Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.03.17. 13:13 Gritty goose

Japán helyzet és én...

...

Múlt héten pénteken már csak este értesültem arról, hogy mi is történt.
Ebédközben szoktam körbenézni a friss hírek szempontjából, de akkor még nem volt semmi, vagy figyelmetlen voltam?!
Mikor hallottam, hogy mi történt, azonnal az hasított belém, hogy basszus a tőzsde most összeomlik. Túl vagyunk már a kereskedési időn, de még USA lereagálhatja 22.00-ig. Kész, a részvények zuhanni fognak, mint a 2009. év elején.
Aztán belém hasított, hogy basszus, ez velünk is megtörténhetett volna, mit csinálnék én most?!
Azóta pedig már 3 reaktor felrobbant és aggódva figyelem az eseményeket.
Párom mindig csodálkozó szemekkel és kissé felháborodott kézlegyintéssel jelzi, hogy túl reagálom a dolgokat. Nem fognak a felhők elérni ide.

Nem?
Valóban nem?
Mondanák, ha így lenne?
Biztos abban, hogy szólnának?
Közli, hogy nem tehetik meg, hogy ne szóljanak, hisz ma már szabadon beszerezhető mérőkészülék, és az rögtön napvilágra kerülne, ha hozzánk is elérne a sugárzás.
Ahaaaaa.....én naivnak tartom, Ő meg pánikolósnak engem.
Nem fogunk összeveszni ezen, mert sem én, sem Ő nem tud mit tenni, ha valamelyikünk is téved.
De jött az újabb kérdésem: és mostantól minden arról a térségről származó dolgot (műszaki termék, élelmiszer, stb.), embert a reptéren bemérnek? Fertőzött és sugároz vagy sem?
Na erre nem tudott mit felelni, én meg nem nyugodtam meg.
Na majd most jön igazán el, a magyar termék értéke.
Az max. csak kevésbé fertőzött, ha a felhőkkel mégis jön valami, mint az, ami ott lett termelve és exportálták hazánkba.

Ugyan tényleg lehet, hogy túl misztifikálom a dolgokat, de a tehetetlenség a legszörnyűbb érzés.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr192746960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.17. 13:34:48

Én ismertem olyan kisfiút, akit akkor kb. 1 hét alatt vitt el a sugárzás. Most 27 éves lenne... :((( És ez a zászló nekünk is pont ugyanúgy állt, nem hiszem, hogy azon a térbeli pár száz méteren múlott...

Bevallom, én azt szoktam mondani, valamiben meg kell dögleni, és ennyi erővel lelőhetnek fényes nappal, belém jöhetnek, rám eshet egy tégla, stb., nem tudhatjuk előre, éppen mikor és hogyan jön el a vég. Ha már arról van szó, inkább gyorsan, hogy ne is érezzem. De a legszebb lenne elaludni...
süti beállítások módosítása