Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2011.08.08. 12:54 Gritty goose

Ismét padlón vagyok....

....pedig, már egy ideje, stagnálok, mert stagnálunk.

Nem, nem lett jobb, legalábbis a szexuális életünk nem, csak...valahogy...az én étvágyam is egyenlő lett a nullával.
Ezért nem voltam ideges, nem vártam el semmit és nem is hiányzott semmi.
Csönd és nyugalom volt, persze, sejthető volt (részemről), hogy ez csak vihar előtti csend.
A vihar pár hete kezdett közelíteni, mikor felvetette, hogy a kedvemre tenne.
Kedvemre?
Na, de...és hol itt a szeretkezés, a vágy, a kapcsolatunk?
Nem kértem belőle, jobbnak láttam nem gerjeszteni azt a vihart, talán elül és újból napsütés lesz.
Tévedtem.
Azért a szervezetem és az agyam érzi, még ha le is akarom tompítani, hogy ez nem normális. Itt vagyok, még el sem értem a negyedik X-et és máris le mondom (pontosabban le kell mondanom) a testi örömökről?!
Egészséges két felnőtt emberről beszélünk, akkor mi a fenéért kellene cölibátust fogadnom?
Azért mert neki nincs étvágya? De ha nincs, akkor miért nincs?
Mert van szeretője? Vagy mert ennyire stresszes? Vagy mert beteg? Vagy mert...ezer oka van, de egy elfogadható okot mondjon, azzal talán egyszerűbb együtt élni, vagy megbirkózni, mint, hogy csak telnek a napok, hónapok, évek és nem történik semmi.

Hétvégén ingerült voltam, de nem reagált, csak, hogy miért beszélek ilyen ridegen vele.
Mert, basszus frusztrált vagyok, és veled van a bajom. Hogy nem teszel érte semmit, nem akarod a változást, hogy mert nem érzem, hogy meg akarnád menteni a kapcsolatunkat.
Nem mondott semmit, szokás szerint...de már nem is vártam a választ.

Most reggel elmondtam neki....van 5 napja....péntekre jó lenne ha átgondolná a dolgokat és végre a megoldást el kezdené keresni.

Megint úgy érzem: Feladom, nem tudom (és nem is akarom) így folytatni!!!!!!!!!

5 komment

Címkék: válság hangulatom


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr803133840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.08.09. 09:58:23

mondjuk nem értem a pasidat, miből fakad, hogy hónapokig nem nyúl hozzád... én nem hagynám a szótlanul elvonulni, ennek valami oka van és jogod van hozzá, hogy megtudd...

Gritty goose 2011.08.09. 14:58:52

@díva naíva: Én is így gondolom az elejétől fogva, hogy rám is tartozik, ha engem is érint. Ennek ellenére csak foszlányok jönnek ki belőle.
Vannak időszakok, mikor nem kíván...de olyankor mást sem, nem csak engem.
Ez OK! Ezt el is fogadom, nekem is vannak ilyen időszakaim...de ez nem hetekig, és hónapokig, meg évekig tart.
Ha meg igen, akkor az nem szimplán stressz, hanem betegség....kezeltesse, járjon utána, diagnosztizáltassa...de ne üljön tétlenül.
Hiába mondom. Neki, így kényelmes. Nem Őt feszíti a düh, a frusztráltság és az értetlenség.

Tévedsz, nem hagyom szó nélkül...csak egyre kevesebbszer fakadok ki, mert értelmetlenné válik a dolog...választ nem kapok, megérteni nem tudom, változás nincs...fölösleges.

díva naíva 2011.08.09. 15:13:53

@Gritty goose: Sajnálom, remélem, hogy előbb észhez tér, mielőtt elveszít...

Gritty goose 2011.08.09. 15:55:49

@díva naíva: Hm....sokáig bíztam ebben...
süti beállítások módosítása