Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.11.15. 13:52 Gritty goose

Körbe néztem a hétvégén....

.....a neten. Hogy milyen szempontból? Mondjuk, potenciális férfi terén.

Türelmes vagyok, kedves, megértő, látom, hogy mintha már valamit fogna abból, amit évek óta mondok, most mintha nem süket fülekre talált volna a szavam, hangom...de ettől még a naptárban peregnek a napok és megint azt látom, hogy közelítünk az egy hónapos fordulóhoz.
Persze, mondhatja, hogy de a mikulás közbeszólt.
Ebben igaza is van, de azt meg én érzem, hogy bennem nő a vágy, a hiányérzet, és a részéről meg nem érzem a vágyat, a várakozást, hogy a mikulás végre elmenjen, és szabadjára engedhesse a szenvedélyét.
Az eddigi tapasztalataim meg azt mutatják, hogy ha nem érzem, hogy várakozó állásponton van, akkor ott nem is lesz semmi.
És akkor most megint pesszimista voltam.:-)
Pedig nem kellene, mert a hétvégénk szuper volt. Volt ott szeretgetés, móka, kacagás, beszélgetés, pihenés, napsütésben sétálgatás...

Szóval, kijelenthetem, pesszimizmusból kifolyólag körbenéztem.
És savanyú volt a szőlő.
Vagy bennem van a hiba, és már az én libidóm is a béka feneke alatt van, csak az agyam jelzi riadtan, hogy telnek a napok....vagy tényleg ennyire silány a felhozatal?!
Nem fogott meg senki, fantáziámat nem indította meg egy jelentkező sem.
Ha az ember lánya megfelelő helyre, megfelelő névvel lép be, rövid időn belül elég sok ajánlatot kap.
De kell a fenének!!!!!!!!! :-)))))

A hús piacon fellógatott húsdarabként, nagyon nem éreztem jól magam.:-)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr352450050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.11.15. 15:29:28

izé... szeretőt keresel? nem egyszerű. és nem azért, mert ne lehetne találni valakit ilyen célra. de a szeretői viszony a legszigorúbb bizalmi viszony kell, hogy legyen, feltéve, ha nem nyíltan akarod. és ilyen embert nehéz találni szerintem. de lehetséges :)

másrést én is sokat gondolkodom ezen a "amit szabad Jupiternek, nem szabad a hatökörnek" dolgon. ezerévek óta van belenevelve a társadalomba, hogy mit szabad és illik és nőnek és mit nem. kész csoda, hogy mostanra odáig azért eljutottunk, hogy a férfiak többsége is elismerő azt a jogot, hogy egy nő is élvezze a szexet...
süti beállítások módosítása