Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

My secret

Nem mondhatom el senkinek, el mondom hát mindenkinek! Volt, van már blogom, de most arctalanságra vágyom és mégis figyelemre.:-) Rólam szól.....neked kedves idegen. :-)))

Jelenlegi látogatók:

Csak egy kis zene!

 

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Új hozzászólások

Címkék

2015.10.17. 19:10 Gritty Goose

Mekkora esélye van...

...annak, hogy egy napon 2x is szembejöjjünk egymással?


Eddigieket nézve nem sok, hisz már 8 hónapja itt lakom és még egyszer sem futottunk össze.
De ma, mikor ismét csend honol és a hétfői hosszú, mindent összefoglaló levelemre még időt kértél, hogy megírd a választ...most ott vagyok a járdaszélén és beszélgetek a barátnőmmel.
Meglepett, hogy 10.00 körül érkezel, abban a hiszemben voltam, hogy már tegnap óta itt vagy. Akkor értettem volna, hogy nem volt időd a választ megírni. Most, ennek tükrében azt gondolom, hogy igazam van, játszol velem, kényed kedved szerint azt gondolod rángathatsz, hol ki a zsebedből, hol be a zsebedbe.
Hát...majd azért ezt tudatom veled, hogy nem ilyen perszóna vagyok, akivel ezt simán megteheted. TE nem!
Van, aki igen, de Te még messze nem vagy ezen a szinten.
És ezek után 2 órával később Lidl-ből hazafelé jövet málhás szamárként megpakolva, ismét szembe jössz velem, de most már nem egyedül.
Már nem mertem a szemedbe nézni, mert nagyon kiröhögtem volna a helyzetet. Igen, Őt figyeltem, a reakcióját és döbbenve vettem észre a változást, melyen keresztül ment.
Nem áll jól neki!
De ez az Ő dolga.

Lelkem kacagott, hogy azt hiszem a helyzet által, amit teremtettél kettőnk közül Te jobban szenvedsz mint én! :-)

Hm...így jár az, aki nem képes fair lapokkal játszani, helyzetet tisztán és tisztességesen kezelni.:-)

 

Szólj hozzá!

Címkék: gondolataim Mr.Szomszéd


A bejegyzés trackback címe:

https://csak1lany.blog.hu/api/trackback/id/tr447985669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása