Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.14. 14:53 Gritty goose

Gondolatot ébresztett, bagoly mondja verébnek....

Na remek!:-)))))))))))))))
Hogy én milyen ostoba vagyok!

Osztom az észt és közben rá kell döbbenjek, én sem vagyok okosabb.
Attól még, hogy a helyzet más, a célhoz vezető út, semmiben sem különb.
Tanácsolom, carpe diem és csak lazán, és ne legyen merev, céltudatos, önérzetes, határozott amazon, miközben én sem vagyok másabb!

Keresek, tudatosan, határozott elképzelésekkel, gondolván, megkönnyítve a dolgokat, körítések nélkül, manírt nélkülözve, s ezzel én is elveszem a játék lényegét.

Mint minden NŐ tudja, a férfi akkor érzi jól magát, ha vadászhat, ha érezheti azt a bizsergető érzést, hogy keresni, kutatni, becserkészni kell. Nem kell nekik a préri közepén álló lövésre váró vad. Nekik a bujkáló, meg megrezzenő, félszeg őzike kell, aki elfut, aki rejtőzködik, akinek az elejtése KIHÍVÁS nekik.

S mit teszek én, és sok keresgélő társam?!
Szabad prédaként a homlokunkra vésetjük, hogy keresek, ide célozz, elejtésre várok már mióta!
Kinek kell egy ilyen trófea?!
Mindegy, hogy az most szerelmi szál, vagy csak szex, számukra egy kutya!

Talán a tartóskapcsolatot kereső nők izgalmasabb terület a férfiaknak, mert ott az érzelmekkel is játszani kell, sőt....gátakat, előző korszakok sebeit, görcseit is fel kell oldani.
Na, az ám a kihívás!

19 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr152515419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.14. 15:13:31

Nem tudom, mennyire helytálló az utolsó bekezdésed, azon belül is az utolsó mondatod...
Én azt vettem észre, hogy ha macerásabb egy icipicivel is az ember, már eleve ki is esik az első rostán. Ha bármikor ráérő, csinos, csak szexet keresőről van szó, azon jobban elgondolkodnak...talán...
Vagy nem tudom...
Majd figyelemmel kísérem a Te keresgélésedet, hogyan alakulnak a dolgok, aztán meglátjuk, melyik egyszerűbb... :DDD

notC 2010.12.14. 16:57:56

wao! :)
Egész jól leírtad, mármint a férfi vadászösztön működését.
Alapvetően a férfi nem szereti az elkötelezettséget, bár van az a nő, akiért vállalja. De a tényen ez mit sem változtat :)
Alapvetően a férfi szereti, ha meghódíthat egy nőt (a meztelen nő kevésbé erotikus, mint az, aki sejtelmes ruhácskában illegeti magát) és annál értékesebb a préda, minél nehezebb volt megszerezni.
És végül: alapvetően a férfi szereti a könnyűvérű nőket, bár a velük eltöltött időt csak annyival jellemzi, hogy "dugtunk egy jót" :) (ez utóbbi a szexpartner keresős élményhez ;)

buvoskocka 2010.12.14. 23:20:22

@Enchantée: én is ilyen macerás típus vagyok, hamar föladnak :)

Gritty goose 2010.12.15. 08:21:26

@Enchantée: @buvoskocka:
Csajok!
Ne csináljátok már....komolyan egy kurzust kellene indítani, hogy is csavarjuk magunk köré a pasikat?!:-)))

Chanti!
Sajnos én nem tudok olyan nagyon példával járni előtted, mert hol rám jön, hogy pasi kell nekem, hol az, hogy a párom édes, imádni való és a földön a legtüneményesebb pasija, mint nekem a szex?
Nos ilyen helyzetekben feladom a keresgélést, amikor meg rám jön a görcs, akkor meg elég tudatos és magas mércével nézelődő nöcike leszek. Így nem nagyon marad fenn a rostán senki.:-(
Így marad a: segíts magadon, ha már férfi nincs a közelben. :-(
:-))))

Gritty goose 2010.12.15. 08:22:21

@notC:
Nem zavarna az a jellemzés, csak végre én is elmondhassam már ezt a 3 szót!:-))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.15. 08:27:26

@Csak_egy_lány: Én is hol nagyon akarok pasit, hol meg hagyjon engem békén mindenki állapotában leledzem ám! :)
Nálam viszont senki nem is kerül a rostába, annyira nincs jelentkező, úgyhogy nincs kinek kiesnie onnan.
Jaj, a magamon segítés az már profin megy évek óta, kényszerűségből!!!! ;)))))

buvoskocka 2010.12.15. 09:55:33

@Csak_egy_lány: magam köré még csak-csak, de aztán elcsavarodik hamar :)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2010.12.15. 12:41:07

nem tudom, hogy van ez, nem értem én sem... a vadászösztön mindenképpen játszik, szerintem... de a legnagyobb baj az, hogy a férfiak gyakran olyanok, mint a gyerekek. élnek bele a mába és maguk sem tudják, mit akarnak... ahogy olvaslak benneteket, csajok, ti viszont nagyon is tudjátok. ezt viszont tuti ijesztőnek érzik...
tanácsom nincs :) annak ellenére sem, hogy én elvileg akár tudhatnék is valamit... :DD

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.15. 12:51:42

@éniskócos: Mivel én átlag 5 percenként változtatom, éppen mit/kit akarok, ezért ebbe nyugodtan belefér(ne) szinte bárki... ;)))

Gritty goose 2010.12.15. 13:48:55

@éniskócos:
Igen, én nagyon is tudom mit szeretnék!
Azt is tudom, hogy ezzel sokan kiesnek a pakliból és azok akik megmaradnának, azok meg elszaladnak, mert ez a Nő veszélyes, túl tudatos, önérzetes.:-)))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.12.15. 22:15:56

Nemcsak a vadászösztönről van itt szó. Attól, hogy kijelented, hogy mit szeretnél, még ugyanúgy be kell cserkészni téged. Itt inkább az jelenik meg, hogy felállítod a mércét, és aki nem felel meg, rostálod. És az senkinek sem vonzó, hogy mondjuk 3 szempontból 2-ben megfelelt, de a harmadikban nem, ezért bukó.

Gritty goose 2010.12.16. 08:32:03

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): 3 szempontból kettőben megfelel, a harmadikban meg nem....kérdés, hogy mennyire fontos az a harmadik.
Ha az a 3 szempont: gumi, búvóhely, perverzitás mentesség, és ebből valamelyikben eltérés van, akkor valóban mehet a levesbe!
De ha a barna szem, haj, kor, lakhely, magasság szempontokban nem egyezik, akkor még próbálkozhat, a benyomás a fontos, nem köbe vésett dolog az elképzelésem. Csak legyen benne valami, amivel vonz, amitől azt mondom, ez a pasi kell nekem.:-)))))

Bohumil Stejskal 2010.12.17. 00:09:03

@Csak_egy_lány: Mi számít perverzitásnak? A többi oké, úgy hiszem:)

Gritty goose 2010.12.17. 08:14:12

@Bohumil Stejskal: Kedves Bohumil!
Most részletezzem?!:-))))

Ifigenie 2010.12.17. 19:12:27

hát a megbújó őzikére csak a nagyon nagy vadászok vadásznak (ez tapasztalat) :-)

Bohumil Stejskal 2010.12.18. 01:34:46

@Csak_egy_lány: Természetesen, 10 oldalas dolgozatban :)

Gritty goose 2010.12.19. 18:37:31

@Bohumil Stejskal: Nem fárasztanálak ilyen hosszú dolgozattal, hisz jön a téli szünet.:-))) Tanár Úr tessék csak pihenni.:-)

Bohumil Stejskal 2010.12.19. 21:12:17

@Csak_egy_lány: Pont arra jó a téli szünet, hogy ráérjek elolvasni:)
süti beállítások módosítása