Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.07. 15:25 Gritty goose

Azt mondja, van másik!:-)))

Másik oldal, más közeg, új emberek, új élmény.:-)))))

Kedves Hölgyem,
Aktuális még a keresése? 
Szép napot kívánok, R.

Kedves R!
Persze!
Üdv. Cs.

Kedves Hölgyem, 

Én egy intelligens és érzékien szép kapcsolatra vágyom.

Van kedve megismerni engem?

Szép napot kívánok, R.

 

Kedves R!

Köszönöm szépen a képet.
De sajnos csak sok sikert szeretnék kívánni a további keresgéléshez.

Üdv. Cs.

 

Ön miért van itt igazából? 

Szép napot, R.

 

Szerintem ezt érthetően leírtam a lapon.
Cs.

 

Egyáltalán Ön tetszik általában másoknak?

 

Azt gondolom, hogy, kedvesen, intelligensen elköszöntem.
Nem kellene bele menni semmilyen analízisbe, sem esetleges sértegetésbe.
A szeretői kapcsolat számra elsődlegesen a külső által okozott kémián alapszik.
A tény pedig az, hogy ezt nem mindenki váltja ki belőlünk.
Sajnálom, hogy ha ezt a megállapítást Ön nehezményezi, és csak örülhet, ha Ön nem így működik.
Kivételes ember lehet, ha Ön bárkivel kapcsolatosan érzi a vágyat, a szexuális kívánalmat.
Én nem így működöm....kérem nézze el nekem eme emberi gyarlóságomat, de tiszteljen meg azzal, hogy ezt elfogadja és tiszteletben tartja.
Köszönöm.

 

Kedves Hölgyem, 

Ön ezt egy kép alapján el tudja dönteni? 

Higgye el, többet ér az intelligencia meg az érzékiség eme formája,minthogy egyből döntsünk,nem állítva, hogy gyarló módon. 

Mivel foglalkozik egyébként? 

Szép napot, R.

 

Mivel közel 20 éve napi felhasználója vagyok a netnek és igen sok esetben, rendszeresen társkeresés céljából is használtam, tisztában vagyok vele, hogy a kép csak kép, de azzal is, hogy a képen látottak, a bennem kiváltott érzések nem szoktak csalni. Tudom mikor érdemes tovább lépni és mikor nem.
Képem kint volt a lapon.
Zárom soraimat.

 

Még akkor is, ha élete legjobb szeretője lennék? 

Nem baj, van másik.:-) 

Szép napot, R.

 

 

Hát…életem legjobb szeretőjéről maradtam le.:-))))

 

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr812567616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2011.01.07. 20:15:25

Na most nem leszek népszerű.

1. Talán ki kellene írni a bemutatkozásodba, hogy "A szeretői kapcsolat számra elsődlegesen a külső által okozott kémián alapszik."
Mert úgy gondolom jól hiszem, hogy ez nincs kint. Az úriember nem tűnt pofátlannak és magától elszálltnak, és elgondolkozott volna, hogy kapcsolatba lépjen-e veled, ha ezt olvassa. Így viszont némileg jogosan voltak kérdései.

2. Nem volt véletlen, hogy páran megjegyezték az utódot keresed. Annyira a tökéletest keresed, hogy csak két eset jöhet szóba:
a) Igazából nem is akarsz te félrekefélni (ha akartad volna már megtehetted volna), jó neked így dugatlanul, ezért állítasz fel elérhetetlen álomképet. Így legalább a kis lelked is megnyugszik két irányból, hiszen te próbáltad, de senki sem felelt meg, így hűséges is maradtál. win-win szituáció.

b) Mivel a tökéletest keresed(vagy a közel tökéletest), ezért senki sem fogja elhinni, hogy a tökéletes neked elég lesz heti 2x1 óra szexre.
Persze azt mondasz-írsz amit akarsz, mi többiek meg azt gondolunk amit akarunk, de láttunk már karón varjút, és sok-sok önámítást.

Gritty goose 2011.01.07. 23:52:41

@Bohumil Stejskal: Nos valóban, mindenki azt gondol, amit akar!

Csak egyet kérdezek:
Neked valóban fel áll a farkad minden nőre?
(legyen az vékony, duci, magas, alacsony, kapafogú, pattanásos bőrű...de a legfontosabb, számodra "kisugárzás" mentes!!!)

Bohumil Stejskal 2011.01.08. 09:13:36

@Csak_egy_lány: Nekem fényképekre nem szokott felállni a farkam, kinőttem már abból a korból:)

Mint ahogy nem egy kép alapján állapítom meg a kisugárzást.
Itt vannak a nők nagyon eltévedve, ha valaki tetszik nektek külsőre, akkor rögtön azt hiszitek, hogy az a kisugárzás.
Miközben a csinipofinak és jótestnek ehhez semmi köze. Annak belülről kell fakadni, és azt csak akkor észleled, ha élőben láttad a delikvenst. Sőt, nemcsak láttad, hanem kommunikáltál vele, együtt csináltatok ezt-azt.

Ha pedig élőben megvan ez a kisugárzás, akkor igen, feláll rá a farkam, bármilyen is legyen.

És igen, van aki nekem se tetszik képen, de tudom, hogy egy fénykép csak támpont, és a valóság sokszor más. 100 nőből 95 jobban néz ki a valóságban, mint fényképen, ha már a külsőnél tartunk.
Vagy csak irántam érdeklődnek ilyen nők? Nem hinném.

Gritty goose 2011.01.08. 10:42:16

@Bohumil Stejskal: Látod, ettől színes a világ!:-))))
Vannak ilyen hülye pitchák mint én, és van olyan értékes ember, mint Te!:-)

Ennyi, ezen nem fogunk összeveszni.

Gritty goose 2011.01.11. 13:08:10

@drej: Végre, más számára is érthető voltam.:-))))
Igen, vannak olyan férfiak, akiknek az arc berendezésük, a megjelenésük, a látványuk nem vonzó, sőt, van aki kifejezetten taszító.
És 3D-ben sem találod meg bennük, akkor ezek a férfiak a képeikkel még rosszabb esélyekkel indulnak.

A hang, az illat is kevés számomra, ha a foga, a keze nem olyan, mehet a fenébe, ne közelítsen.

És ezzel volt a bajom, ha valakit finoman elutasítok, miért kell megsértődni?
Én is tudom, hogy nem tetszhetek mindenkinek! Nem is sértődöm meg, ha elutasítanak, inkább a hallgatás, ami bántó.

Gritty goose 2011.01.11. 14:58:20

@drej: Valószínű a pasik nem tudják, hogy azért mert egy nő kielégítetlen, és keres, attól még nem adja magát bárkinek.
Azt gondolhatta, hogy örülök, hogy végre valaki meg akar dugni!
süti beállítások módosítása