!
Angyalkát akarok "rajzolni" a hóba, rugdalni akarom a szűz havat és csak az én lábam nyoma látszódjon mögöttem.

Vasárnap már tudom, láthatatlanná válok.
Legalábbis egy kiállítás erejéig.

És várok egy jövő hétvégi találkozót!
Bízom benne, hogy "a kerítőnő" szemei jól látják a közös pontokat.

 

Csend szigete!:-)


"Igazából azt látom, hogy az emberek zöme keveri az egyedüllét fogalmát a magányéval. Az egyedüllét egy olyan állapot, amikor jól vagyok egyedül is. A magány ezzel szemben az az állapot, amikor nem vagyok jól egyedül."
vagy
"A magány az az állapot, amikor valakiben háború zajlik, belső háború; az egyedüllét meg az az állapot, amikor valakiben nincs harc, benne az angyal és az ördög békét kötött."

Igen.
Ismét távozott és becsukta maga mögött a bejárati ajtót a lányom.
De nem zavar!
Egyszer, talán elköltözésem után pár hétre rá közölte egyik barátom, hogy örül, hogy élvezem az egyedüllétet, de ne rettenjek meg, mikor azt érzem majd, kezd nyomasztani.
Most vagy jó a "tűrőképességem" vagy még nem tartok ott az utamon, de ide s tova 3,5 hónap alatt nem jött még el ez a pillanat.
Ajtó zárul és csak csend zuhan rám, de nem nyomaszt és nem rettegek tőle.
Ha valamiért is zavar, az a kihasználatlanság érzése miatt van.
Ismét üres a lakás, de minek!?

Jól érzem magam!
Bekapcsolom a zenéimet, gyertyát gyújtottam - na jó, egy forró fürdő most jól jönne, de kád híján ez nem megoldható - bebújok a jó meleg ágyikómba és olvasok.
Talán egy forró kakaó lesz a társam és melengetőm!

Jó éjszakát, szép álmokat!

Szólj hozzá!

Címkék: múlt élményeim TÁNC


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr665840388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása