Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.02. 22:22 Gritty goose

2014.02.25. - Kultúr perceim lesznek.:-)

Ma váratlan hívást kaptam.
Kicsi szívem közölte, hogy színházjegye van csütörtökre, de Ő holnap elrepül egy hétre...úgyhogy menjek csak el.
De két jegye van, kísérővel nem szolgál, de okos nagy kislány vagyok és meg tudom oldani.

Meghát!
Gond​olja Ő!
Gondoltam Én!

Aztán mikor a 10. sikertelen próbálkozásnál letettem a kagylót, kezdtem pánikba esni.
Most komolyan "hirdetést" kell feladnom: csütörtökre színházi előadásra kísérőt keresek?!
Gondoltam, akkor majd az FB a barátom lesz.
De milyen gáz már, hogy "csak" egy kulturális eseményről van szó...nem arról, hogy randi, esetleg több...még sem találok a telefonban senkit?!
(ezen is el kell gondolkodnom)


Nos, futottam egy utolsó kört a telefonkönyvembe, utolsó 2 lehetőség, egyik azt mondja, hogy ha nincs más, akkor szívesen eljön, de még keresgéljek. Fogalma sincs, hogy Ő már a sokadik, keresgéltem már eleget.
Másik azt mondja, visszahív.

Ehhhh...mé​g a végén kénytelen leszek egyedül elmenni?!

1 komment

Címkék: hétköznapok


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr485840477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2014.04.11. 17:08:27

Én is jártam már így... :(
Utolsó utáni pillanatban, szinte könyörgésre lett partnerem...
süti beállítások módosítása