Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.08.02. 10:43 Gritty goose

Hibás énképek....

Mert az elég sűrűn előfordul, kortól, nemtől függetlenül. Azt hiszem ma én is beleszaladtam ebbe.:-)))

Tegnap este után, a ma reggelem üdítő jellegű volt és nagyon időben, kellő finomsággal jött.
Az ember lánya, mikor önérzete egyébként is össze van tiporva, akkor igen érzékeny mindenre.
Kicsit bilifüle voltam, de tudtam, nem tart sokáig.:-)))))

Ma a tömegben, balomon egy másik nővel, párhuzamosan próbáltunk előre haladni, mikor jobbról, egy rekedtes férfi hang megszólal:
- Hogy magának milyen jó segge van?!
Nem volt hangos, nem volt tolakodó...csak egy kedves, bátor kijelentés, melyet a tulajdonosa bóknak szánt.
Mellettem a nő, elkezdett forgolódni, mint aki azt kérdezi: nekem szólt?
Sejtettem, hogy nem, így majdnem visszafordultam én is és ....és ott megálltam gondolataimban. Most mit is mondanék neki?
- Ugyan már, van még mit fogynia?
Ehhez képest rájöttem....miért ne gondolhatná azt, hogy jó seggem van (vagy éppen a mellettem lévő nőnek)?
Hisz, minden megítélés kérdése.
Az, hogy én úgy gondolom, hogy még elég nagy, ugyan kerek és nem lapos, de akkor is nagy...ez csak az én véleményem.
Ha neki tetszik, akkor vélhetőleg, neki ilyen az ízlése. És ez jó...hangot mert adni neki.:-))))
Nem Ő a bunkó, hogy tetszik, hanem én vagyok a kishitű, mert zsigerből védekezni akartam.
Majd ha ott tartok, hogy a válaszom azt lesz, hogy:
- Igen, tudom, köszönöm.
Na akkor meg leszek magammal elégedve.
Nem tudom, hogy lesz-e ilyen időszak?!:-)))

Minden esetre, mosolyt csalt az arcomra. Aztán mikor a nő elém került végkép mosolyogtam magamban. Logó gatya alatt valami laposka fenék volt. Véleményem szerint nem Ő kapta a bókot. De, ahogy előbb gondoltam, ízlések és pofonok....akár a férfi az övét is dicsérhette.

Mosollyal az arcomon inkább játszottam. A közértben való vásárlást arra fordítottam, hogy eme (magamra fordított) megnyilvánulást még megerősítsem.
Reggel tükörbe nézve, meg voltam magammal elégedve...jól néztem ki. És azt láttam, hogy ez a szememből is sugárzik és az arcomon is látszik.
Hát elkezdtem számolni.
Ugyan kora reggel még nincsenek sokan, főleg a nők tolonganak a kasszánál, mégis sikerült 5 tekintetet megragadnom. Olyan megnézős tekintetet, nem álmos, bamba, nem csak összeakadós érdektelen, hanem olyan visszanézős, érdeklődőset.:-)
Nekem ennyi elég is volt a jókedvemhez.:-)))
(bár ritkán csinálok ilyet, mert elég kishitű=szégyenlős, zavarbajövős vagyok)

 

Nem vagyok bányarém,  nem vagyok víziló, sem öregasszony.:-))))

1 komment

Címkék: zene hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr453119552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.08.05. 22:12:40

na, ez nagyon ismerős :)) lényeg, hogy egy szösszenettel milyen jó napod lett :)
süti beállítások módosítása