Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.11. 14:22 Gritty goose

Annyira, de annyira....tetszik!:-)))

Ehhh.....tisztelt bíróság, én mindent megtettem annak az érdekébe, hogy ez a helyzet ne következzen be, de az ösztönjeimnek nem tudtam megálljt parancsolni!

Mr.25-ke egyre jobban vonz.
Tegnap hazafelé ültem a metrón, és azt éreztem, amit már rég nem, hogy a küldököm alatt aprókat, de görcsölget a hasam.
Nem, ez nem menzesz görcs, még csak nem is a szelek bántottak, hanem ez a nemi vágy görcse. Mikor az agyam beindul, s általa a szervezetem is, de nincs folytatás és beteljesülés, na akkor van a nagy kicseszés magammal. Ott állok agyban, lélekben, testben teljes bevetésre készen, de a "csata" elmarad.
Nem a másikfél hibájából, hanem, mert nem is volt semmi csatáról szó, csak én játszottam el a gondolattal.
Ő szerintem mit sem sejt, gyanutlanul jön, megy, mesél, beszél, poénkodik, vigyorog...én meg kiéhezett érett 30-as (mit harmincas, lassan 40-es) csorgatom a képzeletbeli nyálamat utána.
Kék szemű, nem a zsánerem, de csillog, játékos, édesen huncut.
Keze pici, apró (ami sok esetben nem jelent jót, bár én már találkoztam kivétellel, mely erősítette a szabályt), de ápolt...és az alkarja, meg a válla....hm...és a mellkasa....jajj anyám.:-))))

Érzem, hogy mint egy szűzlány néha zavarba jövök, néha elvörösödöm, de Ő sem az a macsó, a vörös szín nála is rendszeres jelenség.:-))))

Nem tudom eldönteni, hogy nekem, s mint nőnek szól a nyitottsága, vagy mindenkinek szól?
Mással is kedves, mosolygós, beszédes.
Hm....nem tudom.:-(

Mindenesetre feldobja a napjaimat.:-)))))))

Szólj hozzá!

Címkék: mr.25 ke


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr142576611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása