Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Új hozzászólások

Címkék

2017.10.08. 11:00 Gritty Goose

Jesszus maris...

...mi történt? 
Ki talált rám, vagy ki unatkozott ennyire, hogy 2 nap alatt átolvasta a naplómat? :-O :-D

Csak egy kis szösszenetet akartam írni az elmúlt napok idegeskedéséről, erre mit látok, a statisztikai grafikon kiveri a mennyezetet a hónap eleji lapletöltések számát nézve.:-)

Üdv idegen az oldalamon...persze, ha még visszajársz és nem kaptál csömört a gondolataimtól!:-)

Azért minden elismerésem neked és visszatérő (kevés számú) olvasóimnak, ha egyáltalán beszélhetek itt többesszámról.:-)
Elég rapszódikus az én naplóírásom és mondhatni hullámzó a téma is.
Bár...főleg az én kis titkaim vannak benne, amit ugye nem mindenkivel, vagy talán senkivel sem osztok meg.
De ígéretet tettem, hogy nem csak a rosszakat írom le, nem csak depis hangulatban fogok majd tollat ragadni...így azért mostanában vannak benne "repkedős" (na de csak óvatosan, mert a realitás talaján kell maradni) posztok is. :-)

És iiiigeeen...olvass csak, mosolyogj, rázd a fejed, az a Nő egy lökött, liba, bolondos, depis, érzékeny, hisztis pitscha.:-)
Vállalom, mert én vagyok.:-)

Most találtam...pontosan ide való, a hangulatomat MOST kifejezi!:-)

Szólj hozzá!

Címkék: zene hangulatom élményeim


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr512939297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása