Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.02. 19:09 Gritty goose

2013.12.10. - Átírtam...

...mert fölösleges, nincs értelme, nincs is súlya, hogy mi van a reglapomon.

Az, hogy valami, vagy valaki, vagy csak jó pár sor egymásután helyezése megfog, az nem a reglapomon lepötyögött betűktől függ.
Az a sok minden, ami bennem van, ott úgy sem tükröződik.
Az a pillanat, mikor azt érzem ez a pasi érdekel, kell nekem, az úgy sem az miatt alakul ki bennem.

Több kell!

Erre elég kevesen képesek és hajlandóak.

Elkényelmesedet​t a férfi társadalom?!
Elkényezte​ttük Őket?

Mindenki tudja, hogy miről szól itt ez az egész!
Ez már nem a szerelem és nem a kapcsolatok nagy egymásra találásáról szól!
Hiú ábrándokat ne kergessünk már!
De annyi tisztelet, türelem, játékképesség legyen már bennetek kedves Uraim, hogy megfutjátok azt a kis kört!

Ne mond azt, hogy nehezedre esik, mert tudjuk jól, mellettem még legalább 3 vas van a tűzben....az egyik mindig éppen kapható, mikor neked szükségleteid csillapítására valaki kell.
Akkor legyen már annyi kitartásod, türelmed, energiád, hogy megadod nekem azt, amitől én is megadom neked azt, ami neked kell.

 

(ehhhh....ma kissé harapós a hölgy!)

Szólj hozzá!

Címkék: csalódás


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr885840044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása