Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.03.21. 11:43 Gritty goose

Hétvégém...

....szexualitástól túlfűtött volt, de még is frusztrált vagyok.

Szombaton nem dolgoztam, a lakás üresen kongott, csak néha mélyről jövő nyögések törték meg a csendet.
Pár pikáns képet sikerült készíteni magamról, meg voltam elégedve magammal.:-)
Délután egy kis cukrászdai tali lebegett a levegőben, végül konkretizálva lett és találkoztunk.
Túl fújta a dolgokat, de sikerült pár órás fejmosás után megértetni vele, hogy MOST rémeket lát, ez még nem az az idő, hogy pánikoljon.
Aztán irány haza és a délelőtti túlfűtöttségemet már nem bírtam tovább megzabolázni.
Miután mindenki bevonult a "saját" szobájába én ismét csúcsokat döntöttem.
Vasárnap reggel ennek ellenére nyűgösen, frusztráltan keltem és azt érzem ez azóta sem csillapodott bennem.

Kedvesem nem értette, hogy is érthetné, mikor neki nincsenek frusztrációi, hogy mi bajom van. Semmi, de tényleg semmi, nem fáj a fejem, sem a nyakam, jól aludtam, minden rendben, nem tudok rosszat mondani azokra a kérdésekre melyeket feltett.
Azzal jönni, hogy "édesem, keféletlen picsa vagyok" fölösleges és csak veszekedés indító. Minek, már belefáradtam és azt érzem ezzel mindig csak én leszek a hibás, mert türelmetlen vagyok, mert mindig csak zsörtölődöm, mert....stb.

Csak hozzábújtam és élveztem a kedves, gyengéd, SZERETETTELJES simogatását.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr222758317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bohumil Stejskal 2011.03.23. 23:17:54

Max. a kezedtől túlfűtött.

Gritty goose 2011.03.24. 09:11:00

@Bohumil Stejskal: Nem azt írtam, hogy szeretkezésben gazdag volt!
Miért kötekedsz?

Bohumil Stejskal 2011.03.27. 14:45:52

@Gritty goose: Azért mert csak. Mert nem történik semmi.

Gritty goose 2011.03.28. 08:49:39

@Bohumil Stejskal: És ha kötekedsz, akkor azt gondolod történni fog?!

Igazad van, de ettől még nem fog történni semmi, akár akarod, akár nem.

És sajnos az is igaz, hogy akár akarom, akár nem.
Még ha ez most számodra elképzelhetetlen is.

Bohumil Stejskal 2011.03.30. 20:03:20

@Gritty goose: Én mindent el tudok képzelni, még azt is, hogy jóképű vagyok, pedig nem.
süti beállítások módosítása