Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.01.16. 21:07 Gritty goose

Te mit nézel meg először?

Érdekes kérdés. De pontosan tudom a választ.:-))))

Hosszú évekig keresgéltem a neten, így tökéletesen tudom mi az ami fontos nekem itt a virtuális életben és mi nem, és azt is tudom, hogy az életben is mit, milyen sorrendbe veszek górcső alá.:-))))
Miss F. mindig nevetett rajtam, hogy ennyire pontosan végig nézem az adatlapokat és szemügyre veszem a képeket.
Igen, nanáááá....hisz vannak fontos részletek, amiből nem adok alább.
Ne dohányozzon.
Ez mindig is sarkalatos kérdés volt. Lehet bármennyire vadító, odaadó, csábító, nekem nem kell, ha dohányzik.
Aztán az arc, a szem, a mosoly....nagyon fontos. Lehet bármennyire jó teste, ha nem tetszik a feje. Persze, vannak nagyon jó minőségű kukás zsákok.:-))))
Ha ezek klappolnak, akkor jöhet a levelezés...van stílusa?!...remek...tud kérdezni is és témát felvetni?!...főnyeremény.:-)
Na de még nem hallottam a hangját.:-( Pedig az is egy fontos benyomás.
Ha a telefonban is kellemes élmény fogad, és 5 perc után is beszélgetünk, akkor jöhet a találkozó.
Személyesen ismét jön egy mustra.
Messziről nézve mi a véleményem? Ruházata, testtartása, mozgása....az összhatás milyen?
Közelebbről az arca olyan, mint a képen?
A kéz és a fog. Ennek az ápoltsága, tisztasága, épsége a legfontosabb, hisz ezzel a két testrésszel érintkezek legelőször. Ezt elég gyorsan szemügyre veszem.:-)
Ha ezek rendben vannak, és még mindig tetszik, akkor már csak a hab a tortán a további részlet.
Ha a feneke nem lapos, ha a mellkasa izmosnak tűnik és nem "bundás" akkor én már nagyon jól vagyok.:-)))

Csütörtökön kaptam egy olyan levelet, mely meglepett.
Végre a másik oldalon is hasonló elvárásokat tapasztalok, melynek örülök, végre nem vagyok földönkívüli.:-)))
Diszkréció miatt nem küldtem neki mindent, csak kivágott szemet és mosolyt.:-))))
Tetszett neki.
Nem csodálom.:-)
Egyébként érdekes eme játék, Mr.Kalaposommal kifejezetten erre álltunk rá, nem is akarjuk ezt megtörni. Csak részletek jönnek és mennek.

Szóval...Te mit nézel meg először egy idegenen? És ha potenciális jelelőt, akkor változik a sorrended?

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr622588774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2011.01.17. 12:39:27

először azt, amit megmutat magából...
:)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.17. 12:44:02

Képen egyértelműen a szeméből sugárzó érzések fognak meg, meg az összekép. Személyesen fontos a körme alakja, na meg az összhatás. Nem szoktam körbejárni, milyen a feneke, mennyire szőrös, vagy sem. :) Nem tudom, intuícióra hagyatkozom, és vagy megfog, vagy nem. Tudom, fő a határozottságom! ;)

Gritty goose 2011.01.17. 12:44:33

@kozgaztanar: Heheheee....akkor másként fogalmazva: mit kérsz, mit mutasson meg magából!?

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.01.17. 12:50:03

hm. majdnem azt írtam, hogy még nem ismerkedtem neten, pedig hát de :) az más kérdés, hogy nem ilyen célzattal, de a lényegen végül is nem változtat. szóval, ha az írogatások során ha kialakul egy olyan szimpátia, ami már a személyes találkozás után kiált, akkor már nagy baj nem lehet. aztán pedig az összbenyomás számít nálam és onnan haladok a részletek felé... de ha nincs olyan, ami kifejezetten taszítana, akkor már rendben van. akor már csak az a bizonyos szikra kellene :)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.01.17. 12:53:41

@kozgaztanar: majdnem beírtam a kommentembe azt is, hogy eddig minden pasi bejövős volt :)

Bohumil Stejskal 2011.01.18. 22:14:21

Mivel neten nem képeket nézegetve ismerkedem, ezért, éniskócos szerint csinálom.
Ha mégis képnézegetős/cserélősre akarnak kényszeríteni kapásból, akkor meg a mellét, ha már a külsőség a fontos, akkor legyek kellően pofátlan.

aJeti 2011.01.19. 15:43:41

én a kisugárzást nézem meg először a röntgenszemeimmel. :)

Gritty goose 2011.01.19. 16:06:39

@aJeti: És aztán a képet megkapja az illető? :-))))))))))))))))
süti beállítások módosítása