Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2012.04.20. 04:08 Gritty goose

Minek is írok ...

... naplót?
Ezt firtatta már több ember is a környezetemben. Számukra, akik nem értik és nem élték meg ezt az érzést, azt hiszem, soha nem tudom megválaszolni, érthetően.

De minap, egy fontos találkozón felmerült a kérdés, 2008. éved milyen volt?
Heee??? Néztem rá bambán.
Hm..hát én azt honnan tudjam már?!
Várj csak, nézzük csak...és elkezdtem számolni, abban az évben hol is nyaraltam, ki is volt akkor a partnerem?
Érdekes dolog, hogy ezek az én támpontjaim.
Aztán rá kellett jöjjek, hogy az a fránya napló írás (erre is!) jó dolog, mert sok mindent visszahoz, felidéz, amit egyébként már el is felednék.
Csak....most kereshetem vissza, mert a net apró pici zugaiban vannak, ha még meg vannak, szét szórva.
Legszívesebben összeszedném egy helyre, de az kissé veszélyes.
Azt tudom, hogy egy nagyon fontos részét elveszítettem, mert nem mentettem le. A helyről kiléptem és nem gondoltam rá, hogy idővel a kiregisztrálásommal a naplóm is törlésre kerül.:-( Óvatlan és meggondolatlan voltam.

Most kutatok.
 

2 komment

Címkék: múlt


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr634462451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.04.20. 09:26:01

Remélem sikerül megtalálnod! Mondanám, hogy ismerek olyat, aki vissza tudná neked szerezni, de tudom, hogy ez iszonyatosan bizalmi dolog, és nem bízod olyanra, akit nem ismersz...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.04.20. 09:27:23

Ja, és írni meg KELL és kész! :)
süti beállítások módosítása