Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.01. 21:40 Gritty goose

2013.04.06. - Annyira nem kíván...

...hogy hiába akar a kedvemben járni, érezni, hogy csak miattam teszi.

Vagy hogy is van ez?
Hónapok óta megint nem téma közöttünk a szex.
Míg én a masszőröm kezei alatt olvadozom és libidom korbácsolódik az egekig, addig itthon tévézés és alvás van.

De tegnap este beígért egy ma reggeli szeretkezést.
(na ez is milyen már...este megbeszéli velem, hogy majd holnap reggel lesz valami! nem bejelentésre működik a testem, hanem érintésre, izgatásra)
Nos ebből annyi lett, hogy reggel 7.45-kor mikor nedves puncival ébredtem, mert valami finomat álmodtam és na nááá, hogy masszázs is volt benne...nos akkor a kicsi kacsóm becsúszott a takaróm alá és az üres lakásban kedvemre nyöghettem fel az orgazmus kellős közepén.:-)
Mire hazaért már túl voltam 3 csúcson, fürdésen, és egy szendvicsen.
Nem mondom...azt éreztem, hogy "ide nekem az oroszlánt is"...jöhet egy kiadós menet.
Kiadósnak, kiadós volt...a kínlódás.:-(
Nem sikerült még az izgalmi állapotomig sem húznia, nem hogy a csúcsra.
Annyira elvagyunk szokva...vagy annyira nem ismeri a testem, hogy még remegést sem éreztem, nem hogy eufóriát.
Nem, nem hasonlítottam a masszázs alatti állapothoz, mert az más. Nem várhatom el Tőle (pedig, hogy a francba ne várhatnám, hisz ő a párom!?), hogy olyan profin érjen hozzám, mint egy szakmabeli.
Mégis...pont azért, mert vele vagyok kapcsolatban, nagyon is neki kellene a legjobban a testemet ismernie, éreznie...neki kellene a legjobban "játszania" a testemen.
Nem megy neki...hiába próbáltam segíteni...mint a végén kiderült, csak nekem akart jót.
Nem azért kezdett bele, mert baromira vágyott rám és a belső feszültsége már majd szét robbantotta, hogy végre megdughasson...nem, csak azért mert nekem jó legyen, hisz már eltelt pár hónap.

Bassza meg....ha neked nem jó, akkor nekem sem lesz az, bármennyire akarod....átjön az "izzadtság szag".

Hát így alakult a szombat reggelünk.

Szólj hozzá!

Címkék: válság csalódás élményeim kedvesem


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr155838836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása