Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2010.12.29. 14:16 Gritty goose

Chat - 1.

Ismét bemerészkedtem az idióták barlangjába, jobb dolgom nem lévén.

Az adatlapom ki van töltve, egyértelmű mit és kit keresek...ha keresek, és a fontosabb jellemzőim ki vannak töltve!
Jön egy fiú, kinek a lapja teljesen üres.

- szia, Kris vagyok 35 éves
- szia, elolvastad a lapomat?
- igen, persze, mesélj magadról
- mire vagy kíváncsi? mert nálam sok minden olvasható, de nálad semmi sem látható
- mindenre, meg arra is, ami nincs kiírva. Ja, igen, nem látszik, mert ez egy beszélgetés, kérdezz-felelek játék, majd mondom, ha odajutunk
- engem érdekelne, a külsőd, milyen alkat, hajad, szemed színe
(elsorolja ami a lapomon olvasható, mint kívánság, de tudom, nincs soha egyben!)
- túl tökéletes vagy! :-)
- mit tehetek basszus, ez vagyok én! egy laza, diplomás srác. aki nem váltogatja a nőit, de már túl van az 50-en, legfitalabb 16 éves, legidősebb 46
- használsz gumit?
- gumit? nem, hűséges típus vagyok
- nem? mikor voltál szűrésen?
- nem, mert nem fűvel-fával. egyébként meg tavaly
- nem akárkivel. hm...tudod Te, hogy az a megbízhatónak tűnő csajszi előző pasija mikor kefélt egy jót egy "kurvával", vagy egy drogossal?
- na jó, te beteg vagy, menj orovoshoz! szia

Hm....lehet, hogy beteg vagyok, de csak agybeteg!:-))) Viszont vélhetőleg, nekem kevesebb nemi uton terjedő betegségem lesz, mint neki.:-))))

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr702546147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2010.12.29. 18:12:43

Ilyenből lesz még több is? Röhögni akarok:)

Gritty goose 2010.12.30. 09:14:33

@Bohumil Stejskal: Hm...szeretnél?
Csak belépek az oldalra és prezentálok neked félórán belőle legalább kettő ilyet.:-)))

De a címből...sejtheted...:-)))

Bohumil Stejskal 2010.12.30. 15:49:59

@Csak_egy_lány: A címből sejtem, hogy lesz még.

Melyik oldal ez?

díva naíva 2010.12.30. 23:28:08

nekem chat.hu-nak tűnik :))

díva naíva 2010.12.31. 12:32:48

@Csak_egy_lány: bevallom nem volt nehéz :)) szimplán humorral kell viselni a sok barmot :) azért van egy-két gyöngyszem is közöttük, akikkel még értelmesen kommunikálni is lehet és tudják, hogy a merre laksz két r :D

Bohumil Stejskal 2010.12.31. 15:31:35

@Csak_egy_lány: Ott én is szoktam lenni, csak ritkábban.
S azért a nők se piskóták ott.
süti beállítások módosítása