Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2014.03.17. 23:17 Gritty goose

Rájött volna...

...amire vasárnap én is!?

Hogy nem biztos, hogy szerencsés a jelenlegi helyzetben bármit is kavarnunk?!
Szombat este óta nem történt semmi.
Nem jelentkezett.

Viszont ma a hétvégére tervezett kirándulással kapcsolatosan a másik fiú (akivel fürdeni voltunk) frissítette az infókat és jelezte nála már csak 2 szabad hely van az autóban.
Írtam is neki privátban, jelezve, hogy az egyik lánnyal mennék, ha Ő kocsival jön. Kiderült, hogy a lány nem jön kocsival, mert hozzá jelentkezett be és nála már nincs hely, de Mr.Invitálónál még szerinte lesz, érdeklődjek nála.
Ott ültem, hogy ezt nem hiszem el...ezek a háttérben megbeszélik a dolgokat és nem szabadulok, Mr.Invitáló kezére játsszák a helyzeteket!?
Kénytelen voltam rá kérdezni, hogy van még nála hely? Számíthatok rá?!
Nem különösebb kacérsággal válaszolt, hogy megkérdezi az eddigi jelentkezőket és rövidre zárja a kérdést, még ma.
Kicsit kimért és távolságtartónak találtam a válaszát. De nem vethettem a szemére...csak azt érzem, hogy szombaton a történtek miatt visszafogott. Hogy azért, mert nem tudja, hogy én miként viszonyulok az Ő viszonyukhoz, vagy esetleg most nem annyira "éhes", ezért nem is hajtja a vadászösztöne. Vagy csak lenyugodott, hisz Ő is konstatálta, hogy megvagyok, már nem kell becserkésznie....nem tudom.

Este jelentkezett, magától, nem csesztettem.
Jelezte, hogy szűkösen, de van még egy hely a kocsiban.
Mosolygósan kérdeztem szűkösen?
5 ember egy autóban, az szűkös.
Mondtam, nem akarom, hogy valakinek is kényelmetlenséget/kellemetlenséget okozzak.
Csak annyit válaszolt, Ő kényelmesen fog utazni.
Aztán már nem írt, így elköszöntem tőle és jó éjszakát kívántam, megnézte, de már válaszra sem méltatott.:-(
Pedig, eddig ez nem volt szokása.
Visszavett a lendületből...meg volt a beetetés.:-)
Hát...akkor nem lesz neki most nagy fogása, mert én nem fogok ilyen kevés kis "játéktól" beindulni és elindulni...még nem vagyok levadászva, csak sejti, hogy nincs ellenemre, nem vagyok semmi jónak az elrontója.
De ha neki a leányzó kell és általa csillapítani tudja éhségét, akkor lakjon jól ott, engem meg hagyjon békén.:-)

Lehet játszani, lehet flörtölgetni, de tudjuk azt is kezelni, ha megfutamodunk a feladat elől.

 

Szólj hozzá!

Címkék: hangulatom Mr.Invitáló


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr565866980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása