Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.01. 09:00 Gritty goose

A férfi kíváncsiság....???...

....talán határtalan!?:-)))

Ma meglepetten olvastam Lovagom levelét.
Rám talált, megtalálta a naplóm.
Fogalmam sincs, hogy miért merült fel benne, hogy a mail címem esetleg egy blog címével megegyező, de vélhetőleg ez miatt talált ide, eme kis titkos dobozhoz.
Bakiztam....tanulok belőle.:-))))
Ahogy Kalaposom esetében is tanultam a bakiból.:-))
Az ember csak a hibáiból tanulhat, hát mail címet változtatok és a nevem, az még mindig csak egy betű marad.:-)))

Mindenesetre nem bánom, hogy elolvasta, azt gondolom nem olvasott semmi olyat, amit előtte levélben nem tudott meg tőlem.
Max. a levélben selyempapírba csomagoltam, itt meg "elvileg" magamnak írva, őszintébb és nyersebb, talán kegyetlenebben kimondom azt, amit gondolok.

De hogy Ti férfiak mennyire leleményesek tudtok lenni?!:-))))

14 komment

Címkék: jelöltek


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr432629727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.01. 09:13:28

Tanulság: több mail címet kell fenntartani, és egyre, amit rendszeresen nézel, átirányítani másolatot a többiről. :))) Csak vigyázni kell, mikor melyikről válaszolsz, nehogy összekeverd. ;)

Engem ezért ismer a legtöbb olvasóm, mert olyan ügyesen tudok visszaválaszolni a tényleges mail címemről. Meg nem is rejtőzködöm annyira, látod, Te is megtaláltál! :)))

Jó, nálam azért teljesen más a szituáció, aláírom...

Gritty goose 2011.02.01. 09:15:21

@Enchantée: Drága Chantikám... több mail cím között lavírozok....de ezt inkább priviben.:-)

díva naíva 2011.02.01. 09:58:42

a következő Sherlock Holmes :)

díva naíva 2011.02.01. 10:15:21

@Csak_egy_lány: tudod, kihívás... a titkokat meg kell fejteni... nem elég ostobákkal levelezgetsz, ez a titok nyitja :) az értelmesebb meg tudni akarja a titkokat :)

Gritty goose 2011.02.01. 10:21:04

@díva naíva: Ostobákkal nem is vagyok hajlandó levelezésekbe bonyolódni!:-))
Akkor örülhetek, mert:
1. Elég titokzatos vagyok, felkeltettem az érdeklődésüket.
2. Annyira értelmesek, hogy el is kezdjenek kutatni.:-)

Férj 2011.02.01. 10:33:11

Tisztelt Hölgyeim!
Ti mondjátok állandóan, hogy a Férfi legyen kicsit kiszámíthatatlan, kicsit elérhetetlen, kicsit titokzatos, kicsit rossz, mert az ébreszt Vágyat.
Persze azért nyűgözzünk le titeket, és hódítsunk meg, mert azt szeretitek.
Ez viszont csak akkor megy, ha kellően ravaszak, agyafúrtak, rámenősek, és nem mellesleg magabiztosan vagyunk. Ebbe pedig minimum belefér, hogy arról akit meg akarok hódítani újra és újra, arról mindent szeretnék tudni.
Így alakított minket az evolúció! :-)))

Gritty goose 2011.02.01. 10:44:51

@Férj: Ehhhh....ettől vagyunk mi nők, NŐk.
Nekünk soha, semmi sem jó!:-)))

díva naíva 2011.02.01. 10:48:53

@Csak_egy_lány: így van, lásd pozitívan és ne mérgelődj rajta :))

Gritty goose 2011.02.01. 10:54:49

@díva naíva: Mérgelődni?
Úgy nézek én most ki, mint aki mérgelődik?

Volt már olyan posztom, amikor hasonló miatt haraptam....szerintem ég és föld a kettő.:-)
De lehet tévedek, Ti ezt nem érzékelitek...mert nem láttátok akkor a szikrákat szóró szememet, a duli-fuli arcomat, és a visszafogott (ordítani akaró) hanglejtésemet!:-)

díva naíva 2011.02.01. 14:00:53

@Csak_egy_lány: bocs, én vagyok ma kicsit blokkolt, mondjuk úgy :)

éniskócos · http://eniskocos.blog.hu 2011.02.02. 08:38:30

@Enchantée: igen, ezt így kell csinálni. persze én is bakiztam... de mázlimra pont Jetivel, azóta meg vigyázok :))
süti beállítások módosítása