Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.12. 21:10 Gritty goose

Flörtölgetés...

...játék a szavakkal.

Hogy Mr.Invitáló mennyire hang ember vagy sem, az majd kiderül.
Egyelőre próbálja tartani a kapcsolatot, valamivel mindig megkeres.:-)
Jelezte, szombat este Ő is ott lesz a buli elején. Azt hiszem pontosan tudja, hogy éjfél körül, mint hamupipőke eltűnök a színről.

Ha így van, akkor nem véletlen, hogy a buli elejét említette, ahogy akkor biztosan benéz.:-)

Mr.Eszes eltűnt, nem hívott, nem írt, nem jelentkezett...nem tudok róla semmit.
Hiányzik valahol egy kicsit. De remélem, hogy ma visszajött a család és rendben lesz a lelke, ha nem, akkor jelentkezik, hogy töltődjön.

Mr.Z.-t ma hívtam, jövő héten szeretnék menni, ha mehetek, ha kapok időpontot.
Mosolygott, miért ne kapnék, de most nem tudunk egyeztetni mert máshol van, nincs nála a naptárja, majd visszahív.
Mikor hív?
Mikor a legjobban kapkodok a levegő után!:-)
Jövő héten szerdán este mehetek hozzá.:-)

Ja igen...hétfőn elkezdtünk a csibével futni.
Nem nagy távban kell gondolkodni, csak szoktatás, rendszeresség, mozgás és az állóképesség fokozása.
Soha nem voltam nagy futó kedvelő, még akkor sem, mikor általános iskolában rendszeresen beneveztek a 60 méteres sprintre, mondván robbanékony, ruganyos vagyok az alkatomhoz, súlyomhoz képest. Első soha nem voltam, de erős közép mezőnyben végeztem mindig, ami megfelelő pontszámokat hozott a sulinak, az összesítésben számított.:-)
Szóval annak ellenére, hogy nem vagyok futó alkat mégis ez ingyen van.
Mozgás, mert a heti 2x2 óra táncot ugyan nagyon szívesen elviselném, de anyagilag nem bírom...és májustól kemény nadrágszíj meghúzás és másodállás keresés indul. Úgyhogy előre kell tekinteni és keresni a spórolási lehetőségeket. Az utca ingyen van, az idő egyre jobb...:-)...mi kell még egy esti futáshoz?
Füles a fülben, zene adja a ritmust...és lehet kapkodni a lábat, utána meg a levegőt.:-)
Mert azért nem úgy megy ám az...az ember lánya azt hiszi, hogy a tánc már kellő kondit adott...a túrót.
A futás más...gyilkos dolog, ha nincs hozzászokva az ember.
Hétfőn többet gyalogoltunk, mint futottunk, de nem álltunk meg, 35 perc mozgás, izzadás, majd még a 3. emeletre felmászás és 20 perc torna volt nekem.
Már aznap este éreztem míg (én barom!) főztem.
Azért ez az elköltözés érdekes dolgokat hozott az életemben.
Ha fél évvel ezelőtt valaki azt mondja nekem, hogy hét közben, este 22.00-kor én még főzőcskézni fogok, vagy céklát teszek el salátának...akkor nagyon kiröhögöm.
ÉN? HÉTKÖZNAP!??? 
Hát, igen...ráérek, spórolás van, nem dobunk ki semmit...viszont akkor meg kell főzni, el kell tenni.
Na meg másnap valamit enni kell.
Mert így sokkal olcsóbban megúszom az étkezésünket, mintha bent venném a gyerek meg egyen azt, amit talál.

Ma ismét futottunk.
Én lendületben voltam, csibét le kellett vonszolni. Meg is volt az eredménye. Neki nem ment én meg nagyon jól bírtam.:-) Már mondhatni fele - fele arányban volt a séta és a futás.:-)
Viszont a torna nem ment annyira, mint hétfőn.:-(
De dupla póló volt rajtam, így mikor vetkőztem csavarni lehetett belőle a vizet.:-)

Jól érzem magam a bőrömben.
Még akkor is, ha a viharfelhők gyülekeznek a kobakom felett.:-)))))))

 

Szólj hozzá!

Címkék: hétköznapok fogyi hangulatom Mr.Invitáló


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr165857645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása