Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.02.02. 14:50 Gritty goose

Most keressek másik helyet a blogomnak!?

Ehhh...ha valami jó, miért kell szét barmolni a fejlesztésekkel?!

Biztos haladni kell a korral, de nem hiszem el, hogy elsődlegesen ezt a fránya mobilos hozzáférést kell erőltetni.
Egyébként is, engem ne olvasson senki mobilon! Ehhhh....
1. Magán jellegű, aki ügyi volt és rám talált, legyen annyira diszkrét, hogy a buszon, metron, villamoson ne hagyja, hogy a fürkésző idegen szemek engem mustráljanak. Nekik ehhez semmi közük.
2. Nagy részben kocsival közlekedtek, a forgalomra figyeljetek és ne a mobilon keresztül a blogomra.
3. Míg olvasol, dőlj hátra, fogj egy bögre finom teát, vagy kávét és szánj rám annyi időt, hogy közben pihenni is tudj egy kicsit. Soha nem írok 1 perces szösszeneteket.:-)
4. Úgyis tudom, hogy Te is naplózol, akkor meg már kell a gép, hogy a saját bejegyzésedet is szépen megfogalmazva megírd nekem/nekünk.

És igen, kijelenthetem, hogy nem szeretem a váratlan, hirtelen jött változásokat!
Nekem kell az idő, hogy hozzászokjak, hogy elfogadjam, hogy azt érezzem én is akarom...ha rám erőltetik elszaladok és hisztizek!

Nem lehetne itt is alternatíva?!
Akarod, hogy a naplód mobilon is megjeleníthető legyen: igen/nem.
Aki akarja, legyen neki az a fránya sárga ablak...én kérem vissza a megszokottat...nem véletlen dolgoztam annyit a designe-n!

10 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr532633505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gritty goose 2011.02.02. 15:09:39

most írtam a mobil[kukac]blog.hu-ra mert Ők helyesen megírták a mobilos felhasználóknak, hogy:
"Ha ragaszkodsz a régi, megszokott dolgokhoz, akkor az oldalak alján levő "teljes" linkkel visszaválthatsz a hagyományos sablonra. Ezt a váltást megjegyezzük és onnantól kezdve a telefonodon minden blog.hu-s oldal a számítógépeken megszokott módon jelenik meg."

Jeleztem, ezt mi is, mint PC felhasználók is akarjuk és élveznénk!
Kíváncsi vagyok, mikor és mit válaszolnak!?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.02. 15:16:04

Ajjaj, én is el vagyok keseredve... :( Még a cápám is morcosabb azóta. ;)

Gritty goose 2011.02.02. 15:24:09

Nem hiszem el, hol azt írja kommenteléshez, hogy lépjek be, hol csak moderálni tudok, de nincs előzmény.
A RÉGIT AKAROM!
Most már kezdek toporzékolni!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.02. 15:30:54

Mivel nem tudok rányomni, hogy Neked válasz, csak így szimplán:
Nyugalom, a hosszú élet ritka, és az idegeskedés amúgy is árt a szépségednek. ;)
Take a deep breath... and relax! :)

díva naíva 2011.02.02. 15:45:51

nálam van "teljes" katt-ra lehetőség pc-n is...

Gritty goose 2011.02.02. 15:49:21

Igen, de minden egyes mozdulatod után kattintgathatsz arra a "teljes" feliratra, az ablak legalján.
Szörnyű!

Gritty goose 2011.02.02. 16:18:28

Na azt a választ kaptam, hogy:
"Egy technikai hiba volt! Nyomd meg a lap alján a teljes nézetre váltó linket és jó lesz."

Akkor most tesztelem, mert szerintem nem így van....:-) :-((
Nektek megy?

díva naíva 2011.02.02. 16:20:17

@Csak_egy_lány: türelem!!! nálam megjegyezte...
süti beállítások módosítása